/
Forum SHOC.PL


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat

Poprzedni temat «» Następny temat
nie pali "na goraco"
Autor Wiadomość
ttm750 

Motocykl: Shadow VT750C 1985
Wiek: 57
Dołączył: 27 Lip 2014
Posty: 258
Skąd: CYPR/LIMASSOL
Wysłany: 2016-10-26, 02:22   nie pali "na goraco"

jak powyzej - gdzy jest zimny zapala bardzo ladnie, gdzy silnik sie rozgrzeje niestety do momentu az zdrowo sobie kichnie z rury nie da rady wystartowac. czasem zaskoczy wczesniej ale zazwyczaj odpala po wystrzale.
jak postoi kilka-klikanascie minut i ostygnie troche -znow ladnie zaskoczy.
swiece sa nowe, filtr powietrz nowy, sruba od powietrza byla ustawiana juz w kilku polozeniach.
jakis czas temu robione bylo synchro gaznikow ale obecnie nie jetsem w stanie tego sprawdzic, bo gostek, ktory to robil polecial sobie dorobic do Londynu.
co moze byc przyczyna takiego zachowania? co powinienem sprawdzic?
 
 
marian07 
WIR


Motocykl: Kawasaki VN900C
Wiek: 59
Dołączył: 19 Paź 2016
Posty: 147
Skąd: Zajezierze
Wysłany: 2016-10-26, 10:04   

jak jest cieplutki to odpalasz bez gazu? jeśli tak to zobacz jak będzie przy otwartym tak na 1/3
_________________
Najdroższa jest pierwsza butelka
 
 
ttm750 

Motocykl: Shadow VT750C 1985
Wiek: 57
Dołączył: 27 Lip 2014
Posty: 258
Skąd: CYPR/LIMASSOL
Wysłany: 2016-10-26, 11:40   

na 1/3 jeszcze nie patrzylem . czasem jest mu lepiej jak przed startem na chwile odkrece i puszcze gaz. i dopiero potem rozrusznik
 
 
marian07 
WIR


Motocykl: Kawasaki VN900C
Wiek: 59
Dołączył: 19 Paź 2016
Posty: 147
Skąd: Zajezierze
Wysłany: 2016-10-26, 12:44   

zobacz: gaz na ok 1/3 trzymasz i rozrusznik wtedy - gazu nie odpuszczasz aż zapali
_________________
Najdroższa jest pierwsza butelka
 
 
Daro66 

Motocykl: Honda Shadow VT 125
Wiek: 58
Dołączył: 09 Lis 2014
Posty: 159
Skąd: Warszawa/Michałowice
Wysłany: 2016-10-26, 14:10   

Nie żebym się na tym znał , ale tego typu objawy w pojazdach z układem zasilania gaźnikowym świadczyły o kłopotach z zaworkiem iglicowym lub dziurawym pływaku - ....
tak mi się przypomniało :-)
 
 
Trom 
Tomek


Motocykl: VT750 05r,ST1300
Wiek: 54
Dołączył: 09 Sie 2014
Posty: 2618
Skąd: Otwock
Wysłany: 2016-10-26, 14:41   

Daro66, ;-)
_________________
Pozdrawiam wszystkie motocyklistki i motocyklistów !!!
 
 
Marlboro 
Tomek


Motocykl: VT500C 86r, GPZ 1100
Wiek: 40
Dołączył: 31 Sie 2011
Posty: 951
Skąd: Suskowola /WRA
Wysłany: 2016-10-26, 15:13   

Ja na starcie bym zrobił pełną regulację.

Pisałeś że wymieniałeś filtr powietrza - regulacje robiłeś po wymianie czy nie? bo by wypadało.
_________________
Maruda od urodzenia :omg:
 
 
 
ttm750 

Motocykl: Shadow VT750C 1985
Wiek: 57
Dołączył: 27 Lip 2014
Posty: 258
Skąd: CYPR/LIMASSOL
Wysłany: 2016-10-26, 15:30   

Marlboro napisał/a:


Pisałeś że wymieniałeś filtr powietrza - regulacje robiłeś po wymianie czy nie?

filtr byl zalozony przed regulacja- no -razem.
 
 
ttm750 

Motocykl: Shadow VT750C 1985
Wiek: 57
Dołączył: 27 Lip 2014
Posty: 258
Skąd: CYPR/LIMASSOL
Wysłany: 2016-10-26, 20:35   

sprobowalem dzisiaj na ta 1/3 do odpalenia po rozgrzaniu i niestety - nie odpalil az zdechla bateria.
musialem wolac kumpla z kablami i po godzinie postoju juz na przewodach odpalil.
czyli musze szukac problemu gdzies glebiej.
 
