niekompletne ładowanie |
Autor |
Wiadomość |
saxo
Paweł
Motocykl: była 125 jest 1100 C2 ACE '95
Wiek: 48 Dołączył: 01 Kwi 2015 Posty: 353 Skąd: Kazimierzówka/Lublin
|
Wysłany: 2017-11-25, 13:25 niekompletne ładowanie
|
|
|
Cześć, mam problem z ładowaniem. Brakuje mi ok 1V. Na wolnych pod obciążeniem (włączone światła) mam 13,8V na wysokich spada do 13,1. Sprawdzałem napięcie wychodzące z altka i jest ok. Na wolnych pomiędzy przewodami mam 22V i rośnie w miarę dodawania obrotów. Nie mam tez żadnego przebicia do masy. Zmieniłem złącze konektorowe altek-regulator bo trochę się wypaliło i nadal lipa. Szkoda mi nowego aku bo ewidentnie jest niedoładowywany. Wygląda na niewydolny regulator. Proszę o opinie i ewentualnie namiar na jakiś sprawdzony regulator. |
_________________ LWG |
|
|
|
|
marcin k
KARDAN SHADOG
Motocykl: VTX1300R
Wiek: 49 Dołączył: 17 Lip 2009 Posty: 480 Skąd: Rokietnica k. P-nia
|
Wysłany: 2017-11-25, 16:12
|
|
|
jeśli jak twierdzisz z altka wychodzi napięcie ok a na klemach nie masz 14-14,7 V to pewnie regulator. Ładowanie nie może być "niekompletne" |
_________________ Emeryt, Uprawniony Diagnosta Samochodowy- lubię zapach diesla o poranku. "Lekarz stara się ujrzeć w człowieku jego niedomagania, sędzia złe strony a ksiądz głupotę- im większa tym lepsza" A.Schopenhauer |
|
|
|
|
dyniek
Piotrek
Motocykl: VT500->VT1100->VTX1300
Wiek: 53 Dołączył: 23 Wrz 2014 Posty: 436 Skąd: Garbatka WKZ
|
Wysłany: 2017-11-25, 17:03
|
|
|
Witamy w klubie Ostatnio walczyłem z ładowaniem. Sytuacja identyczna z Twoją. Pewnego dnia, końcówka sezonu, podszedłem i okazało się, że już nie zakręcił. Myślałem, że trzeci akumulator przez rok czasu wykończyłem. Po odpaleniu na kable ładowanie na poziomie 13,5-12,8V. Miałem zapasowy regulator chyba od Sabre. Po Bęsi kupiłem, bo coś mnie tknęło i woziłem z sakwie. Podłączyłem i ładowanie od razu 14,2V. Zamontowałem, z tym że wywaliłem tą kostkę, która się przegrzewa i polutowałem kable. W czwartek jechałem, trasa ok. 80km, ładowanie 14,4-13,9V, poniżej nie spadło. Telefon do mnie masz, jak coś to zakręć to jeszcze pogadamy. |
_________________ Piotrek |
|
|
|
|
Jazon
Janek
Motocykl: Shadow VT 1100 Tourer 98'
Wiek: 41 Dołączył: 09 Lip 2012 Posty: 206 Skąd: Skarszewy
|
Wysłany: 2017-11-26, 10:50
|
|
|
Regulator. Też przerabiałem to w tym roku. A tej kostki nie wymieniaj tylko polutuj kable bo kostka bedzie ci sie jarać cały czas. |
_________________ Cztery kółka potrafią poruszyć ciało,ale dwa ruszają duszę |
|
|
|
|
saxo
Paweł
Motocykl: była 125 jest 1100 C2 ACE '95
Wiek: 48 Dołączył: 01 Kwi 2015 Posty: 353 Skąd: Kazimierzówka/Lublin
|
Wysłany: 2017-11-26, 12:10
|
|
|
Ok dzięki. Zatem szukam nowego regulatora. |
_________________ LWG |
|
|
|
|
Johan
Janusz
Motocykl: Był Spirit 1100 C, jest FJR 1300 2006 Rp13
Wiek: 54 Dołączył: 26 Wrz 2012 Posty: 739 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 2017-11-26, 12:54 Re: niekompletne ładowanie
|
|
|
saxo napisał/a: | Cześć, mam problem z ładowaniem. Brakuje mi ok 1V. Na wolnych pod obciążeniem (włączone światła) mam 13,8V na wysokich spada do 13,1. Sprawdzałem napięcie wychodzące z altka i jest ok. Na wolnych pomiędzy przewodami mam 22V i rośnie w miarę dodawania obrotów. Nie mam tez żadnego przebicia do masy. Zmieniłem złącze konektorowe altek-regulator bo trochę się wypaliło i nadal lipa. Szkoda mi nowego aku bo ewidentnie jest niedoładowywany. Wygląda na niewydolny regulator. Proszę o opinie i ewentualnie namiar na jakiś sprawdzony regulator. |
U mnie jest tak samo i nic złego sie nie dzieje, akumulator już 4 rok hula bez zarzutów.
Ten typ tak ma i już. |
_________________ Trahit sua quemque voluptas.... |
|
|
|
|
Error
Motocykl: Honda Shadow VT1100 C2 Sabre
Dołączył: 29 Kwi 2017 Posty: 13 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2017-11-29, 10:10
|
|
|
i u mnie się zjarała kostka - polutowałem kable i jest OK |
_________________ WK |
|
|
|
|
saxo
Paweł
Motocykl: była 125 jest 1100 C2 ACE '95
Wiek: 48 Dołączył: 01 Kwi 2015 Posty: 353 Skąd: Kazimierzówka/Lublin
|
Wysłany: 2017-11-29, 11:56
|
|
|
Na dzień dzisiejszy zlikwidowałem kostkę, posprawdzałem jeszcze raz styki i mam ładowanie na poziomie wolne 14V wysokie 13,4 oczywiście przy włączonych światłach. Aku się ładuje prawidłowo więc na razie zostaje Ale z tyłu głowy mam wymianę regulatora.... |
_________________ LWG |
|
|
|
|
Ksiądz
Jarek
Motocykl: VT 1100 C3 AERO SC39
Wiek: 55 Dołączył: 24 Kwi 2012 Posty: 1583 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2017-11-29, 12:52
|
|
|
Cześć
Miałem tak samo. Wzrost obrotów- spadek napięcia.
Nowy prostownik załatwił temat. Nie pamiętam ceny. chyba jakieś 120 pln za chińczyka . Działa od dwu lat bez problemu.
Przy zamówieniu uważaj, bo jest klika typów złącz . Chyba, że przewidujesz od razu litowanie "na krótko".
Powodzenia. |
_________________ Z braterskim pozdrowieniem
Ksiądz |
|
|
|
|
ares2009
Motocykl: była honda shadow 1100 spirit obecnie suzuki
Wiek: 53 Dołączył: 13 Paź 2015 Posty: 49 Skąd: Skoczów
|
Wysłany: 2017-11-30, 20:02
|
|
|
Wpisz w google regulatory motocyklowe rzeszów ,gosciu robi konkretne regulatory mialem tak samo jak ty kuoiłemu niego trzymał cały czas równe napiecie ,juz pisalem poszukaj moich postów regulator wart swojej ceny gosciu bardzo konkretny i umie doradzic zdzwon iopytaj sie polecam |
|
|
|
|
|