Modyfikacja silnika 125 |
Autor |
Wiadomość |
Wojcieszek
Motocykl: Honda shadow 125
Wiek: 71 Dołączył: 23 Paź 2015 Posty: 58 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 2017-05-24, 12:05 Modyfikacja silnika 125
|
|
|
Czy ktoś robił taką modyfikację silnika jak proponowana w firmie Motostyling ?
http://moto125.pl/p/1253/...-125-honda.html
Co o tym sądzicie. Koszt wiadomo, ale jakie efekty końcowe ...
Może ktoś robił coś podobnego ?
Pozdrawiam |
|
|
|
|
OstatniSmok
Motocykl: VT 125 C '99
Wiek: 33 Dołączył: 10 Maj 2017 Posty: 42 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 2017-05-24, 12:55
|
|
|
Efekty końcowe niestety nie są moim zdaniem warte świeczki - lepiej za te pieniądze ubrać motor.
22 KM będą odczuwalne, moto będzie się znacznie lepiej zbierał v-max też podniesiesz jeśli zmienisz parametry napędu, ale jest kilka problemów - wzrost spalania, w razie kolizji nieważne ubezpieczenie, w przypadku jazdy na kat. B, dochodzi prowadzenie bez uprawnień. Koszt zalegalizowania takiej zmiany też byłby spory.
Jeśli brakuje Ci mocy, to za te pieniądze można spokojnie zrobić kurs i kupić coś większego. Nie zapominaj że ta cena to przeróbka twoich części, więc musisz jeszcze doliczyć czas na demontaż silnika i koszt tak naprawdę pełnego jego remontu. Jeśli miałby to robić warsztat to dolicz co najmniej kolejny tysiąc.
Jeśli zaś chodzi o efekty - są zauważalne, i teoretycznie warto - tylko połóż na drugiej szalce to co wspomiałem. Ja zrezygnowałem. |
|
|
|
|
borejek343
Marek
Motocykl: Honda Shadow VT750 ACE C2 2003
Wiek: 54 Dołączył: 19 Kwi 2015 Posty: 1090 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 2017-05-24, 13:54
|
|
|
Jak miałem HS125 to też mi po głowie chodził ten pomysł. Nawet mam jeszcze do tej pory dwa cylindry bo chciałem mieć możliwość powrotu do oryginału. Skończyło się na tym, że poszedłem zrobiłem kwit na A i pomysł spalił na panewce. Cylindry mam na sprzedaż. A tak na marginesie to cały zabieg można zrobić za znacznie mniejsze pieniądze . Na tamten czas miałem mocno obcykany temat. |
_________________ Przesiadka na 750 ACE C2 - teraz w poszukiwaniu VTX 1800F lub C |
|
|
|
|
|