[VT700] Konsultacja obrazkowa
Odpowiedz do tematu

: [VT700] Konsultacja obrazkowa
Rozłożyłem do ostatniej niemal śrubki i teraz składam do kupy.
Zapuszczę temat ze zdjęciami w odpowiednim dziale i w odpowiednim czasie - jak skończę.
A skończę, jak już wyjadę z garażu. Póki, co dręczy mnie obecnie temat następujący...

Mam sobie takie oto dwie rurki - przewody.
Jedna jest od zbiornika wyrównawczego za silnikiem, a druga odzywa mi się w airboxie.
Obie nie noszą śladów zacisków. Czy powinny być luźne ?
Niby kurna robiłem zdjęcia, jak rozbierałem moto, ale jak widać nie wszystko udało się uwiecznić... helpnijcie mnie, bo sam nic nie wymyślę chyba.
Oba są obecnie wyciągnięte na zewnątrz tylko poglądowo.
Pacjent, to VT700 z 86 roku.



[URL="https://images84.fotosik.pl/537/bb6136dd9e9c5889med.jpg][/URL]

:
jesli mie sie dobrze wydaje, to obie powinny schodzic na dol silnika i wisiec sobie pod motorkiem.
ta ze zbiorniczka wyrownawczego przelewa plyn a ta druga jesli jest podlaczona na dole airboxa powinna byc zaslepiona srubka zeby czasem sobie odkrecic i spuscic szwaks.

:
Tak, powinny wisieć luźno.

Czołem :omg: :mrgreen: Gość
:
Ta od zbiorniczka wyrównawczego, jeśli jest odpowietrzeniem i ma być luźna, to powinna znajdować się powyżej linii chłodnicy, żeby płyn nie wyciekał. Poprawcie mnie, jeśli się mylę, choć z drugiej strony, gdyby doszło do wypchnięcia rozgrzanego płynu chłodzącego, to miałbym jako kierownik, jajka na twardo, bo wylot wypada na wysokości połączenia zbiornika i siedzenia kierownika...

Co do tej drugiej, połączonej korytarzem ramy z airboxem, to ona nie nosi śladów zaślepiania.
Korek spustowy komory powietrza, znajduje się w najniższym punkcie tej komory, jakieś 3 cm niżej i wygląda coś jak smoczek. Ta rurka, kończy mi się, jak widać na pokrywie tylnego cylindra... Tak ma być ?
Jak widać na zdjęciach, żaden z tych przewodów gumowych, nie nosi śladów zacisków, ani korków.

Pierwsze zdjęcie jest obrócone. Żeby patrzeć na nie prawidłowo, trzeba je obrócić o 90* w prawo.

:
Obydwa idą na glebę i ten od zbiorniczka nie musi być na wysokości chłodnicy,zresztą oryginalny jest tak wyprofilowany że zaraz nad zbiorniczkiem zakręca i idzie na dół

:
Poprawka. Dupa ze mnie. Ten co się odzywa w airboxie, wchodzi jak widać do gaźników.
To gdzie ten koniec ma iść ?


:
przelew i odpowietrzenie gaźników, tak jak poprzednia obok silnika do dołu moto

Emeryt, Uprawniony Diagnosta Samochodowy- lubię zapach diesla o poranku. "Lekarz stara się ujrzeć w człowieku jego niedomagania, sędzia złe strony a ksiądz głupotę- im większa tym lepsza" A.Schopenhauer
:
Dziękuję wszystkim za podpowiedzi.

Odpowiedz do tematu
Skocz do:  

Pełna wersja forum
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group