:
melduję się wywołany do tablicy, jak trzeba dysponuje moto na pokaz
LWG
:
Moto Saxo to inne moto niż Error. Saxo ma VT 1100 C2 Shadow ACE, a Error VT 1100 C2 Shadow Sabre. U Saxo są inne lagi, takie bez chromowanych osłon, szklanek. Szyba może być taka sama, tu chodzi o to jak jest mocowana. U Saxo może być mocowana do lag, a w Sabre już raczej nie.
"Bardzo też pożytecznie bywa najsamprzód zdzielić świadka, ledwo wejdzie, mocno kijem po głowie, od czego ten bardzo zdumiony bywa, a przeto i do kłamstwa nieskory."
Car Wszechrosji Piotr I - Ukaz o Badaniu Świadków".
Moje moto:
WSK 125 M06 B3 85
:
Todek,
Error napisał/a: |
... okazuje sie ze moja Honda jest to wersja ACE (American Classic Edition )... |
Error, chłopie, nie wiesz czym jeździsz ?
Jak wrócę do domu to zobaczę jakiej firmy mam szybę u siebie i może taką znajdziesz.
Jeżeli kobieta włącza wycieraczki kiedy nie pada, znaczy będzie skręcać.
:
Właśnie przy szklankach jest problemik mały z mocowaniem, te oferowane typy mocowań wg mnie są "nie bardzo" więc zrobiłem sobie sam i jestem zadowolony. Typ szyby to rzecz drugorzędna, mając mocowania można podczepiać ròżne.
Najdroższa jest pierwsza butelka
:
Tak naprawdę nie wiem czym jeżdżę. Honda z Szwajcarii w wersji ACE - z wyglądu Sabre w kwitach nic takiego nie ma podobno wersja na USA. jak dobierałem szybę w firmie MGG był pan zdziwiony że mam licznik w km a nie w milach - bo był przekonany że to ze Stanów. I jak najbardziej potwierdził ze są takie wersje robione w USA na Europejski rynek ale on do tego szyby nie będzie miał.
Dlatego zwracam sie z prośbą o pomoc w dobraniu szyby/mocowania - moja Honda ma szklanki na amortyzatorach ale ma licznik nad reflektorem i podobno ze szyba sie tam nie zmieści. bo w wersji europejskiej licznik jest na baku wiec tam juz nie ma kłopotu z dobraniem mocowania i szyby.
WK
:
Error, to jest Sabre ale chyba z silnikiem ze Spirita
i zbiornikiem ( a przynajmniej z emblematami ) od ACE.
Na 100% przód masz od Sabre i do takiej powinieneś szukać szyby i mocowań do niej.
Według VIN SC43 to Sabre
P.S. co to jest i do czego służy ?
Ostatnio zmieniony przez garnett 2017-07-12, 15:37, w całości zmieniany 3 razy
Jeżeli kobieta włącza wycieraczki kiedy nie pada, znaczy będzie skręcać.
:
spisz numery z ramy i silnika i zapytaj hondę.
:
Przód, lampa i licznik są od VT 1100 C2 Shadow Sabre. Ale silnik jest chyba od Sprita. Spisz i podaj nr ramy i silnika to Ci powiem co to jest. Zbiornik paliwa jest albo od ACE albo był malowany i ktoś dał takie emblematy, na pewno nie są to emblematy od Sabre. Jeżeli licznik jest w km, a święcą przednie kierunki to może to być wersja na Kanadę. Wszystkie Sabre mają liczniki nad lampą, a nie na zbiorniku.
"Bardzo też pożytecznie bywa najsamprzód zdzielić świadka, ledwo wejdzie, mocno kijem po głowie, od czego ten bardzo zdumiony bywa, a przeto i do kłamstwa nieskory."
Car Wszechrosji Piotr I - Ukaz o Badaniu Świadków".
Moje moto:
WSK 125 M06 B3 85
:
Todek napisał/a: |
Jeżeli licznik jest w km, a święcą przednie kierunki to może to być wersja na Kanadę. Wszystkie Sabre mają liczniki nad lampą, a nie na zbiorniku. |
Ma wyłącznik świateł przy manetce gazu, więc to raczej wersja na Europę.
Ja mam Kanadyjską i mam licznik w km ale wyłącznika świateł nie mam i kierunki świeciły się na stałe.
Chyba żadna 1100 nie ma zegara na zbiorniku, tylko w wersji C3 Aero był w reflektorze.
Error Każda szyba do Sabre powinna pasować, a licznik w niczym nie przeszkadza bo w ACE jest tak samo zamontowany a szyby do nich są.
Jeżeli kobieta włącza wycieraczki kiedy nie pada, znaczy będzie skręcać.
:
dyniek napisał/a: |
garnett napisał/a: |
P.S. co to jest i do czego służy ?
|
Wydechy są połączone, ja u siebie też tak mam. |
To jest takie wyrównanie ciśnień pomiędzy tłumikami.
"Bardzo też pożytecznie bywa najsamprzód zdzielić świadka, ledwo wejdzie, mocno kijem po głowie, od czego ten bardzo zdumiony bywa, a przeto i do kłamstwa nieskory."
Car Wszechrosji Piotr I - Ukaz o Badaniu Świadków".
Moje moto:
WSK 125 M06 B3 85