vt750 ACE RC44 Łożyska główki ramy
Odpowiedz do tematu

: vt750 ACE RC44 Łożyska główki ramy
Zakup tych łożysk jedynie ASO, czy po za też są do kupienia? Skąd wziąć symbole bez rozbierania motocykla? Numer referencji Hondy mam, ale z niego nic nie wynika ;-)

Przesiadka na 750 ACE C2 - teraz w poszukiwaniu VTX 1800F lub C
:
Na stronie larrsona są http://stary.larsson.pl/i...5MA==&bid=24751
http://stary.larsson.pl/i...wNw==&bid=24751
http://stary.larsson.pl/i...5MA==&bid=24751
Najlepiej skontaktować się z nimi telefonicznie

"Podczas dobrej jazdy na motocyklu przeżywasz więcej w ciągu 5 minut niż niektórzy ludzie przez całe swoje życie."
:
Jeszcze sprawa techniczna. Jakim momentem dokręcać łożyska stożkowe? Takim samym jak zaleca serwisówka dla łożysk kulkowych.

Przesiadka na 750 ACE C2 - teraz w poszukiwaniu VTX 1800F lub C
:
borejek343 napisał/a:
Jakim momentem dokręcać łożyska stożkowe?

Takim, jaki zaleca serwisówka dokręcanie łożysk główki ramy.

"Bardzo też pożytecznie bywa najsamprzód zdzielić świadka, ledwo wejdzie, mocno kijem po głowie, od czego ten bardzo zdumiony bywa, a przeto i do kłamstwa nieskory."
Car Wszechrosji Piotr I - Ukaz o Badaniu Świadków".

Moje moto:
WSK 125 M06 B3 85
:
Todek, czyli zatem moment jest ten sam dla łożysk kulkowych (w oryginale) jak i stożkowych? Ta różnica łożysk mnie nurtuje.

Przesiadka na 750 ACE C2 - teraz w poszukiwaniu VTX 1800F lub C
:
Ogólnie łożyska oporowe kulkowe i łożyska stożkowe pracują z minimalnym luzem.

:
Łożyska do mnie dotarły :-D . Ostatnie pytanie - jakim najlepiej smarem je liznąć?

Przesiadka na 750 ACE C2 - teraz w poszukiwaniu VTX 1800F lub C
:
borejek343, możesz zwykłym ŁT np. 43

"Podczas dobrej jazdy na motocyklu przeżywasz więcej w ciągu 5 minut niż niektórzy ludzie przez całe swoje życie."
:
ahmed799 napisał/a:
borejek343, możesz zwykłym ŁT np. 43


No i gitarra, takowy też posiadam. :-)

Przesiadka na 750 ACE C2 - teraz w poszukiwaniu VTX 1800F lub C
:
Ostatnie pytanie. Jak rozwiązujecie problem dokręcenia śruby odpowiednim momentem bo do niej potrzebny jest klucz coś w rodzaju korony z czterema zębami? Niestety taki klucz nie leży ot tak sobie w szufladzie z innymi narzędziami.

Przesiadka na 750 ACE C2 - teraz w poszukiwaniu VTX 1800F lub C
:
borejek343 napisał/a:
Ostatnie pytanie. Jak rozwiązujecie problem dokręcenia śruby odpowiednim momentem bo do niej potrzebny jest klucz coś w rodzaju korony z czterema zębami? Niestety taki klucz nie leży ot tak sobie w szufladzie z innymi narzędziami.


Zwyczajnie, 1N to sila 1kg dzialajaca na ramieniu 1m :-)

:
1 kGm to ok. 10 Nm, a klucz kupić, dorobić np z kawałka rury,nakrętki, dopasować np od szlifierek . Trzeba pamiętać że luz się zmniejszy jak dokręci się nakrętkę kontrującą.

:
borejek343 napisał/a:
Ostatnie pytanie. Jak rozwiązujecie problem dokręcenia śruby odpowiednim momentem bo do niej potrzebny jest klucz coś w rodzaju korony z czterema zębami? Niestety taki klucz nie leży ot tak sobie w szufladzie z innymi narzędziami.


U mnie leży w szufladzie między narzędziami.W przyszłym tygodniu mogę podać Ci do Olsztyna to podjedziesz i odbierzesz.

"Nie sztuką jest jechać,sztuką jest jeździć"
:
Toma napisał/a:

U mnie leży w szufladzie między narzędziami.W przyszłym tygodniu mogę podać Ci do Olsztyna to podjedziesz i odbierzesz.


A kiedy i jak mam zwrócić?

Przesiadka na 750 ACE C2 - teraz w poszukiwaniu VTX 1800F lub C
:
Jak jesteś zainteresowany to ustalimy szczegóły.

"Nie sztuką jest jechać,sztuką jest jeździć"
Odpowiedz do tematu
Skocz do:  

Pełna wersja forum
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group