 
Panoramiks 
Sławek


Motocykl: DL 1000 V Strom
Wiek: 37
Dołączył: 06 Cze 2014
Posty: 1708
Skąd: Sanok
Wysłany: 2016-10-26, 21:01   

A akumulator sprawdzałeś. Ja miałem kiedyś identyczne objawy. Winny okazał się kończący żywot akumulator. Proponuję poczyścić wszystkie styki na początek i spróbować odpalić na ciepłym silniku ale z innym akumulatorem. Na przykład od samochodu: Wybierz się na przejażdżkę zagrzej silnik, wróć i spróbuj odpalić go na kablach od samochodu.
_________________
NIL MORTIFI SINE LUCRE
 
 
ttm750 

Motocykl: Shadow VT750C 1985
Wiek: 57
Dołączył: 27 Lip 2014
Posty: 258
Skąd: CYPR/LIMASSOL
Wysłany: 2016-10-27, 01:00   

akumulator byl kupiony miesiac temu- nowiutki.
Poprzednim razem wszystkie styki byly czyszczone, zmieniony rozrusznik itd koniec koncow okazalo sie ze to byla wina akumulatora.
Te problemy z zapalaniem na goracym silniku zaczely sie tak po prostu ktoregos dnia - wczesniej zapalal normalnie zimny czy cieply a pewnego dnia zaczal miec problemy na cieplo.
dzisiaj jak juz odpalil na kablach to w drodze do domu musialem go wciaz trzymac na obrotach bo silnik probowal sie odlaczyc. mam nadziej ze to wina pustego aku a ladowanie nie bylo wystarczajace.
wieczorem podlaczylem ladowanie i zobaczymy moze jutro.
 
 
marcin k 
KARDAN SHADOG

Motocykl: VTX1300R
Wiek: 49
Dołączył: 17 Lip 2009
Posty: 480
Skąd: Rokietnica k. P-nia
Wysłany: 2016-10-27, 08:23   

iskra jest taka jak należy na rozgrzanym?
_________________
Emeryt, Uprawniony Diagnosta Samochodowy- lubię zapach diesla o poranku. "Lekarz stara się ujrzeć w człowieku jego niedomagania, sędzia złe strony a ksiądz głupotę- im większa tym lepsza" A.Schopenhauer
 
 
marian07 
WIR


Motocykl: Kawasaki VN900C
Wiek: 59
Dołączył: 19 Paź 2016
Posty: 147
Skąd: Zajezierze
Wysłany: 2016-10-27, 12:13   

No w sumie to nie wiadomo za co się łapać i najlepiej próbować beznakładowo.
Zobacz linki ssania, tzn wykręć te plastikowe króćce wchodzące w gaźnik; wyjdzie iglica z prowadzeniem, ją łatwo zdjąć a pod nią jest sprężynka - którą deczko rozciągnij /tak zrób z obydwu stron/. Być może one nie są zamykane do końca i jest nieco za dużo paliwa - przy chłodnym silniku ok, a przy gorącym odpala po jebnięciu w wydechach.

(ja nie mogę nigdzie znaleźć manuala Twojego, ale dobrze by było sprawdzić czy one dobrze są ustawione. załączam dane do 1100C3 żeby wiadomo bylo o co mi chodzi)

ssanko.jpg
Plik ściągnięto 13899 raz(y) 37,54 KB

_________________
Najdroższa jest pierwsza butelka
 
 
ttm750 

Motocykl: Shadow VT750C 1985
Wiek: 57
Dołączył: 27 Lip 2014
Posty: 258
Skąd: CYPR/LIMASSOL
Wysłany: 2016-10-27, 17:38   

marian07 napisał/a:
No w sumie to nie wiadomo za co się łapać i najlepiej próbować beznakładowo.
Zobacz linki ssania, tzn wykręć te plastikowe króćce wchodzące w gaźnik; wyjdzie iglica z prowadzeniem, ją łatwo zdjąć a pod nią jest sprężynka - którą deczko rozciągnij /tak zrób z obydwu stron/. Być może one nie są zamykane do końca i jest nieco za dużo paliwa - przy chłodnym silniku ok, a przy gorącym odpala po jebnięciu w wydechach.

(ja nie mogę nigdzie znaleźć manuala Twojego, ale dobrze by było sprawdzić czy one dobrze są ustawione. załączam dane do 1100C3 żeby wiadomo bylo o co mi chodzi)

wlasnie najczesciej tak sie dzieje - nie zapala dopoki nie pierd... w powietrze.
jesli akurat utrzymam starter to natychmiast zapala.
huk i silnik pracuje.
dzis rano w garazu zrobilem testa - odpalilem zostawilem na jakis czas zeby zlapal temp, zgasilem i nic - podlaczylem kable z auta jak radzil mi Panoramiks ale efekt byl tylko taki ze krecil jak wariat - do momentu huku.

ze sprezynkami lapie o co chodzi -zobacze w serisowce czy cos o tym pisza.

sprobuje jutro cos pogrzebac - dzis w nocy zonka przylatuje to musze jechc na lotnisko.
 
 
Skorupek 


Motocykl: VT 1100C 1996 SC23
Wiek: 37
Dołączył: 21 Wrz 2011
Posty: 1180
Skąd: Morszków/WSK, Marki
Wysłany: 2016-10-27, 19:33   

ja myślę że może to być związane ze zmianą oporności i przewodności na stykach przewodów wysokiego napięcia lub zasilających cewki. możliwe że styk mimo tego że wygląda dobrze pokryty jest warstwą tlenku (po 30 latach ma prawo korodować) i to ogranicza właściwy przepływ prądu lub stawia większy niż minimalny do właściwej pracy, opór - na zimno to zjawisko może nie występować. Tak pseudofizyka... :-P
Poczyść jeszcze styki - nie płynem do tego, tylko mechanicznie.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Wersja forum PDA/GSM