/
Forum SHOC.PL


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat

Poprzedni temat «» Następny temat
prośba o rozszyfrowanie VIN
Autor Wiadomość
saxo 
Paweł


Motocykl: była 125 jest 1100 C2 ACE '95
Wiek: 48
Dołączył: 01 Kwi 2015
Posty: 353
Skąd: Kazimierzówka/Lublin
Wysłany: 2016-09-03, 22:00   prośba o rozszyfrowanie VIN

cześć może ktoś mi sprawdzić, ciekawi mnie jedna rzecz mam licznik w km i zamontowane ustrojstwo ekologiczne do dopalania spalin (chyba) a to było montowane w wersji california, mój VIN SC322001046
_________________
LWG
 
 
Todek 
Lone Rider


Motocykl: VTX 1800 C 03 XL 650 V 04
Wiek: 56
Dołączył: 12 Lut 2008
Posty: 9472
Skąd: Kostry/Parczew/LPA
Wysłany: 2016-09-03, 22:17   

saxo napisał/a:
mój VIN SC322001046

Z tego nr VIN nic się nie da wyczytać, poza kodem ramy SC32 i nr seryjnym moto 001046.
_________________
"Bardzo też pożytecznie bywa najsamprzód zdzielić świadka, ledwo wejdzie, mocno kijem po głowie, od czego ten bardzo zdumiony bywa, a przeto i do kłamstwa nieskory."
Car Wszechrosji Piotr I - Ukaz o Badaniu Świadków".

Moje moto:
WSK 125 M06 B3 85
 
 
 
saxo 
Paweł


Motocykl: była 125 jest 1100 C2 ACE '95
Wiek: 48
Dołączył: 01 Kwi 2015
Posty: 353
Skąd: Kazimierzówka/Lublin
Wysłany: 2016-09-03, 22:22   

no taki mam "skrócony"
_________________
LWG
 
 
saxo 
Paweł


Motocykl: była 125 jest 1100 C2 ACE '95
Wiek: 48
Dołączył: 01 Kwi 2015
Posty: 353
Skąd: Kazimierzówka/Lublin
Wysłany: 2016-09-20, 18:20   

więc tak, za namową kolegi napisałem do Honda Motors Poland honda@honda.pl i o dziwo dostałem satysfakcjonującą odpowiedź:
"Szanowny Panie
Niniejszym oświadczamy iż pojazd o numerze VIN: SC32-2001046 został wyprodukowany 29/03/1995r. jako motocykl Honda VT1100C2S Shadow z przeznaczeniem na rynek Szwajcarii.
Fabrycznie został wyposażony w silnik o numerze : SC32E-2007293 osiągającym moc maksymalną 37kW (50KM) przy 4500 obr./min."
:chytrusek:
_________________
LWG
 
 
GhoustDragon 
Samotny Wilk


Motocykl: Była VT 1100 C3 '98 i VT 600C jest NT650V
Wiek: 41
Dołączył: 15 Mar 2009
Posty: 4188
Skąd: Zawiercie/SZA/
Wysłany: 2016-09-20, 19:16   

saxo napisał/a:
więc tak, za namową kolegi napisałem do Honda Motors Poland honda@honda.pl i o dziwo dostałem satysfakcjonującą odpowiedź:
"Szanowny Panie
Niniejszym oświadczamy iż pojazd o numerze VIN: SC32-2001046 został wyprodukowany 29/03/1995r. jako motocykl Honda VT1100C2S Shadow z przeznaczeniem na rynek Szwajcarii.
Fabrycznie został wyposażony w silnik o numerze : SC32E-2007293 osiągającym moc maksymalną 37kW (50KM) przy 4500 obr./min."
:chytrusek:


To, że wersja Szwajcaria to i bez VIN było wiadomo - licznik w km i "ekologia", ale info o zdławionej mocy już istotne...
_________________
Ateistą jestem z powodów moralnych. Uważam, że twórcę rozpoznajemy poprzez jego dzieło - w moim odczuciu świat jest skonstruowany tak fatalnie, że wolę wierzyć, iż nikt go nie stworzył.

Na mechanice się nie znam, ale chociaż podoradzam.
 
