Odpowiedz do tematu
: prośba o rozszyfrowanie VIN
cześć może ktoś mi sprawdzić, ciekawi mnie jedna rzecz mam licznik w km i zamontowane ustrojstwo ekologiczne do dopalania spalin (chyba) a to było montowane w wersji california, mój VIN SC322001046
LWG
:
Z tego nr VIN nic się nie da wyczytać, poza kodem ramy SC32 i nr seryjnym moto 001046.
saxo napisał/a: |
mój VIN SC322001046 |
Z tego nr VIN nic się nie da wyczytać, poza kodem ramy SC32 i nr seryjnym moto 001046.
"Bardzo też pożytecznie bywa najsamprzód zdzielić świadka, ledwo wejdzie, mocno kijem po głowie, od czego ten bardzo zdumiony bywa, a przeto i do kłamstwa nieskory."
Car Wszechrosji Piotr I - Ukaz o Badaniu Świadków".
Moje moto:
WSK 125 M06 B3 85
Car Wszechrosji Piotr I - Ukaz o Badaniu Świadków".
Moje moto:
WSK 125 M06 B3 85
:
no taki mam "skrócony"
LWG
:
więc tak, za namową kolegi napisałem do Honda Motors Poland honda@honda.pl i o dziwo dostałem satysfakcjonującą odpowiedź:
"Szanowny Panie
Niniejszym oświadczamy iż pojazd o numerze VIN: SC32-2001046 został wyprodukowany 29/03/1995r. jako motocykl Honda VT1100C2S Shadow z przeznaczeniem na rynek Szwajcarii.
Fabrycznie został wyposażony w silnik o numerze : SC32E-2007293 osiągającym moc maksymalną 37kW (50KM) przy 4500 obr./min."
"Szanowny Panie
Niniejszym oświadczamy iż pojazd o numerze VIN: SC32-2001046 został wyprodukowany 29/03/1995r. jako motocykl Honda VT1100C2S Shadow z przeznaczeniem na rynek Szwajcarii.
Fabrycznie został wyposażony w silnik o numerze : SC32E-2007293 osiągającym moc maksymalną 37kW (50KM) przy 4500 obr./min."
LWG
:
To, że wersja Szwajcaria to i bez VIN było wiadomo - licznik w km i "ekologia", ale info o zdławionej mocy już istotne...
saxo napisał/a: |
więc tak, za namową kolegi napisałem do Honda Motors Poland honda@honda.pl i o dziwo dostałem satysfakcjonującą odpowiedź:
"Szanowny Panie Niniejszym oświadczamy iż pojazd o numerze VIN: SC32-2001046 został wyprodukowany 29/03/1995r. jako motocykl Honda VT1100C2S Shadow z przeznaczeniem na rynek Szwajcarii. Fabrycznie został wyposażony w silnik o numerze : SC32E-2007293 osiągającym moc maksymalną 37kW (50KM) przy 4500 obr./min." |
To, że wersja Szwajcaria to i bez VIN było wiadomo - licznik w km i "ekologia", ale info o zdławionej mocy już istotne...
Ateistą jestem z powodów moralnych. Uważam, że twórcę rozpoznajemy poprzez jego dzieło - w moim odczuciu świat jest skonstruowany tak fatalnie, że wolę wierzyć, iż nikt go nie stworzył.
Na mechanice się nie znam, ale chociaż podoradzam.
Na mechanice się nie znam, ale chociaż podoradzam.
:
no ok a jaka jest moc nie zdławiona w tym modelu? wg mnie dla tego rocznika z pojedynczym wykorbieniu na wale 50 rumaków to norma, za to moment jest fajny
LWG
:
Fakt mój błąd - wszystkie Shadowy 1100 z tego rocznika wrzuciłem do jednego wora...
Prezentuje się to następująco:
Honda VT1100C Shadow SC23 1995 60PS, 44kw
Honda VT1100C2 Shadow ACE SC32 1995 50PS, 37kw
Honda VT1100C2 Shadow ACE SC32 1995 34PS, 25kw
saxo napisał/a: |
no ok a jaka jest moc nie zdławiona w tym modelu? wg mnie dla tego rocznika z pojedynczym wykorbieniu na wale 50 rumaków to norma, za to moment jest fajny |
Fakt mój błąd - wszystkie Shadowy 1100 z tego rocznika wrzuciłem do jednego wora...
Prezentuje się to następująco:
Honda VT1100C Shadow SC23 1995 60PS, 44kw
Honda VT1100C2 Shadow ACE SC32 1995 50PS, 37kw
Honda VT1100C2 Shadow ACE SC32 1995 34PS, 25kw
Ateistą jestem z powodów moralnych. Uważam, że twórcę rozpoznajemy poprzez jego dzieło - w moim odczuciu świat jest skonstruowany tak fatalnie, że wolę wierzyć, iż nikt go nie stworzył.
