Szyba vt 1100
Odpowiedz do tematu

:
Wlasnie o to sie boje. Ze w warunkach domowych bedzie lipa. Troszke szkoda bo calkiem z dobrego materialu mam ta szybkę. Dlatego poszukuje jakiegos innego rozwiazania. I moze nie bede nawet sie za to bral i moŻe oglosze na allegro a ktos sobie to ogarnie bo tez szkoda zniszczyc

:
Teresa napisał/a:
Skorupek napisał/a:
Samo mocowanie sprawdza się dobrze. Jak raz się ustawi kąt szyby nic się nie zmienia. Nie przesuwa się na boki Ani nie drży. Mocowane to jest do górnej półki do tych otworów co jarzma na instalacje i linki a na dole, w moim przypadku, jest zablokowane o stelaże lightbara. Poza tym wygląda o wiele lepiej niż te wszystkie z czrnymi plastikowymi pokrętłem i mocowaniem. Ta opcja co wrzuciłem jest dedykowana do C3


Dzięki, Skorupek :thx: Myślę, czy nie jest za wąska do C3. Jestem na etapie mierzenia się do szyby ale chciałabym na oryginalnym mocowaniu (szybkie zakładanie/ściąganie), zobaczymy co się uda wymodzić. Oczywiście z poliwęglany. W tej z linku podoba mi się to, że jest "czysta" bez nadmiaru metalowych elementów.


W swojej c3 mialem szybe mocowana do lag, nie zdejmowana. Masakra byla z ustawieniem szyby na oryginalnym mocowaniu, za male fasolki, pomogly dorobione elementy. Maly Tomi mial to samo bodajże. W c3 siedzi sie daleko od szyby i zawirowania zchodza prosto w kask z dila mlota udarowego, powyxej 90-110 nie dalo sie jechać, wzrok die rozmywal. Ja balbym sie ryzykowac z szyba szybkozdejmowana, moze nie byc moxliwosc ustawienia. W c3 szyba powinna byc prawiej w linni lag

:
I tu jest mały problem jeśli chodzi o aero, tam budzik jest w reflektorze i szyba musi iść przed nim czyli co nieco w przòd przed linię lag.

Najdroższa jest pierwsza butelka
:
Kto raz miał złamaną szybę z pleksi, wie jak to wygląda.


Pierwszy raz widzę jakieś parametry dotyczące szyby.
Cytat:
Duża szyba akrylowa typ Eco

ZAPROJEKTOWANA I WYKONANA W RENOMOWANEJ PRACOWNI producent

Szyba wykonana została ze szkła akrylowego o grubości 4 mm. Do produkcji szyb wykorzystujemy szkło akrylowe firmy Plexiglas. Poszczególne formatki szyb wycinane są laserowo. Obróbka taka powoduje perfekcyjne wykonanie detalu.

Szkło akrylowe firmy Plexiglas charakteryzuje się następującymi parametrami

1. Bardzo dużą przezroczystością w zakresie światła widzialnego - transmitancja około 91 procent dla płyto o grubości 4 mm.

2. Odporność na działanie ultrafioletu, dzięki czemu nie występuje proces żółknięcia materiału.

3. Temperatura użytkowania -20 do +80 stopni Celsjusza.

4. Gęstość 1,20g /cm3

5. Wytrzymałość na rozciąganie 75 MPA.

6. Wytrzymałość na ściskanie 100MPA.

7. Udarność z karbem według Charpyego 1, 5 KJ/ M2.

8. Twardość w skali Shorea d= 75.

9. Stosunkowo niska temperatura depolimeryzacji co wiąże się z łatwym recyklingiem.

10. Szyba dla celów estetycznych okuta została okuciami wykonanymi ze stali szlachetnej fabrycznie polerowanej na wysoki połysk o grubości 1,5mm.