 
 
saxo 
Paweł


Motocykl: była 125 jest 1100 C2 ACE '95
Wiek: 48
Dołączył: 01 Kwi 2015
Posty: 353
Skąd: Kazimierzówka/Lublin
Wysłany: 2016-09-20, 19:37   

no ok a jaka jest moc nie zdławiona w tym modelu? wg mnie dla tego rocznika z pojedynczym wykorbieniu na wale 50 rumaków to norma, za to moment jest fajny
_________________
LWG
 
 
GhoustDragon 
Samotny Wilk


Motocykl: Była VT 1100 C3 '98 i VT 600C jest NT650V
Wiek: 41
Dołączył: 15 Mar 2009
Posty: 4188
Skąd: Zawiercie/SZA/
Wysłany: 2016-09-21, 07:13   

saxo napisał/a:
no ok a jaka jest moc nie zdławiona w tym modelu? wg mnie dla tego rocznika z pojedynczym wykorbieniu na wale 50 rumaków to norma, za to moment jest fajny


Fakt mój błąd - wszystkie Shadowy 1100 z tego rocznika wrzuciłem do jednego wora...
Prezentuje się to następująco:

Honda VT1100C Shadow SC23 1995 60PS, 44kw
Honda VT1100C2 Shadow ACE SC32 1995 50PS, 37kw
Honda VT1100C2 Shadow ACE SC32 1995 34PS, 25kw
_________________
Ateistą jestem z powodów moralnych. Uważam, że twórcę rozpoznajemy poprzez jego dzieło - w moim odczuciu świat jest skonstruowany tak fatalnie, że wolę wierzyć, iż nikt go nie stworzył.

Na mechanice się nie znam, ale chociaż podoradzam.
 
 
 
saxo 
Paweł


Motocykl: była 125 jest 1100 C2 ACE '95
Wiek: 48
Dołączył: 01 Kwi 2015
Posty: 353
Skąd: Kazimierzówka/Lublin
Wysłany: 2016-09-21, 10:53   

jeszcze dodatkowe info:
"Szanowny Panie
Modele VT1100C2 przeznaczone na rynki Szwajcarii oraz USA (a konkretnie na Kalifornię) miały dodatkowy układ z wbudowanym filtrem powietrza który oczyszczał powietrze odpowietrzające skrzynię korbową zanim ponownie trafiało ono do układu ssącego.
Odradzamy demontaż tego układu."
_________________
LWG
 
 
dyniek 
Piotrek


Motocykl: VT500->VT1100->VTX1300
Wiek: 53
Dołączył: 23 Wrz 2014
Posty: 433
Skąd: Garbatka WKZ
Wysłany: 2016-09-22, 06:35   

Witam.
Mogę się podłączyć do tematu? Też pisałem do Hondy, ale mi odpisali
"Uprzejmie informujemy, że w naszym elektronicznym systemie nie posiadamy informacji na temat pojazdu o numerze VIN 1HFSC3223TA100839. Najprawdopodobniej numer VIN jest niepoprawny."
Dziwne, bo jak wrzucam w net w jakieś vindecodery, to informacje wyskakują.
Możecie koledzy rzucić okiem?
_________________
Piotrek
 
 
MARQ 
f.k.a. Konar


Motocykl: VT125c 99'; VT1100A.C.E. 94-95'
Dołączył: 29 Sie 2014
Posty: 1608
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2016-09-22, 08:44   

według mojego kalkulatora ręcznego - numer spełnia wymagania stawiane poprawnym numerom VIN ;) tzn. nr kontrolny się zgadza...
można wyczytać nieco informacji:
1HF - American Honda Motor Co., Inc.; Torrance, CA; USA
SC322 - 1100 C2 ACE (może dostanę po łbie od tych co dokładnie rozróżniają wszystkie wersje ale mi tak wyskakuje w wyszukiwarce ;) )
T - z 1996 roku
A - fabryka w Ohio

co nie do końca znaczy, że to jest prawdziwy numer VIN.
skoro nie istnieje w bazach hondy ;(

bo taki np. VIN:
1HFSC3224TA999839
również Ci opowie piękną historię na dekoderach - ale sam go wymyśliłem... wątpię, żeby wyprodukowano milion sztuk tych pięknych motocykli ;)

twój VIN może wskazywać, że wyprodukowano ponad sto tysięcy egzemplarzy
(chyba, bo ta jedynka nie musi być cyfrą dla motocykli...) - jednak dotychczas VINy mi się trafiały z zerami na szóstej pozycji od końca.
edytując nie będę kasował ;) --- widzę w szukajce forumowej, że pojawiają się (nawet często) VIN'y z niezerową szóstą od końca cyfrą, więc to "chyba" powyżej jest już pewne.. ta cyfra nie wskazuje jeszcze na ilość ;)
 
 
dyniek 
Piotrek


Motocykl: VT500->VT1100->VTX1300
Wiek: 53
Dołączył: 23 Wrz 2014
Posty: 433
Skąd: Garbatka WKZ
Wysłany: 2016-09-22, 10:07   