Na mechanice się nie znam, ale chociaż podoradzam.
Na mechanice się nie znam, ale chociaż podoradzam.
:
jeszcze dodatkowe info:
"Szanowny Panie
Modele VT1100C2 przeznaczone na rynki Szwajcarii oraz USA (a konkretnie na Kalifornię) miały dodatkowy układ z wbudowanym filtrem powietrza który oczyszczał powietrze odpowietrzające skrzynię korbową zanim ponownie trafiało ono do układu ssącego.
Odradzamy demontaż tego układu."
"Szanowny Panie
Modele VT1100C2 przeznaczone na rynki Szwajcarii oraz USA (a konkretnie na Kalifornię) miały dodatkowy układ z wbudowanym filtrem powietrza który oczyszczał powietrze odpowietrzające skrzynię korbową zanim ponownie trafiało ono do układu ssącego.
Odradzamy demontaż tego układu."
LWG
:
Witam.
Mogę się podłączyć do tematu? Też pisałem do Hondy, ale mi odpisali
"Uprzejmie informujemy, że w naszym elektronicznym systemie nie posiadamy informacji na temat pojazdu o numerze VIN 1HFSC3223TA100839. Najprawdopodobniej numer VIN jest niepoprawny."
Dziwne, bo jak wrzucam w net w jakieś vindecodery, to informacje wyskakują.
Możecie koledzy rzucić okiem?
Mogę się podłączyć do tematu? Też pisałem do Hondy, ale mi odpisali
"Uprzejmie informujemy, że w naszym elektronicznym systemie nie posiadamy informacji na temat pojazdu o numerze VIN 1HFSC3223TA100839. Najprawdopodobniej numer VIN jest niepoprawny."
Dziwne, bo jak wrzucam w net w jakieś vindecodery, to informacje wyskakują.
Możecie koledzy rzucić okiem?
Piotrek
:
według mojego kalkulatora ręcznego - numer spełnia wymagania stawiane poprawnym numerom VIN ;) tzn. nr kontrolny się zgadza...
można wyczytać nieco informacji:
1HF - American Honda Motor Co., Inc.; Torrance, CA; USA
SC322 - 1100 C2 ACE (może dostanę po łbie od tych co dokładnie rozróżniają wszystkie wersje ale mi tak wyskakuje w wyszukiwarce ;) )
T - z 1996 roku
A - fabryka w Ohio
co nie do końca znaczy, że to jest prawdziwy numer VIN.
skoro nie istnieje w bazach hondy ;(
bo taki np. VIN:
1HFSC3224TA999839
również Ci opowie piękną historię na dekoderach - ale sam go wymyśliłem... wątpię, żeby wyprodukowano milion sztuk tych pięknych motocykli ;)
twój VIN może wskazywać, że wyprodukowano ponad sto tysięcy egzemplarzy
(chyba, bo ta jedynka nie musi być cyfrą dla motocykli...) - jednak dotychczas VINy mi się trafiały z zerami na szóstej pozycji od końca.
edytując nie będę kasował ;) --- widzę w szukajce forumowej, że pojawiają się (nawet często) VIN'y z niezerową szóstą od końca cyfrą, więc to "chyba" powyżej jest już pewne.. ta cyfra nie wskazuje jeszcze na ilość ;)
można wyczytać nieco informacji:
1HF - American Honda Motor Co., Inc.; Torrance, CA; USA
SC322 - 1100 C2 ACE (może dostanę po łbie od tych co dokładnie rozróżniają wszystkie wersje ale mi tak wyskakuje w wyszukiwarce ;) )
T - z 1996 roku
A - fabryka w Ohio
co nie do końca znaczy, że to jest prawdziwy numer VIN.
skoro nie istnieje w bazach hondy ;(
bo taki np. VIN:
1HFSC3224TA999839
również Ci opowie piękną historię na dekoderach - ale sam go wymyśliłem... wątpię, żeby wyprodukowano milion sztuk tych pięknych motocykli ;)
twój VIN może wskazywać, że wyprodukowano ponad sto tysięcy egzemplarzy
(chyba, bo ta jedynka nie musi być cyfrą dla motocykli...) - jednak dotychczas VINy mi się trafiały z zerami na szóstej pozycji od końca.
edytując nie będę kasował ;) --- widzę w szukajce forumowej, że pojawiają się (nawet często) VIN'y z niezerową szóstą od końca cyfrą, więc to "chyba" powyżej jest już pewne.. ta cyfra nie wskazuje jeszcze na ilość ;)
:
Sprawdzałem jeszcze raz na motocyklu, na 100% numer się zgadza. Zawsze mi się jakieś dziwne przypadki przytrafiają.
Sześć ostatnich znaków to rzeczywiście numer seryjny, ale trzy pierwsze z nich to część określająca producenta. Może to o to chodzi z tą "jedynką"?