11. Do szyby dołączony został system mocowań wykonany z blachy gatunkowej ciętej laserowo.

12. Mocowania zostały pokryte bardzo wysokiej jakości lakierem proszkowym w kolorze chromu.



http://motonautilus.pl/pr...nda-spirit-1100

Podobno żadna praca nie hańbi - oprócz fizycznej.
:
Jeszcze na temat materiału szyby:
http://www.swiatmotocykli...e-nierowna.html

:
podobno nie da się w warunkach domowych wygiąć odpowiednio szyby z poliwglanu. Jednak po chwili zastanowienia nie wyszło najgorzej. Może ktoś kiedyś będzie do tego podchodził i może usprawniał nawet tą metodę.

A mianowicie mocowanie przedstawione jak w załącznikach
W jedną rękę nagrzewnica, a w drugą termometr i powoli nagrzewać kontrolując non stop temperaturę

https://drive.google.com/file/d/0B3vFZ8WmpsIbTWR2ZDNOaUFaN1E/view?usp=sharing
https://drive.google.com/file/d/0B3vFZ8WmpsIbMEhBNE5iQWxVbVk/view?usp=sharing

: Szyba oryginał
A może ma ktos do sprzedania oryginalna szybe do vt1100 c2 2000 rok.

WK
:
Nie jestem na 100% pewny, ale ona nie wychodziła w wersji z szybą. Trzeba chyba coś dobrać.

Najdroższa jest pierwsza butelka
:
a jakaiej firmy jest dobra szyba coś musze poszukać a nie mam doświadczenia

WK
:
Trudno coś doradzić, wybór dość duży - ważne żeby mocowanie było stabilne.
Ja właśnie jestem po założeniu takiej tyle że nieprzyciemniana:

http://www.czesci-moto.pl...yciemniana.html

Tyle że mocowanie zrobiłem zupełnie inne, bo to nadaje się do kosza (moim zdaniem).
Ogólnie kształt i wielkość jak dla mnie OK.

Na pewno znajdziesz coś "pod siebie"

Najdroższa jest pierwsza butelka
:
marian07 napisał/a:
Trudno coś doradzić, wybór dość duży - ważne żeby mocowanie było stabilne.
Ja właśnie jestem po założeniu takiej tyle że nieprzyciemniana:

http://www.czesci-moto.pl...yciemniana.html

Tyle że mocowanie zrobiłem zupełnie inne, bo to nadaje się do kosza (moim zdaniem).
Ogólnie kształt i wielkość jak dla mnie OK.

Na pewno znajdziesz coś "pod siebie"



Pytanie ile kierowiec ma wzrostu bo miałem takową i przy moim wzroście 189 cm przy 100 km/h trzepało mi mózgiem tak że gałki oczne latały na boki (żadna przyjemność) , ustawiałem ją pod różnymi kątami i wysokościami i nic to nie dało , po prostu dlamnie była za mała ... :evil:

pozdrawiam
Sławek
:
174 cm

WK
:
Ja mam ok 176. Czuć "turbulencje" na kasku zaczynam pow ok 80 mil, a że moja max to ok 75 to jest OK. Przy czym to powyżej 80 to jest w miarę znośnie, mozna jechać, po prostu czuć lekkie drgania po kasku.
tak wygląda:

Najdroższa jest pierwsza butelka
:
Witam wracam z tematem szyby. dzwoniłem do firmy http://www.mgg.com.pl/ i okazuje sie ze moja Honda jest to wersja ACE (American Classic Edition ) i nie zrobią do tego szyby.
czy miał z was ktoś taki problem i czy może polecić jakieś dobre szyby uniwersalne albo namiar na firmę która podejmie się wyzwania i dobrania do mojego moto szyby

WK
:
Saxo z tego co się orientuję zamawiał szybę do ACE. Zapytaj go, masz blisko, może podjedziesz i zobaczysz.

Piotrek
Odpowiedz do tematu
Skocz do:  

Pełna wersja forum
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group