Shadow VT700 kilka pytan
Odpowiedz do tematu

:
Juru napisał/a:
Wydaje mi sie ze powinien na ych odpalic nawet na zdechnietym akumulatorze ... :-|


pod warunkiem sprawnego ładowania. skądś ten prąd musi na bieżąco brać.

:
Każdy Japoniec musi mieć dobry aku. Przerwy na świecach bardzo ważna sprawa. Sprawdź ladowanie i kup Yuasa nowy aku i będziesz zadowolony.

:
Wstepna diagnoza po przemyleniach to ze zalalo i swiece ....moto wczesniej przy kreceniu z rozrusznika mocno strzelalo w tlumik i mialo problem z rozruchem mimo dobrego pradu ...Tak mysle ze moze to byc kwestia lejacych gaznikow no i slabego pradu .... Przy jezzdzie tez potrafil strrzelac w tlumik po odpuszczeniu gazu ... Dzis latalem po miescie w poszukiwaniu oleju i filtra bo suchosc na bagnecie :/ ogolnie przeglad solidny robiee bo widze ze w tej kwesti moto zaniedbane ...Jutro zlewam stara resztke oliwy i zalewam nowa 10w40 aku sie laduje i zobaczymy o poranku co mi powie ...po odpalenie sprawdze ladowanie ...jak git to jade po nwe aku ...Co moze byc przyczyna braku ladowania ?? sa jakies typowe usterki w tym moddelu ? No i co moge samodzielnie zrobic z gznikami lejacymi bo na ten moment motocykl pochlonal sporo $ i na czyszczenie profesinalne i synchro to mi juz nie starczy :( wkrecic do konca i wykrrecic 2,5 obrotu jak gdzies juz tu na forum wyczytalem czy nie zawracac sobie dupy i zrobic to solidnie ? Wiem ze mozna tetoda prob i bledow wkrecac i wykrecac co pol obrotu (wyczytalem na forum ) ale wiem ze w praktyce porzadne synchro by sie przydalo ....ktos pomoze ? :(

Kalabanga !!!
:
I czy ktos wie czy uzwojene alternatora jest takie same w VT600 i VT700 ?

Kalabanga !!!
:
Czytam info o ladowaniu w tym temacie - http://www.shadow.org.pl/...er=asc&start=60 i widze podobienstwo .....mam u siebie zapiete lampy na stale ....w amerykancach tak bylo ze po pzekreceniu stacyjki na ON lampy od razu swiecily ? Kurde szukam pzyczyny dlaczego aku padl po 2 dniach ale czytajac ten temt zaczynam watpic i chyba oddam moto do znajomego elekktryka zmast walcyc z temtem kilka tygodni

Kalabanga !!!
:
ew bede brdzo wdzieczny za opis jak sprawdzic wszystko krok po kroku tak na chlopski rozum bo z elektryka to u mne srednio jak to to sprawdzic ...z ranca obadam tylko ladoanie co i jak i z okazji wymiany oleju zajrze do alternatora ...

Kalabanga !!!
:
masz wiadomość na PW

:
Mam aku Yuasa , wyglada na swierzy .Ladnie sie laduje . Dzis sprawdzilem pobor lewy pradu- brak . Niestety jest tez calkowity brak ladowania ... :evil: zaraz ide pod blok sprawdzic co jest grane . Sprawdze wszystko jak w tym filmiku i napisze jak sie sprawy maja ...

Kalabanga !!!
:
https://www.youtube.com/watch?v=Pc1Frduh5aE

Kalabanga !!!
:
Tak wiec posprawdzalem wszystko . Przy sprawdzaniu zwarcia plusa do masy piszczy mi na wszystkich przewodach :( znaczy sie zwarcie ? Pomiar voltarzu alternatora pokazal 28V i po 56V . Alternator kaplic znaczy sie ? Gdzie jest umiejscowiony regulator napiecia ?? bo jakos uciekl mojej uwadze ...2 sprawa zeby zdjac kanape kierowcy trzeba ta srobe od baku odkrecic tak ?

BTW ..wymienilem olej z filtrem ...starego oeju bylo 1,75 :-/

Duzo roboty by dostac sie do alternatora ? Bo widze trzeba troche rozebrac zeby zdjac ten dekiel

No i pytanie zasadnicze ...Przewijac czy wlozyc nowy ?Jest dostepny bez problemu ? Jestem zwolennikiem wkladania jednak nowych czesci ..

Dzieki z gory za kazd podpowiedz ;)

Kalabanga !!!
:
Dobra ...ogarne sam. Temat do zamkniecia .

Kalabanga !!!
:
Jak trzeba będzie ci piwo potrzymać to pisz, chętnie pomogę.

Pozdrawiam
Maciek


I want to break free !
:
Dzieki derek99, ;) oraz dziekuje wszystkim innym za zainteresowanie i pomoc !!

Kalabanga !!!
:
efish :) spoko dam znac ;) Z checia bym podjechal do Ciebie i porownal kilka rzeczy :)

Kalabanga !!!
Odpowiedz do tematu
Skocz do:  

Pełna wersja forum
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group