Wyciek paliwa z pod korka
Odpowiedz do tematu

:
musicie naprawde lać w opór, że potem się wylewa :-P troszkę umiaru koledzy ;-)

:
ja leje opór i nigdy mi nic nie poleciało :shock:

:
Widać przecieki mają ;-) Ja leję na maxa i jest ok :lol:

:
We wlewie jest taka jakby tuleja, kryza, i paliwo powinno być nalewane do dolnej krawędzi tej kryzy. Tak zaleca producent w Owners Manualu. Trzeba się po prostu dostosować do zalecenia i będzie OK. :mrgreen:

"Bardzo też pożytecznie bywa najsamprzód zdzielić świadka, ledwo wejdzie, mocno kijem po głowie, od czego ten bardzo zdumiony bywa, a przeto i do kłamstwa nieskory."
Car Wszechrosji Piotr I - Ukaz o Badaniu Świadków".

Moje moto:
WSK 125 M06 B3 85
:
kakus napisał/a:
Lakier mam nie oryginalny, była przemalowana nie podobał się kolor niebieski poprzednimi właścicielowi, pozostaje mi pomalować zbiornik , zdjąć krawat i lać mniej paliwa i pewnie się zakończy problem.


no i pytanie czy ktoś go pomalował szprajem w garażu czy bardziej profesjonalnie, wiem po sobie:D warto położyć lakier bezbarwny z utwardzaczem i benzyna nie powinna tak łatwo oddziaływać na lakier.

ja mam słabość do czarnego matu i jak miałem pomalowane wszystko tylko podkładem i kolorem to pojawiały się tłuste plamy od detergentów czy paliwa, tym razem chcę położyć lakier bezbarwny z utwardzaczem, a że warunki mi nie pozwalają na malowanie pistoletem to mam dostać nabity lakier z utwardzaczem w szpraja w hurtowni lakierów i w ciągu kilku godzin jest do wykorzystania

ja nigdy nie lałem za wysoko ale jak mocniej bujnąłem motocyklem to potrafił wylecieć, obstawiam, że uszczelka pod korkiem (wszak to prawie 30latek)

:
Kładzie czarna bazę malujesz bezbarwny dodając zmatowiacza i masz czarny mat

:
Wczoraj chciałem pod korek zalać i w mojej VT750 się nie da. Przez odpowietrzenie wyleciał mi nadmiar. Już teraz wiem, że rurka do nalewania pod korkiem ma być pusta i tyle się nie leje. Natomiast przez korek nie wyciekało.

:
Też zdarzyło mi się kilka razy wlać za dużo. U mnie do malowania poszedł zbiornik wraz z osłoną magneta i przedniej zębatki (silnik mam pomalowany na czarno).

Wystarczy zastosować się do tego co przytoczył kolega Todek i po problemie.

Todek napisał/a:
We wlewie jest taka jakby tuleja, kryza, i paliwo powinno być nalewane do dolnej krawędzi tej kryzy. Tak zaleca producent w Owners Manualu. Trzeba się po prostu dostosować do zalecenia i będzie OK. :mrgreen:

Odpowiedz do tematu
Skocz do:  

Pełna wersja forum
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group