/
Forum SHOC.PL


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat

Poprzedni temat «» Następny temat
Łożyska główki kierownicy
Autor Wiadomość
Todek 
Lone Rider


Motocykl: VTX 1800 C 03 XL 650 V 04
Wiek: 56
Dołączył: 12 Lut 2008
Posty: 9486
Skąd: Kostry/Parczew/LPA
Wysłany: 2011-11-14, 20:14   

Woder napisał/a:
a uszczelniacza niema.

Bo nie ma być. :mrgreen:
_________________
"Bardzo też pożytecznie bywa najsamprzód zdzielić świadka, ledwo wejdzie, mocno kijem po głowie, od czego ten bardzo zdumiony bywa, a przeto i do kłamstwa nieskory."
Car Wszechrosji Piotr I - Ukaz o Badaniu Świadków".

Moje moto:
WSK 125 M06 B3 85
 
 
 
Woder 
Woder


Motocykl: VT 500 C 86, WSK M06 KOS 85
Wiek: 51
Dołączył: 17 Lut 2010
Posty: 629
Skąd: Nysa, Malary
Wysłany: 2011-11-14, 20:44   

Dzięki Todziu, za fachową poradę!
_________________
Vel Thomas
 
 
mrmefisto 


Motocykl: shadow
Dołączył: 04 Mar 2010
Posty: 134
Skąd: Cze-wa
Wysłany: 2011-11-15, 19:55   

Woder, smiem podejrzewac, ze kupiles zly komplet lozysk. Pewnie kupiles ssh750, a powinienes byl zakupic ssh903r jesli ssh750 nie pasuja. ssh903r ma w komplecie dodatkowo 2 uszczelniacze zamiast tej podkladki. Lozyska roznia sie tez nieco od siebie wymiarami.
 
 
Woder 
Woder


Motocykl: VT 500 C 86, WSK M06 KOS 85
Wiek: 51
Dołączył: 17 Lut 2010
Posty: 629
Skąd: Nysa, Malary
Wysłany: 2011-11-16, 15:00   

Pasuje tylko trzeba było napawać, rurkę na dolne łożysko(no i oczywiście stoczyć) bez tego by się nie obyło bo stara szalka była pęknięta i obrobiła rurkę(pasowanie na łożysko). A uszczelniacz dopasowałem na wszelki wypadek od tylnego zacisku hamulcowego od POLONEZA, musiałem też dać cieńszą podkładkę pod górną nakrętkę tą na półce i jest OK, moto świetnie się zachowuje

[ Dodano: 2011-11-16, 15:32 ]
mrmefisto napisał/a:
Woder, smiem podejrzewac, ze kupiles zly komplet lozysk. Pewnie kupiles ssh750, a powinienes byl zakupic ssh903r jesli ssh750 nie pasuja. ssh903r ma w komplecie dodatkowo 2 uszczelniacze zamiast tej podkladki. Lozyska roznia sie tez nieco od siebie wymiarami.

Niestety kolego nie wiem który ty masz rocznik moto ale do mojej Hani z 83r. przychodzą łożyska SSH750!!!
_________________
Vel Thomas
 
 
hubx 

Motocykl: VT500C
Dołączył: 29 Maj 2017
Posty: 1
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2017-05-29, 22:58   

W związku z tym, że to mój pierwszy post to na początku: Cześć Wszystkim! Długo śledzę forum ale jeszcze nie miałem okazji się udzielać. W każdym razie chciałbym trochę odświeżyć temat łożysk główki ramy i zapytać Was o poradę.

Zabrałem się za wymianę (VT500C z 84r. oznaczenie ramy PC08, u mnie były łożyska kulkowe) i wszystko szło jak należy dopóki nie zbiłem bieżni łożyska z dolnej półki. Natrafiłem na podobny "problem" jak Woder. Okazuje się, że po zbiciu bieżni i zdjęciu gumowych osłon, wysokość zgrubienia na które ma wejść nowe łożysko to ok 8-9 mm (minus ok. 3mm podkładki dolnej to zostaje jakieś 5 mm na nowe łożysko. Każde dostępne nowe łożyska mają ok 14-15 mm wysokość (niezależnie czy ssh750 czy ssh903r). Wychodzi na to, że nowe łożysko będzie się trzymało na 1/3 swojej powierzchni. I teraz moje pytanie czy tak właśnie ma być i po skręceniu wszystko będzie OK? Dziwne bo żadne inne łożyska są niedostępne.

Z góry dzięki za odpowiedz.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Wersja forum PDA/GSM