/
Forum SHOC.PL


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat

Poprzedni temat «» Następny temat
Niekończący się problem
Autor Wiadomość
Piwek 
Wredna MENDA


Motocykl: Była VT 125, VT 750 C8, FZ8 FAZER, BMW R1200R
Wiek: 52
Dołączył: 12 Paź 2015
Posty: 1962
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2018-01-29, 13:41   

Matthew90 napisał/a:
Zębatki są na przyspieszenie ale wątpię by 3 zeby zmieniło aż tyle


Oj... I tu się BARDZO możesz mylić. 3 zęby to przepaść...
_________________
"A ci, którzy tańczyli, zostali uznani za szalonych przez tych, którzy nie słyszeli muzyki" — Friedrich Nietzsche



Pozdrawiam
Tomek
 
 
Matthew90 


Motocykl: Honda Shadow 125
Wiek: 33
Dołączył: 27 Kwi 2016
Posty: 230
Skąd: Darłowo
Wysłany: 2018-01-29, 17:51   

hhhmm to mowiz by zmienic na stock ale to wtedy bede musial caly naped zmienic czy tylko starczy zebatka ??
 
 
waludi 
Waldek


Motocykl: honda shadow vt 600
Wiek: 62
Dołączył: 15 Lip 2014
Posty: 590
Skąd: Zabrze, Pradła
Wysłany: 2018-01-29, 20:43   

Sposób obliczania prędkości jest taki:

X= stara zębatka tył / stara zębatka przód

Y= nowa zębatka tył / nowa zębatka przód

Prędkość maksymalna = x/y pomnożyć przez prędkość maks dotychczasowa

Oczywiście zakładam że masz wystarczającą moc i nie jedziesz pod silny wiatr .

przykład przeliczenia przy 100 i 50 km /godz

X = 44/16 = 2,75
Y = 40/16 = 2,5 2,75/2,5= 1,1x100 =110 1,1x50 =55
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Wersja forum PDA/GSM