Sprawdzałem jeszcze raz na motocyklu, na 100% numer się zgadza. Zawsze mi się jakieś dziwne przypadki przytrafiają.
Sześć ostatnich znaków to rzeczywiście numer seryjny, ale trzy pierwsze z nich to część określająca producenta. Może to o to chodzi z tą "jedynką"?
Spiszę numer silnika i jeszcze raz napiszę do Hondy.
Ale sugestie kolegów również mile widziane :-)
Dzięki :-)
_________________
Piotrek
 
 
MARQ 
f.k.a. Konar


Motocykl: VT125c 99'; VT1100A.C.E. 94-95'
Dołączył: 29 Sie 2014
Posty: 1608
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2016-09-22, 12:02   

pierwsze 3 znaki to pochodzenie (producent/kraj).
potem 5 znaków - to model;
kolejny jeden do nr kontrolny nr VIN;
potem rok produkcji;
fabryka;
i ostatnich 6 znaków to nr seryjny z czego pierwszy (w twoim wypadku jedynka - o niej pisałem) nie musi być zerem ani w ogóle cyfrą. pięć ostatnich już na pewno cyfry...

jak ze stanów, to poproś naszych chłopaków niech przerzucą przez systemy - te co zawsze przed kupnem ze stanów ;)
najczęściej wyniki takiego sprawdzenia wrzucał innym Todek, możesz się do niego spróbować uśmiechnąć - ewentualnie ktoś inny z dostępem, żeby kosztów nie ponosić innych niż piwko przy okazji .. a jak nie to kupić można sprawdzenie w necie. oficjalnie.
to sprawdza bazy ubezpieczalni w stanach - tylko nie wiem czy wyskoczy, że brak informacji o szkodach na podanym numerze VIN... czy powie, że np. numer błędny/nieznany w bazie...

jak ktoś będzie sprawdzał w tych bazach USA i to nie będzie kłopot to niech przerzuci ten mój wygenerowany wyżej... będzie wiadomo jak ich systemy odpowiadają na wirtualny numer ;) czy tak samo jak na twój - oraz przydałby się jeszcze trzeci VIN - jakiś jeden pewny, niebity z USA.
no i próbuj rozmawiać dalej z Hondą tak jak piszesz... może dojdziecie do jakichś rezultatów. może ktoś w hondzie źle przepisał VIN jak sprawdzał pierwszy raz?
 
 
dyniek 
Piotrek


Motocykl: VT500->VT1100->VTX1300
Wiek: 53
Dołączył: 23 Wrz 2014
Posty: 433
Skąd: Garbatka WKZ
Wysłany: 2016-09-22, 12:29   

Ja mam podobnie jak Saxo, tylko bez tego ekologicznego ustrojstwa, niby wersja europejska, kraj pochodzenia Belgia, licznik w km, ale światło symetryczne, postojowych nie ma i kierunki się świecą. Zobaczymy jeszcze co koledzy powiedzą. Dzięki :-)
_________________
Piotrek
 
 
Todek 
Lone Rider


Motocykl: VTX 1800 C 03 XL 650 V 04
Wiek: 56
Dołączył: 12 Lut 2008
Posty: 9472
Skąd: Kostry/Parczew/LPA
Wysłany: 2016-09-22, 13:12   

dyniek napisał/a:
licznik w km, ale światło symetryczne, postojowych nie ma i kierunki się świecą.

Znaczy się pewnie, wersja Canada. :mrgreen:
_________________
"Bardzo też pożytecznie bywa najsamprzód zdzielić świadka, ledwo wejdzie, mocno kijem po głowie, od czego ten bardzo zdumiony bywa, a przeto i do kłamstwa nieskory."
Car Wszechrosji Piotr I - Ukaz o Badaniu Świadków".

Moje moto:
WSK 125 M06 B3 85
 
 
 
dyniek 
Piotrek


Motocykl: VT500->VT1100->VTX1300
Wiek: 53
Dołączył: 23 Wrz 2014
Posty: 433
Skąd: Garbatka WKZ
Wysłany: 2016-09-22, 13:13   

Wyłącznika świateł też nie ma.
_________________
Piotrek
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Wersja forum PDA/GSM