VT 750 C2 ACE problem z hamulcem
Odpowiedz do tematu

: VT 750 C2 ACE problem z hamulcem
Witam serdecznie cieniową brać!

Mam problem z swoim cieniem, ostatnio w czasie spokojnej w miare jazdy stało mi się coś z przednim hamulcem po hamowaniu , konkretnie po tym hamowaniu jakby klocki zacisneły się na stałe na tarczy delikatnie i w czasie jazdy ciągle słychać jazgot trących klocków no i oczywiście cieżej jakkolwiek jechać bo hamulec stawia opór i pytanie do was : Miał ktoś podobny problem lub wie jak takowy rozwiązać czy najlepiej dać to mechanikowi i nie ruszać? Uprzedzając pytania, szukałem na forum jak i korzystałem z rad wujka Google ale moge być słaby w używaniu obu i wolę zawsze spytać jeszcze pośród posiadaczy podobnej maszyny ;)

Będę serdecznie wdzięczny za pomoc, dziękuje i pozdrawiam!

:
Przytarty cylinderek w zacisku hamulcowym, albo przytarty tłoczek w klamce hamulca. Obie rzeczy do rozebrania i wyczyszczenia, plus ewentualna wymiana cylinderka i uszczelniaczy oraz oczywiście wymiana płynu hamulcowego. Nie radzę jeździć z taką usterką. Może dojść do zablokowania koła. Jeżeli nie bardzo kumasz o co chodzi to lepiej oddaj maszynę do mechanika.

Czołem :omg: :mrgreen: Gość
:
Miałem to samo w VT 750 C2 z 98 r.
Wymiana kompletu uszczelnień w zacisku załatwiło sprawę.
Osobiście tego nie robiłem, wykryli to i naprawili podczas wymiany opon.

Suru
:
Zawsze wiem więcej, dzięki panowie ;) Jakbyście mogli jeszcze podać +/- koszta takiej operacji to będę już w pełni spełniony i polece może nawet jutro do mechanika z tym ;)

:
Uszczelki do cylinderkow to kosz Max 50 zl komplet jeżeli dojdzie jeszcze tłoczno to kolejne 50 zrobisz to sam bo to prosta czynność. Pamiętaj że cylinderki są wysuwane przez płyn i jak będziesz chciał je wysunąć do wymiany musisz zdjąć zacisk i zamiast klocków włożyć listewke ok 1 cm grubości i pompowac klamka. Ten przytarty będzie wychodził zdecydowanie ciężej dlatego skup się na zablokowaniu tego który działa poprawnie a ten wadliwy wypchniesz przy pomocy klamki. Jeżeli układ się otworzy zostanie Ci tylko wyciągać tłoczno szczepcami. Uważaj na Zewnętrzna stronę tloczek żeby jej nie porysowac bo ona jest najważniejsze. Przy wyrywaniu tloczka z zacisku użyj szczypie i szmaty. Powodzenia. A i uważaj na lakier bo płyn jest silnie korozyjny jeżeli chodzi objego działanie na lakier.

Odpowiedz do tematu
Skocz do:  

Pełna wersja forum
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group