Niekończący się problem |
Autor |
Wiadomość |
Piwek
Wredna MENDA
Motocykl: Była VT 125, VT 750 C8, FZ8 FAZER, BMW R1200R
Wiek: 52 Dołączył: 12 Paź 2015 Posty: 1962 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2018-01-29, 13:41
|
|
|
Matthew90 napisał/a: | Zębatki są na przyspieszenie ale wątpię by 3 zeby zmieniło aż tyle |
Oj... I tu się BARDZO możesz mylić. 3 zęby to przepaść... |
_________________ "A ci, którzy tańczyli, zostali uznani za szalonych przez tych, którzy nie słyszeli muzyki" — Friedrich Nietzsche
Pozdrawiam
Tomek |
|
|
|
|
Matthew90
Motocykl: Honda Shadow 125
Wiek: 33 Dołączył: 27 Kwi 2016 Posty: 230 Skąd: Darłowo
|
Wysłany: 2018-01-29, 17:51
|
|
|
hhhmm to mowiz by zmienic na stock ale to wtedy bede musial caly naped zmienic czy tylko starczy zebatka ?? |
|
|
|
|
waludi
Waldek
Motocykl: honda shadow vt 600
Wiek: 62 Dołączył: 15 Lip 2014 Posty: 590 Skąd: Zabrze, Pradła
|
Wysłany: 2018-01-29, 20:43
|
|
|
Sposób obliczania prędkości jest taki:
X= stara zębatka tył / stara zębatka przód
Y= nowa zębatka tył / nowa zębatka przód
Prędkość maksymalna = x/y pomnożyć przez prędkość maks dotychczasowa
Oczywiście zakładam że masz wystarczającą moc i nie jedziesz pod silny wiatr .
przykład przeliczenia przy 100 i 50 km /godz
X = 44/16 = 2,75
Y = 40/16 = 2,5 2,75/2,5= 1,1x100 =110 1,1x50 =55 |
|
|
|
|
|