Sprawdziłem iskrę, wszystko ok. we wszystkich świecach. Wciąż, niestety tylny cylinder nie chodzi. Tylna lewa fajka już była wymieniona, prawa tylna jest oryginalna. (Ten sam problem występował już wcześniej)
Może rzeczywiście jest to kwestia przepatrzenia, wyczyszczenia i odseparowania przewodów? Może to być czujnik? Ktoś wie?
Do tego zajrzałem pod spód i widzę że poziom płynu chłodniczego jest poniżej wszelkiej krytyki ;/
Odpowiedz do tematu
:
Lepiej być odważnym głupcem niż mądrą pierdołą.
:
No to jak jest iskra i nie pali , to nie ma paliwa. Świece mokre ?
:
Świece suche, paliwo chlupocze mocno w baku, ze słuchu to tak z 4 litry tam będą. Tylny gar nie pali. Rozrusznik działa pięknie.
Lepiej być odważnym głupcem niż mądrą pierdołą.
:
Na pewno nie mylę To nie kosa.
bogdi napisał/a: | ||
co gaśnie kontrola czy moto ? masz trzy kontroli, czyli temperatura, olej i rozłożona stopka, czy nie mylisz kontrolek ?, bo jak dla mnie to wygląda na czujnik kosy (też nie dawno z tym walczyłem) |
Na pewno nie mylę To nie kosa.
Lepiej być odważnym głupcem niż mądrą pierdołą.
:
W shadowce 88r, nie wiem jak w pozostałych znajdują się kolejno kontrolki, od lewej poczynając: olej, kosa, temp.
Świeci OIL na czerwono
Świeci OIL na czerwono
Lepiej być odważnym głupcem niż mądrą pierdołą.
:
Jak tylko tylny nie pali ,iskra jest . Paliwa nie ma .. No to zostaje gaźnik. Może dysza zapchana ,albo coś z zaworkiem.
:
Paliwo jest. Kranik odkręcony.
maro napisał/a: |
Jak tylko tylny nie pali ,iskra jest . Paliwa nie ma .. No to zostaje gaźnik. Może dysza zapchana ,albo coś z zaworkiem. |
Paliwo jest. Kranik odkręcony.
Lepiej być odważnym głupcem niż mądrą pierdołą.
:
No to co ,że kranik odkręcony. Ja napisałem o gaźniku. Wiem ,że kranik odkręcony ,bo by pierrwszy gar nie palił. Masz dwa gaźniki pzecież.
:
trzeba zająć się gaźnikiem, od razu zawory wyreguluj, bo będziesz miał dobry dostęp, w książce serwisowej wszystko jest opisane.
Jeśli chodzi o kontrolkę oleju to usterka może jest banalna i przewód od czujnika ciśnienia oleju zwiera się z masą, najprościej to wypiąć przewód z czujnika ciśnienia oleju, kontrolka powinna zgasnąć. Jak nie gaśnie to trzeba sprawdzić instalację, jak gaśnie to będziemy szukać dalej, daj znać
Pisałeś, że nie widać płynu chłodniczego - u mnie w ogóle nic nie widać czy coś jest w zbiorniczku wyrównawczym, przez lata stracił swoją transparentność i ma pełno osadu wewnątrz i jedyną opcją jest podłączenie przezroczystej rurki do przewodu wychodzącego z najniższego punktu zbiorniczka i na zasadzie działania u-rurki dopiero widać ile jest płynu
Jeśli chodzi o kontrolkę oleju to usterka może jest banalna i przewód od czujnika ciśnienia oleju zwiera się z masą, najprościej to wypiąć przewód z czujnika ciśnienia oleju, kontrolka powinna zgasnąć. Jak nie gaśnie to trzeba sprawdzić instalację, jak gaśnie to będziemy szukać dalej, daj znać
Pisałeś, że nie widać płynu chłodniczego - u mnie w ogóle nic nie widać czy coś jest w zbiorniczku wyrównawczym, przez lata stracił swoją transparentność i ma pełno osadu wewnątrz i jedyną opcją jest podłączenie przezroczystej rurki do przewodu wychodzącego z najniższego punktu zbiorniczka i na zasadzie działania u-rurki dopiero widać ile jest płynu
:
Dzięki za poradę. Tak zrobię jak wrócę z wakacji
Przemszon napisał/a: |
trzeba zająć się gaźnikiem, od razu zawory wyreguluj, bo będziesz miał dobry dostęp, w książce serwisowej wszystko jest opisane.
