Shadow VT700 kilka pytan
Odpowiedz do tematu

:
Czy wam też dobijają tylne amortyzatory jak jedziecie we dwójkę, czy muszę je jakoś podkręcić.

:
Tak, mi też dobijają. Problem w tym, że sam nie wiem czy to norma czy raczej wynik zużycia.

:
wirus, a jak masz je ustawione?

:
Szymon, nie wiem jak mam ustawione kupiłem to nic nie robiłem nawet nie wiem czy mam regulowane amortyzatory.

To jak to jest . Jest to normalne czy mam problem z amortyzatorami a może jak Szymon pisze muszę je podkręcić tylko nie wiem czy w tym modelu jest to możliwe.

:
Amory od dniepra pasuja do modeli 83 do chyba 88 tylko koncowke trzeba zacisnac u dolu by dopasowac na wahacz i nie bedzie juz dobijal z pasazerem. Sa tansze niz Hondowskie i wytrzymalsze. A jesli by sie zdazylo dobicie to nie przywali opona o blotnik bo sa jakies 1.5-2.5cm dluzsze od oryginalow. Mam takie zalozone i nie marudze na nie. Dobrze sie spisuja.

A na starość powiem tak: "Jestem stary, niedołężny, ale motór mam potężny" :D
:
Tylko ze mi nie dobija do opony. Dobija mi amortyzator do końca. I nie wiem czy to normalne, może w tym modelu są poprostu miękkie amortyzatory i tyle.

:
Mi też dobijają, choć mój plecak to raptem 55 kg wagi, na nierównościach jazda to męczarnia. Muszę sobie skołować klucz do amorków i poeksperymentować.

Pozdrawiam
Maciek


I want to break free !
:
Czy mógłby ktoś zrobić kilka fotek tylnego schowka. Chodzi mi o stelarz jak on jest przymocowany i czy widać z boku jakieś nakrętki/śruby mocujące . Ponieważ mam schowek ale nie wiem jak powninien być zamocowany . Honda zakupiona była bez schowka z orydynarna zaślepka która wygląda kiepsko. Wstawił bym zdjecie ale nie wiem jak.

:
wirus napisał/a:
Czy mógłby ktoś zrobić kilka fotek tylnego schowka. Chodzi mi o stelarz jak on jest przymocowany i czy widać z boku jakieś nakrętki/śruby mocujące . Ponieważ mam schowek ale nie wiem jak powninien być zamocowany . Honda zakupiona była bez schowka z orydynarna zaślepka która wygląda kiepsko. Wstawił bym zdjecie ale nie wiem jak.


GhoustDragon napisał/a:
Asgalt napisał/a:
Po raz kolejny próbowałem wrzucić fotkę w wątku przez "dodaj plik" i po raz kolejny... zipa dumna :cry:

Obrazek ma rozdzielczość 800x600 i waży 186 kB. Niby wszystko zgodnie z "zaleceniami", a wciąż dostaję komunikat, że przekroczyłem wartość dopuszczalną, czyli 256 kB. O co kaman? Jakoś inaczej toto zlicza, czy jak?


Było już na forum kilka razy poruszane...

Wchodzisz naprzykład na www.fotosik.pl
Tam dodajesz zdjęcie
Pod zdjęciem masz "Kody na forum Dyskusyjne"
Wybierasz "Zdjęcie 500mpx na forum"
Kopiujesz link i wklejasz w post
Po wysłaniu powinno wyświetlać fotkę

O tak:
[url=http://images64.foto...med.jpg]Obrazek[/URL]

:
Amorki z tyłu nie powinny dobijać. Jeżeli są odpowiednio ustawione (4-5) a ciężar na motocyklu mieści się w dopuszczalnej normie i mimo wszystko dobijają, to znaczy że nadają się do regeneracji.
Gdzieś na dolnej obudowie amorka przy dziurkachsą te cyfry oznaczające sztywność/skok, gdzie 1 to miękki, 5 sztywny. Zawsze jeździłem na 4, dla mnie było optymalnie z pasażerem i bez.
Można obkręcić też ręką bez klucza od amorków tylko wymaga to trochę siły.

Pozdrawiam wszystkich forumowiczów ;)
:
6uru napisał/a:

Można obkręcić też ręką bez klucza od amorków tylko wymaga to trochę siły.

dokladnie - objac dwiema rekami i krecic w lewo - przeskakuje za kazdym zebem o jeden w gore a potem spada na dol. i od nowa.

:
wirus napisał/a:
Czy mógłby ktoś zrobić kilka fotek tylnego schowka. Chodzi mi o stelarz jak on jest przymocowany i czy widać z boku jakieś nakrętki/śruby mocujące . Ponieważ mam schowek ale nie wiem jak powninien być zamocowany . Honda zakupiona była bez schowka z orydynarna zaślepka która wygląda kiepsko. Wstawił bym zdjecie ale nie wiem jak.

Zapodaj e-maila to Ci podeśle

Pozdrawiam
Maciek


I want to break free !
:
wirus napisał/a:
Tylko ze mi nie dobija do opony. Dobija mi amortyzator do końca. I nie wiem czy to normalne, może w tym modelu są poprostu miękkie amortyzatory i tyle.

Nośność oryginalnych amorów to zaledwie 160 kg. Jeśli te od Dniepra mają większą - a wydaje mi się, że mają - to ... jestem baaaaardzo zainteresowany :)

:
Powrócę do Starego tematu. Na zimnym silniku mój motocykl odpala wiadomo z ssaniem i lekko dodaje gazu. Na ciepłym bez ssania ale rowniez lekko gazu. Czasem z ssaniem odpala bez gazu ale z przyzwyczajenia lekko dodaje gazu tak czy siak.
Pytanie czy jak mam zamknięty gaz to znaczy ze iglica jest całkowicie zamknięta i nie dochodzi paliwo ? Bo jeśli tak to może podkrece trochę linkę od gazu przy mametce a śrubę z obrotami trochę przykrece aby obroty nie były za wysokie. Można tak zrobić? Wtedy nie będę musiał dodawać gazu przy odpalaniu.

:
wirus napisał/a:
Powrócę do Starego tematu. Na zimnym silniku mój motocykl odpala wiadomo z ssaniem i lekko dodaje gazu na ciepłym z bez ssania ale rowniez lekko gazu. Czasem z ssaniem odpala bez gazu.
Pytanie czy jak mam zamknięty gaz to znaczy ze ]iglica jest całkowicie zamknięta i nie dochodzi paliwo ? Bo jeśli tak to może podkrece trochę linkę od gazu przy mametce a śrubę z obrotami trochę przykrece aby obroty nie były za wysokie. Można tak zrobić? Wtedy nie będę musiał dodawać gazu przy odpalaniu.

Gaźnik do regulacji składu mieszanki i wolnych obrotów ( śróbka od osi przepustnicy) .

Odpowiedz do tematu
Skocz do:  

Pełna wersja forum
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group