Nie odpala na ciepłym.
Odpowiedz do tematu

:
Spróbuj podłączyć inny lepszy akumulator, powodem może być spadek napięcia na akumulatorze, kiedyś miałem tak w aucie bez obciążenia wszystko OK podczas rozruchu padała jedna cela napięcie spadało do 8V i głupiał kompletnie komputer.
Napięcie akumulatora podczas rozruchu nie powinno spadać poniżej 10,5V.

Ukłony dla ciebie Gość .
:
Akumulator jest prawie nówka :) W lipcu chyba kupiłem,do tego był ładowany parę razy w zimie także jest dobry na pewno.Spadek napięcia wiąże się pewnie z tym że na ciepłym rozrusznik pobiera dużo więcej prądu i jest duży spadek napięcia i zanika iskra,zostaje mi tylko sprawdzić dlaczego po nagrzaniu tyle bierze :)

:
Łatwiej podpiąć nowe źródło zasilania niż rozrusznik. Nowy akumulator nie równa się sprawny akumulator.

Ukłony dla ciebie Gość .
:
Niby tak ale za bardzo nie mam innego,podpiąłem w poprzednim roku akumulator od simsona (chyba 6ah,ogólnie raczej za mały do tego moto),i też nie chciał palić.Zregeneruję rozrusznik zawsze to coś pomoże a na pewno nie zaszkodzi. :)

:
Podepnij do swojego nawet samochodowy "na pożyczkę".

Ukłony dla ciebie Gość .
:
Zobaczę :) Ale nie wiem czy akumulator samochodowy to dobre rozwiązanie,bo ma większy maksymalny prąd rozruchowy i może się okazać że moto będzie dobrze paliło na ciepłym pomimo słabego rozrusznika bo napięcie nie będzie aż tak bardzo spadało,ale to tylko moja teoria :)

:
Majster1234 napisał/a:
Zobaczę :) Ale nie wiem czy akumulator samochodowy to dobre rozwiązanie,bo ma większy maksymalny prąd rozruchowy i może się okazać że moto będzie dobrze paliło na ciepłym pomimo słabego rozrusznika bo napięcie nie będzie aż tak bardzo spadało,ale to tylko moja teoria :)

Jeżeli będzie spadało mimo podpięcia większego akumulatora podłączonego odpowiednio grubym przekrojem przewodu osiągniesz:
1 informację że akumulator jest sprawny,
2 informację gdzie (ucieka) tak duża moc, coś się musi zacząć grzać lub nadpalać

Jak jednako stawiam na akumulator. 8-)

Ukłony dla ciebie Gość .
:
Dzięki za sugestie ale najpierw przyjrzę się rozrusznikowi i całemu jego zasilaniu :) A później jak dalej będzie źle to będę sprawdzał akumulator.Mam jeszcze pytanie o podkładki w rozruszniku bo wyczytałem w "Clymer" że trzeba zamontować ich taką samą ilość na wał rozrusznika jaka była przed rozebraniem, ale nie pisze jaką mają mieć grubość(bo przy wymianie tulejek będę musiał pewnie odpowiednio ustawić komutator) i druga sprawa czy można rozebrać przekaźnik do rozrusznika ? Bo jego też przydało by się sprawdzić :D

:
Majster moim zdaniem zabierasz się za to od odbytu strony...
Nie zawsze podzielam zdanie Gibka ale w tym wypadku ma 100% racji - łatwiej sprawdzić akumulator i z objawów jakie opisujesz to on jest głównym podejrzanym...

Zrobisz jak uważasz, ale nie pytaj Nas o przyczyny a potem stwierdzasz że i tak wiesz lepiej...

Ateistą jestem z powodów moralnych. Uważam, że twórcę rozpoznajemy poprzez jego dzieło - w moim odczuciu świat jest skonstruowany tak fatalnie, że wolę wierzyć, iż nikt go nie stworzył.

Na mechanice się nie znam, ale chociaż podoradzam.
:
Nie pisze że wiem lepiej,po prostu po pierwsze nie za bardzo skąd mam wziąć inny akumulator ale postaram się załatwić,a po drugie z tego co czytałem to na forum sporo osób miało podobny problem i winnym okazał się jednak rozrusznik.

:
Majster1234 napisał/a:
Nie pisze że wiem lepiej,po prostu po pierwsze nie za bardzo skąd mam wziąć inny akumulator ale postaram się załatwić,a po drugie z tego co czytałem to na forum sporo osób miało podobny problem i winnym okazał się jednak rozrusznik.

Być może rozrusznik ale aby doprowadzić sprawny akumulator do spadku na około 8V musi mieć miejsce prąd o wartości setek amperów, zauważyłeś jakieś iskrzenie lub wydzielanie się ciepła? Możesz też zmierzyć prąd rozruchu cęgami choćby tym oscyloskopem.

Ukłony dla ciebie Gość .
:
Nie zauważyłem iskrzenia,ale przyjże się.To zrobię tak że sprawdzę przy odpalaniu na zimnym jaki jest spadek napięcia,potem odpalę i nagrzeje.Na zagrzanym zgaszę i znowu sprawdzę spadek napięcia a potem wezmę inny akumulator i spróbuję odpalić. Prądu nie mam jak zmierzyć,nie mam żadnej przystawki do oscyloskopu.

:
Majster1234 napisał/a:
Nie pisze że wiem lepiej,po prostu po pierwsze nie za bardzo skąd mam wziąć inny akumulator ale postaram się załatwić,a po drugie z tego co czytałem to na forum sporo osób miało podobny problem i winnym okazał się jednak rozrusznik.

Miałem podobny problem i winnym okazał się...tylko...akumulator.

"Nie ma, nie może być słynniejszej muzyki od tej, kiedy w piecu huczy ogień, a za oknem duje wiatr" E.S.
:
oktan77 napisał/a:
Majster1234 napisał/a:
Nie pisze że wiem lepiej,po prostu po pierwsze nie za bardzo skąd mam wziąć inny akumulator ale postaram się załatwić,a po drugie z tego co czytałem to na forum sporo osób miało podobny problem i winnym okazał się jednak rozrusznik.

Miałem podobny problem i winnym okazał się...tylko...akumulator.

Ja też tak na początku myślałem,dlatego zmieniłem go na nowy :) Ale nie pomogło.

:
Sprawdź czy masz dobre ładowanie, czyli czy napięcie na akumulatorze wzrasta po odpaleniu powyżej 13,5V.
Podobny efekt miałem w mojej Haneczce właśnie z tego powodu.

<-VT1100C2<-WSKM06B3<-WSKM06B1
Odpowiedz do tematu
Skocz do:  

Pełna wersja forum
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group