Brak mocy elektryka |
Autor |
Wiadomość |
pokrak
Motocykl: Honda Shadow VT-500C 86r.
Wiek: 44 Dołączył: 10 Lis 2015 Posty: 48 Skąd: Poznan
|
Wysłany: 2017-07-18, 17:02 Brak mocy elektryka
|
|
|
Hej. Dziś po postoju na przejeździe kolejowym jak ruszyłem to mocy mi zabrakło. Po powrocie do domu wyeliminowałem kwestię świec itp. Po poruszaniu kablami przy puszce elektrycznej na chwilę się poprawiło żeby po chwili znowu moc stracić. Silnik pracuje na wolnych obrotach ok i równomiernie. Zastanawiam się z którą wiązka elektryczna mogę mieć problem. Może ktoś coś? |
|
|
|
|
Krzychoo
Krzysiek
Motocykl: Valkyrie GL1500 Interstate
Dołączył: 14 Wrz 2013 Posty: 855 Skąd: Kurów LPU
|
Wysłany: 2017-07-18, 22:06
|
|
|
Twój opis problemu raczej uniemożliwia jakiekolwiek sensowne rady w temacie. Motocykl Ci zgasł, czy co? |
_________________ <-VT1100C2<-WSKM06B3<-WSKM06B1 |
|
|
|
|
Skorupek
Motocykl: VT 1100C 1996 SC23
Wiek: 37 Dołączył: 21 Wrz 2011 Posty: 1176 Skąd: Morszków/WSK, Marki
|
Wysłany: 2017-07-18, 23:11
|
|
|
klemy dokręć i problem ustąpi |
|
|
|
|
Marlboro
Tomek
Motocykl: VT500C 86r, GPZ 1100
Wiek: 40 Dołączył: 31 Sie 2011 Posty: 951 Skąd: Suskowola /WRA
|
Wysłany: 2017-07-18, 23:14
|
|
|
nie wiem o którą puszkę ci chodzi ( bezpiecznikową?), najpierw sprawdź klemy akumulatora, później czy ma on ładowanie odpowiednie.
Jak ten brak mocy się objawiał? nie równą pracą czy typową zamułka - jak typowa zamułka to nie wiem czy to wina elektryki.
ooooo Skorupko był szybszy :D |
_________________ Maruda od urodzenia |
|
|
|
|
AMarek
Motocykl: Vt 500 C 85r.
Wiek: 67 Dołączył: 17 Mar 2016 Posty: 253 Skąd: Słupsk
|
Wysłany: 2017-07-18, 23:31
|
|
|
Może chodził jeden cylinder? Styki, moduł, cewka? |
|
|
|
|
pokrak
Motocykl: Honda Shadow VT-500C 86r.
Wiek: 44 Dołączył: 10 Lis 2015 Posty: 48 Skąd: Poznan
|
Wysłany: 2017-07-19, 06:57
|
|
|
Nie zgasł ,pracuje równo. Objawia się tym, że np jak ruszam to ledwo ledwo, wolno się nakręca. Jak pogmerałem w kablach przy puszce przy sygnale dźwiękowym to chwilowo wraca do normy |
|
|
|
|
Skorupek
Motocykl: VT 1100C 1996 SC23
Wiek: 37 Dołączył: 21 Wrz 2011 Posty: 1176 Skąd: Morszków/WSK, Marki
|
Wysłany: 2017-07-19, 17:13
|
|
|
To nie gmeraj tylko przepatrz przewody czy nie przetarte czy bezpieczniki sztywno siedzą. Zdejmij siodło i bak i popatrz po wiązce i kostkach po koleji i dokładnie czy nic tam nie iskrzy, nie siedzi luźno, nie jest zaśniedziałe i czy wszystko łączy. To nie wygląda na nic poważnego. Dla pewności odkręć kran na rezerwę - może być zatkany ( filtr również) i nie podaje odpowiedniej ilości paliwa do gaźnika lub podaje go za dużo ( zacięty zaworek iglicowy w komorze pływakowej lub za wysoki poziom paliwa) Całkiem możliwe jest to że któraś z dysz jest niedrożna. Sprawdź czy problem znika jeżeli w czasie niemocy zaciągniesz ssanie. Jeżeli ustąpi to gaźniki do prania. |
Ostatnio zmieniony przez Skorupek 2017-07-20, 16:15, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
Krzychoo
Krzysiek
Motocykl: Valkyrie GL1500 Interstate
Dołączył: 14 Wrz 2013 Posty: 855 Skąd: Kurów LPU
|
Wysłany: 2017-07-19, 17:47
|
|
|
A mnie to na elektrykę nie wygląda. Raczej zbyt wysoki poziom paliwa w komorze pływakowej. Po prostu go zalewa. Iskra to zwykle jest albo nie ma, czyli pracuje albo gaśnie. |
_________________ <-VT1100C2<-WSKM06B3<-WSKM06B1 |
|
|
|
|
blade86
Motocykl: vt 500
Dołączył: 28 Lis 2014 Posty: 17 Skąd: Jasło
|
Wysłany: 2017-07-20, 19:35
|
|
|
Moja też tak traciła moc, problem znajdował się w module zapłonowy, a dokładnie jakiś tranzystor czy coś takiego się przegrywali imoc spadała. Był wbudowany jakiś chiński, wymiana na japoński pomogła |
|
|
|
|
|