Odpowiedz do tematu
:
musicie naprawde lać w opór, że potem się wylewa troszkę umiaru koledzy
:
ja leje opór i nigdy mi nic nie poleciało
:
Widać przecieki mają Ja leję na maxa i jest ok
:
We wlewie jest taka jakby tuleja, kryza, i paliwo powinno być nalewane do dolnej krawędzi tej kryzy. Tak zaleca producent w Owners Manualu. Trzeba się po prostu dostosować do zalecenia i będzie OK.
"Bardzo też pożytecznie bywa najsamprzód zdzielić świadka, ledwo wejdzie, mocno kijem po głowie, od czego ten bardzo zdumiony bywa, a przeto i do kłamstwa nieskory."
Car Wszechrosji Piotr I - Ukaz o Badaniu Świadków".
Moje moto:
WSK 125 M06 B3 85
Car Wszechrosji Piotr I - Ukaz o Badaniu Świadków".
Moje moto:
WSK 125 M06 B3 85
:
no i pytanie czy ktoś go pomalował szprajem w garażu czy bardziej profesjonalnie, wiem po sobie:D warto położyć lakier bezbarwny z utwardzaczem i benzyna nie powinna tak łatwo oddziaływać na lakier.
ja mam słabość do czarnego matu i jak miałem pomalowane wszystko tylko podkładem i kolorem to pojawiały się tłuste plamy od detergentów czy paliwa, tym razem chcę położyć lakier bezbarwny z utwardzaczem, a że warunki mi nie pozwalają na malowanie pistoletem to mam dostać nabity lakier z utwardzaczem w szpraja w hurtowni lakierów i w ciągu kilku godzin jest do wykorzystania
ja nigdy nie lałem za wysoko ale jak mocniej bujnąłem motocyklem to potrafił wylecieć, obstawiam, że uszczelka pod korkiem (wszak to prawie 30latek)
kakus napisał/a: |
Lakier mam nie oryginalny, była przemalowana nie podobał się kolor niebieski poprzednimi właścicielowi, pozostaje mi pomalować zbiornik , zdjąć krawat i lać mniej paliwa i pewnie się zakończy problem. |
no i pytanie czy ktoś go pomalował szprajem w garażu czy bardziej profesjonalnie, wiem po sobie:D warto położyć lakier bezbarwny z utwardzaczem i benzyna nie powinna tak łatwo oddziaływać na lakier.
ja mam słabość do czarnego matu i jak miałem pomalowane wszystko tylko podkładem i kolorem to pojawiały się tłuste plamy od detergentów czy paliwa, tym razem chcę położyć lakier bezbarwny z utwardzaczem, a że warunki mi nie pozwalają na malowanie pistoletem to mam dostać nabity lakier z utwardzaczem w szpraja w hurtowni lakierów i w ciągu kilku godzin jest do wykorzystania
ja nigdy nie lałem za wysoko ale jak mocniej bujnąłem motocyklem to potrafił wylecieć, obstawiam, że uszczelka pod korkiem (wszak to prawie 30latek)
:
Kładzie czarna bazę malujesz bezbarwny dodając zmatowiacza i masz czarny mat
:
Wczoraj chciałem pod korek zalać i w mojej VT750 się nie da. Przez odpowietrzenie wyleciał mi nadmiar. Już teraz wiem, że rurka do nalewania pod korkiem ma być pusta i tyle się nie leje. Natomiast przez korek nie wyciekało.
:
Odpowiedz do tematu
Też zdarzyło mi się kilka razy wlać za dużo. U mnie do malowania poszedł zbiornik wraz z osłoną magneta i przedniej zębatki (silnik mam pomalowany na czarno).
Wystarczy zastosować się do tego co przytoczył kolega Todek i po problemie.
Wystarczy zastosować się do tego co przytoczył kolega Todek i po problemie.
Todek napisał/a: |
We wlewie jest taka jakby tuleja, kryza, i paliwo powinno być nalewane do dolnej krawędzi tej kryzy. Tak zaleca producent w Owners Manualu. Trzeba się po prostu dostosować do zalecenia i będzie OK. |