Kierownica wymiana na bardziej prostą |
Autor |
Wiadomość |
zdroyek
Maciek
Motocykl: Honda Shadow VT125 -> Honda VTX1300S
Dołączył: 30 Lip 2019 Posty: 47 Skąd: Wołomin okolice
|
Wysłany: 2019-09-09, 13:48 Kierownica wymiana na bardziej prostą
|
|
|
Czesc
czy ktoś wymieniał w 125 kierownice na bardziej prostą ? Mam wrażenie że teraz jeżdże zgarbiony i taka wymiana polepszyłaby komfort jazdy.
Ktoś testował ? Trudna wymiana ? Moze jakieś fotki z wymiany i na co uważać ? |
|
|
|
|
tomek!
Tomek
Motocykl: Honda shadow VT 1100
Dołączył: 11 Sie 2019 Posty: 9 Skąd: Zamość
|
Wysłany: 2019-09-11, 19:40
|
|
|
Wymiana kierownicy jest banalnie prosta, czas operacyjny 20min. Dwa imbusy i śrubokręt krzyżakowy. Jedyne na co uważaj to aby nie pobijać zbiornika jak wszystko podkręcasz z kierownicy i powiesisz na linkach, ja osłoniłem zbiornik kocem. |
|
|
|
|
zdroyek
Maciek
Motocykl: Honda Shadow VT125 -> Honda VTX1300S
Dołączył: 30 Lip 2019 Posty: 47 Skąd: Wołomin okolice
|
Wysłany: 2019-09-12, 08:52
|
|
|
Rozumiem ze nie bedzie problemu z manetką gazu ? Czy kierwonica musi miec lub trzeba zrobić jakieś nacięcia blokujące manetki?
Z tego co widzę do kierwonicy trzeba jeszcze dokupić risery |
|
|
|
|
fake4r
Motocykl: 1100 ACE
Dołączył: 09 Kwi 2014 Posty: 38 Skąd: KGR
|
Wysłany: 2019-09-12, 11:58
|
|
|
Niektóre mają, niektóre nie i będziesz musiał wywiercić dziury. Przynajmniej ja wierciłem w mojej VT1100 C2 z obydwu stron. Zależy jaką kupisz. |
|
|
|
|
MARQ
f.k.a. Konar
Motocykl: VT125c 99'; VT1100A.C.E. 94-95'
Dołączył: 29 Sie 2014 Posty: 1608 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2019-09-12, 12:59
|
|
|
najpierw znajdź kierownicę, zwróć uwagę na grubość oraz sposób mocowania.
z tego co kojarzę to wybór nie był jakiś bardzo ogromny ;) |
_________________ kilka udostępnionych foto
https://goo.gl/photos/tGRvfjn7TsppQYWcA |
|
|
|
|
MARQ
f.k.a. Konar
Motocykl: VT125c 99'; VT1100A.C.E. 94-95'
Dołączył: 29 Sie 2014 Posty: 1608 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2019-09-12, 13:07
|
|
|
koledzy podpowiadają wymianę w innych modelach, gdzie faktycznie łatwiej to można zrobić i imbusem nie zsiadając z siodła ;).
jeśli tam coś spieprzysz, to tylko źle wyśrodkowana kierownica - najwyżej będzie latała.
Ty w vt125 musisz się bardziej napocić.
mocowanie jest zupełnie inne (od spodu). kierownica i risery to jeden element.
Kierownica jest też cieńsza niż "wszystkie inne" - jest ich na rynku znacznie mniej.
zwróć na to uwagę.
zdroyek napisał/a: | Mam wrażenie że teraz jeżdże zgarbiony |
usiądź na tylnym siedzeniu - mi pomagało ;) (196cm) |
_________________ kilka udostępnionych foto
https://goo.gl/photos/tGRvfjn7TsppQYWcA |
|
|
|
|
Piwek
Wredna MENDA
Motocykl: Była VT 125, VT 750 C8, FZ8 FAZER, BMW R1200R
Wiek: 52 Dołączył: 12 Paź 2015 Posty: 1975 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2019-09-12, 13:41
|
|
|
Kwestia długości przewodów dodatkowo dochodzi - wszystkich !!! |
_________________ "A ci, którzy tańczyli, zostali uznani za szalonych przez tych, którzy nie słyszeli muzyki" — Friedrich Nietzsche
Pozdrawiam
Tomek |
|
|
|
|
zdroyek
Maciek
Motocykl: Honda Shadow VT125 -> Honda VTX1300S
Dołączył: 30 Lip 2019 Posty: 47 Skąd: Wołomin okolice
|
Wysłany: 2019-09-12, 13:53
|
|
|
wydaje mi sie (poprawcie mnie jakby co) ze jezeli bedzie prosta kierownica to przewody beda miały wiecej luzu niz obecnie. Wyzej nie chce jej podnosic czyli dobrać risery do obecnej wysokości a zmienić kształt samego drążka. |
|
|
|
|
Piwek
Wredna MENDA
Motocykl: Była VT 125, VT 750 C8, FZ8 FAZER, BMW R1200R
Wiek: 52 Dołączył: 12 Paź 2015 Posty: 1975 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2019-09-12, 13:59
|
|
|
Jak nie będzie szersza (dłuższa). to czysto teoretycznie powinno być ok... |
_________________ "A ci, którzy tańczyli, zostali uznani za szalonych przez tych, którzy nie słyszeli muzyki" — Friedrich Nietzsche
Pozdrawiam
Tomek |
|
|
|
|
|