Jeśli chodzi o kontrolkę oleju to usterka może jest banalna i przewód od czujnika ciśnienia oleju zwiera się z masą, najprościej to wypiąć przewód z czujnika ciśnienia oleju, kontrolka powinna zgasnąć. Jak nie gaśnie to trzeba sprawdzić instalację, jak gaśnie to będziemy szukać dalej, daj znać Pisałeś, że nie widać płynu chłodniczego - u mnie w ogóle nic nie widać czy coś jest w zbiorniczku wyrównawczym, przez lata stracił swoją transparentność i ma pełno osadu wewnątrz i jedyną opcją jest podłączenie przezroczystej rurki do przewodu wychodzącego z najniższego punktu zbiorniczka i na zasadzie działania u-rurki dopiero widać ile jest płynu |
Dzięki za poradę. Tak zrobię jak wrócę z wakacji
Lepiej być odważnym głupcem niż mądrą pierdołą.
:
Sugerował bym zostawić gaźniki, kosy i świece …itp. Problemem jest kontrolka oleju. Za niskie bądź za wysokie ciśnienie. Biorąc pod uwagę, że płynu chłodzącego było za mało i chodzi na jednym cylindrze to czujnik ciśnienia raczej sprawny. Znajdź przyczyna znajdziesz powód reszty dolegliwości. Posprawdzaj wszystko co związane z olejem. Filtr oleju czy nie spuchł, czy nie masz oleju w filtrze powietrza, sprawdź przy chłodnicy wężyk spustowy separatora odmy, czy nie jest full? czy nie ma gdzieś wycieków z silnika...
:
Odpowiedz do tematu
Tak analizując przypadek: w jednym momencie zapaliła się kontrolka, padł czujnik podnóżka i padł „gażnik” trochę mało prawdopodobne… idąc dalej. Zapalenie się kontrolki :
za niskie ciśnienie oleju,-zapalenie się kontrolki.
Gaśnięcie przy włączeniu biegu- niskie ciśnienie oleju- sklejone tarcze sprzęgła.
Problem z cylindrem- niski poziom oleju przegrzany cylinder, brak smarowania -brak kompresji – chodzi na jednym cylindrze.
Może padła pompa oleju?
Albo w sumie w jednym momencie padły ci czujniki kosy, oleju i pojawił się problem z dopływem paliwa do cylindra. Kto to wie?:) Ale nie bagatelizowałbym tej kontrolki. Pamiętaj że to najważniejsza kontrolka w pojazdach spalinowych!.
Na sklejone sprzęgło możesz spróbować , na zgaszonym silniku wbić 1 i na sprzęgle popchać trochę do przodu i tyłu. Potem odpal i sprawdź. Nieraz przy syntetykach, pół syntetykach tarcze się kleją.
za niskie ciśnienie oleju,-zapalenie się kontrolki.
Gaśnięcie przy włączeniu biegu- niskie ciśnienie oleju- sklejone tarcze sprzęgła.
Problem z cylindrem- niski poziom oleju przegrzany cylinder, brak smarowania -brak kompresji – chodzi na jednym cylindrze.
Może padła pompa oleju?
Albo w sumie w jednym momencie padły ci czujniki kosy, oleju i pojawił się problem z dopływem paliwa do cylindra. Kto to wie?:) Ale nie bagatelizowałbym tej kontrolki. Pamiętaj że to najważniejsza kontrolka w pojazdach spalinowych!.
Na sklejone sprzęgło możesz spróbować , na zgaszonym silniku wbić 1 i na sprzęgle popchać trochę do przodu i tyłu. Potem odpal i sprawdź. Nieraz przy syntetykach, pół syntetykach tarcze się kleją.