Witam panowie jest pytanie bo będę chciał sobie kupić wakuomet i tu pytanie jaki jest gwint na gaznikach bym dobrał zestaw do Hani
I jeszcze jedno na jakim poziomie powinny znajdować się wskazówki
Odpowiedz do tematu
: Synchro gaznikow
:
Kiedyś też o to pytałem i nie uzyskałem odpowiedzi. Ja w jednym gardzielu nie miałem króćca i musiałem kupić. To było tjuż tak dawno że zapomniałem ale jak pamiętam te typowe w zestawach są uniwersalne. Stawiam na M5
:
Otwory na wkręcenie wakuometru znajdują się w głowicach (w większych vt) a nie w gaźnikach widać je na dole głowicy od strony gaźników. nie wiem jak jest w 125 ale zakładam ze podobnie.
Wskazówki powinny wskazywać taka samą wartość bez względu na to jaka ona będzie - jej wartość zależy od wielu czynników ale najważniejsze jest to żeby 2 zegary pokazywały taka samą wartość!
Przepustnice(gaźniki) synchronizuje się śrubą pomiędzy gaźnikami więc uprzednio dobrze jest zdjąć bak i zrobić zastępcze zasilanie w paliwo np ze strzykawki 100ml.
ułatwi to mocno cały zabieg.
Gwint to chyba M5 ale w zestawie jest dużo adapterów do różnych głowic/marek motocykla.
Wskazówki powinny wskazywać taka samą wartość bez względu na to jaka ona będzie - jej wartość zależy od wielu czynników ale najważniejsze jest to żeby 2 zegary pokazywały taka samą wartość!
Przepustnice(gaźniki) synchronizuje się śrubą pomiędzy gaźnikami więc uprzednio dobrze jest zdjąć bak i zrobić zastępcze zasilanie w paliwo np ze strzykawki 100ml.
ułatwi to mocno cały zabieg.
Gwint to chyba M5 ale w zestawie jest dużo adapterów do różnych głowic/marek motocykla.
:
grzebię po forum to i tutaj dopowiem potomnym bez serwisówki.
w vt125 otwory na wkręcenie wakuometru są jednak przy gaźnikach, przed samymi otworami wylotowymi do cylindrów, po bokach.
jeden jest zaślepiony śrubą M5 z podkładką,
a drugi wykorzystywany jest przez układ dopalania spalin, (może jako włącznik podciśnieniowy, tego nie jestem pewien).
Odpowiedz do tematu
Skorupek napisał/a: |
Otwory na wkręcenie wakuometru znajdują się w głowicach (w większych vt) a nie w gaźnikach widać je na dole głowicy od strony gaźników. nie wiem jak jest w 125 ale zakładam ze podobnie.
Wskazówki powinny wskazywać taka samą wartość bez względu na to jaka ona będzie - jej wartość zależy od wielu czynników ale najważniejsze jest to żeby 2 zegary pokazywały taka samą wartość! Przepustnice(gaźniki) synchronizuje się śrubą pomiędzy gaźnikami więc uprzednio dobrze jest zdjąć bak i zrobić zastępcze zasilanie w paliwo np ze strzykawki 100ml. ułatwi to mocno cały zabieg. Gwint to chyba M5 ale w zestawie jest dużo adapterów do różnych głowic/marek motocykla. |
grzebię po forum to i tutaj dopowiem potomnym bez serwisówki.
w vt125 otwory na wkręcenie wakuometru są jednak przy gaźnikach, przed samymi otworami wylotowymi do cylindrów, po bokach.
jeden jest zaślepiony śrubą M5 z podkładką,
a drugi wykorzystywany jest przez układ dopalania spalin, (może jako włącznik podciśnieniowy, tego nie jestem pewien).