/
Forum SHOC.PL


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat

Poprzedni temat «» Następny temat
Synchro gaznikow
Autor Wiadomość
Matthew90 


Motocykl: Honda Shadow 125
Wiek: 33
Dołączył: 27 Kwi 2016
Posty: 230
Skąd: Darłowo
Wysłany: 2016-07-28, 23:29   Synchro gaznikow

Witam panowie jest pytanie bo będę chciał sobie kupić wakuomet i tu pytanie jaki jest gwint na gaznikach bym dobrał zestaw do Hani
I jeszcze jedno na jakim poziomie powinny znajdować się wskazówki
 
 
sq9nrf 
Paweł


Motocykl: Honda Shadow VT 125 C29 2000
Wiek: 41
Dołączył: 27 Sty 2015
Posty: 226
Skąd: Sosnowiec
Wysłany: 2016-07-29, 11:30   

Kiedyś też o to pytałem i nie uzyskałem odpowiedzi. Ja w jednym gardzielu nie miałem króćca i musiałem kupić. To było tjuż tak dawno że zapomniałem ale jak pamiętam te typowe w zestawach są uniwersalne. Stawiam na M5
 
 
Skorupek 


Motocykl: VT 1100C 1996 SC23
Wiek: 37
Dołączył: 21 Wrz 2011
Posty: 1176
Skąd: Morszków/WSK, Marki
Wysłany: 2016-07-29, 14:26   

Otwory na wkręcenie wakuometru znajdują się w głowicach (w większych vt) a nie w gaźnikach widać je na dole głowicy od strony gaźników. nie wiem jak jest w 125 ale zakładam ze podobnie.
Wskazówki powinny wskazywać taka samą wartość bez względu na to jaka ona będzie - jej wartość zależy od wielu czynników ale najważniejsze jest to żeby 2 zegary pokazywały taka samą wartość!
Przepustnice(gaźniki) synchronizuje się śrubą pomiędzy gaźnikami więc uprzednio dobrze jest zdjąć bak i zrobić zastępcze zasilanie w paliwo np ze strzykawki 100ml.
ułatwi to mocno cały zabieg.
Gwint to chyba M5 ale w zestawie jest dużo adapterów do różnych głowic/marek motocykla.
 
 
MARQ 
f.k.a. Konar


Motocykl: VT125c 99'; VT1100A.C.E. 94-95'
Dołączył: 29 Sie 2014
Posty: 1608
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2018-02-27, 11:41   

Skorupek napisał/a:
Otwory na wkręcenie wakuometru znajdują się w głowicach (w większych vt) a nie w gaźnikach widać je na dole głowicy od strony gaźników. nie wiem jak jest w 125 ale zakładam ze podobnie.
Wskazówki powinny wskazywać taka samą wartość bez względu na to jaka ona będzie - jej wartość zależy od wielu czynników ale najważniejsze jest to żeby 2 zegary pokazywały taka samą wartość!
Przepustnice(gaźniki) synchronizuje się śrubą pomiędzy gaźnikami więc uprzednio dobrze jest zdjąć bak i zrobić zastępcze zasilanie w paliwo np ze strzykawki 100ml.
ułatwi to mocno cały zabieg.
Gwint to chyba M5 ale w zestawie jest dużo adapterów do różnych głowic/marek motocykla.


grzebię po forum to i tutaj dopowiem potomnym bez serwisówki.
w vt125 otwory na wkręcenie wakuometru są jednak przy gaźnikach, przed samymi otworami wylotowymi do cylindrów, po bokach.
jeden jest zaślepiony śrubą M5 z podkładką,
a drugi wykorzystywany jest przez układ dopalania spalin, (może jako włącznik podciśnieniowy, tego nie jestem pewien).
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Wersja forum PDA/GSM