Synchro gaznikow |
Autor |
Wiadomość |
Matthew90
Motocykl: Honda Shadow 125
Wiek: 33 Dołączył: 27 Kwi 2016 Posty: 230 Skąd: Darłowo
|
Wysłany: 2016-07-28, 23:29 Synchro gaznikow
|
|
|
Witam panowie jest pytanie bo będę chciał sobie kupić wakuomet i tu pytanie jaki jest gwint na gaznikach bym dobrał zestaw do Hani
I jeszcze jedno na jakim poziomie powinny znajdować się wskazówki |
|
|
|
|
sq9nrf
Paweł
Motocykl: Honda Shadow VT 125 C29 2000
Wiek: 41 Dołączył: 27 Sty 2015 Posty: 226 Skąd: Sosnowiec
|
Wysłany: 2016-07-29, 11:30
|
|
|
Kiedyś też o to pytałem i nie uzyskałem odpowiedzi. Ja w jednym gardzielu nie miałem króćca i musiałem kupić. To było tjuż tak dawno że zapomniałem ale jak pamiętam te typowe w zestawach są uniwersalne. Stawiam na M5 |
|
|
|
|
Skorupek
Motocykl: VT 1100C 1996 SC23
Wiek: 37 Dołączył: 21 Wrz 2011 Posty: 1176 Skąd: Morszków/WSK, Marki
|
Wysłany: 2016-07-29, 14:26
|
|
|
Otwory na wkręcenie wakuometru znajdują się w głowicach (w większych vt) a nie w gaźnikach widać je na dole głowicy od strony gaźników. nie wiem jak jest w 125 ale zakładam ze podobnie.
Wskazówki powinny wskazywać taka samą wartość bez względu na to jaka ona będzie - jej wartość zależy od wielu czynników ale najważniejsze jest to żeby 2 zegary pokazywały taka samą wartość!
Przepustnice(gaźniki) synchronizuje się śrubą pomiędzy gaźnikami więc uprzednio dobrze jest zdjąć bak i zrobić zastępcze zasilanie w paliwo np ze strzykawki 100ml.
ułatwi to mocno cały zabieg.
Gwint to chyba M5 ale w zestawie jest dużo adapterów do różnych głowic/marek motocykla. |
|
|
|
|
MARQ
f.k.a. Konar
Motocykl: VT125c 99'; VT1100A.C.E. 94-95'
Dołączył: 29 Sie 2014 Posty: 1608 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2018-02-27, 11:41
|
|
|
Skorupek napisał/a: | Otwory na wkręcenie wakuometru znajdują się w głowicach (w większych vt) a nie w gaźnikach widać je na dole głowicy od strony gaźników. nie wiem jak jest w 125 ale zakładam ze podobnie.
Wskazówki powinny wskazywać taka samą wartość bez względu na to jaka ona będzie - jej wartość zależy od wielu czynników ale najważniejsze jest to żeby 2 zegary pokazywały taka samą wartość!
Przepustnice(gaźniki) synchronizuje się śrubą pomiędzy gaźnikami więc uprzednio dobrze jest zdjąć bak i zrobić zastępcze zasilanie w paliwo np ze strzykawki 100ml.
ułatwi to mocno cały zabieg.
Gwint to chyba M5 ale w zestawie jest dużo adapterów do różnych głowic/marek motocykla. |
grzebię po forum to i tutaj dopowiem potomnym bez serwisówki.
w vt125 otwory na wkręcenie wakuometru są jednak przy gaźnikach, przed samymi otworami wylotowymi do cylindrów, po bokach.
jeden jest zaślepiony śrubą M5 z podkładką,
a drugi wykorzystywany jest przez układ dopalania spalin, (może jako włącznik podciśnieniowy, tego nie jestem pewien). |
|
|
|
|
|