Spiszę numer silnika i jeszcze raz napiszę do Hondy.
Ale sugestie kolegów również mile widziane
Dzięki
Sześć ostatnich znaków to rzeczywiście numer seryjny, ale trzy pierwsze z nich to część określająca producenta. Może to o to chodzi z tą "jedynką"?
Spiszę numer silnika i jeszcze raz napiszę do Hondy.
Ale sugestie kolegów również mile widziane
Dzięki
Piotrek
:
pierwsze 3 znaki to pochodzenie (producent/kraj).
potem 5 znaków - to model;
kolejny jeden do nr kontrolny nr VIN;
potem rok produkcji;
fabryka;
i ostatnich 6 znaków to nr seryjny z czego pierwszy (w twoim wypadku jedynka - o niej pisałem) nie musi być zerem ani w ogóle cyfrą. pięć ostatnich już na pewno cyfry...
jak ze stanów, to poproś naszych chłopaków niech przerzucą przez systemy - te co zawsze przed kupnem ze stanów ;)
najczęściej wyniki takiego sprawdzenia wrzucał innym Todek, możesz się do niego spróbować uśmiechnąć - ewentualnie ktoś inny z dostępem, żeby kosztów nie ponosić innych niż piwko przy okazji .. a jak nie to kupić można sprawdzenie w necie. oficjalnie.
to sprawdza bazy ubezpieczalni w stanach - tylko nie wiem czy wyskoczy, że brak informacji o szkodach na podanym numerze VIN... czy powie, że np. numer błędny/nieznany w bazie...
jak ktoś będzie sprawdzał w tych bazach USA i to nie będzie kłopot to niech przerzuci ten mój wygenerowany wyżej... będzie wiadomo jak ich systemy odpowiadają na wirtualny numer ;) czy tak samo jak na twój - oraz przydałby się jeszcze trzeci VIN - jakiś jeden pewny, niebity z USA.
no i próbuj rozmawiać dalej z Hondą tak jak piszesz... może dojdziecie do jakichś rezultatów. może ktoś w hondzie źle przepisał VIN jak sprawdzał pierwszy raz?
potem 5 znaków - to model;
kolejny jeden do nr kontrolny nr VIN;
potem rok produkcji;
fabryka;
i ostatnich 6 znaków to nr seryjny z czego pierwszy (w twoim wypadku jedynka - o niej pisałem) nie musi być zerem ani w ogóle cyfrą. pięć ostatnich już na pewno cyfry...
jak ze stanów, to poproś naszych chłopaków niech przerzucą przez systemy - te co zawsze przed kupnem ze stanów ;)
najczęściej wyniki takiego sprawdzenia wrzucał innym Todek, możesz się do niego spróbować uśmiechnąć - ewentualnie ktoś inny z dostępem, żeby kosztów nie ponosić innych niż piwko przy okazji .. a jak nie to kupić można sprawdzenie w necie. oficjalnie.
to sprawdza bazy ubezpieczalni w stanach - tylko nie wiem czy wyskoczy, że brak informacji o szkodach na podanym numerze VIN... czy powie, że np. numer błędny/nieznany w bazie...
jak ktoś będzie sprawdzał w tych bazach USA i to nie będzie kłopot to niech przerzuci ten mój wygenerowany wyżej... będzie wiadomo jak ich systemy odpowiadają na wirtualny numer ;) czy tak samo jak na twój - oraz przydałby się jeszcze trzeci VIN - jakiś jeden pewny, niebity z USA.
no i próbuj rozmawiać dalej z Hondą tak jak piszesz... może dojdziecie do jakichś rezultatów. może ktoś w hondzie źle przepisał VIN jak sprawdzał pierwszy raz?
:
Ja mam podobnie jak Saxo, tylko bez tego ekologicznego ustrojstwa, niby wersja europejska, kraj pochodzenia Belgia, licznik w km, ale światło symetryczne, postojowych nie ma i kierunki się świecą. Zobaczymy jeszcze co koledzy powiedzą. Dzięki
Piotrek
:
Znaczy się pewnie, wersja Canada.
dyniek napisał/a: |
licznik w km, ale światło symetryczne, postojowych nie ma i kierunki się świecą. |
Znaczy się pewnie, wersja Canada.
"Bardzo też pożytecznie bywa najsamprzód zdzielić świadka, ledwo wejdzie, mocno kijem po głowie, od czego ten bardzo zdumiony bywa, a przeto i do kłamstwa nieskory."
Car Wszechrosji Piotr I - Ukaz o Badaniu Świadków".
Moje moto:
WSK 125 M06 B3 85
Car Wszechrosji Piotr I - Ukaz o Badaniu Świadków".
Moje moto:
WSK 125 M06 B3 85
:
Odpowiedz do tematu
Wyłącznika świateł też nie ma.
Piotrek