Serwus!
Nie chcę wywoływać wilka z lasu ale możliwe, że będę zmuszony rozglądać się za uszczelkami pod głowice.
Na forum były już opisywane różne przypadki, z uszczelkami Athena. Chciałem zapytać czy sprawa jest nadal aktualna - dalej są te uszczelki wadliwe, czy może coś poprawili?
Może w ostatnim czasie ktoś u siebie zmieniał uszczelki na Athenowskie i jest w stanie wypowiedzieć się na temat jakości nowych partii uszczelek?
Pytam, bo po szybkim rekonesansie widzę, że na Alledrogo i ogólnie w sklepach z częściami moto, wspaniała większość proponowanych uszczelek to uszczelki Athena (bądź nie ma podanego producenta).
Dodatkowo z opisu wynika, że te uszczelki pasują do "VT 500 C E 83-85". To 500tki z '86 miały inne uszczelki, czy po prostu wszystkie aukcje zawierają literówkę i do rocznika '86 też będą pasowały?
(pewnie to drugie)
Jak nie te, to pozostaje jedynie telefon do ASO? Ktoś kupował może u nich ostatnio i może pochwalić się ile taka przyjemność kosztuje?
Z góry dzięki za pomoc!
Odpowiedz do tematu
:
Nie wiem czy rocznik 1986 ma inne wymiary choć nie sądzę
Oryginał do 1985 kosztował ok 150pln za sztukę
Oryginał do 1985 kosztował ok 150pln za sztukę
never as good as the first time
:
Dzięki za odpowiedź!
Też mi się wydaje, że rocznik '86 będzie miał taką samą uszczelkę co reszta.
Te oryginały to tylko w ASO czy są jeszcze gdzie indziej dostępne?
Też mi się wydaje, że rocznik '86 będzie miał taką samą uszczelkę co reszta.
Te oryginały to tylko w ASO czy są jeszcze gdzie indziej dostępne?
:
Niedaleko mnie jest producent uszczelek co prawda robi je do samochodów,ale kiedyś dorabiali mi uszczelkę do motocykla rodem ze strefy skośnookich. jak bym miał takową na wzór to mogę podlecieć i się dowiedzieć co nieco.
Moja 2 pasja http://morfi.flog.pl/
:
U mnie jest cień szansy, że uszczelki jeszcze są całe... Czy tak jest, dowiem się dopiero w weekend, bo tylko "zaocznie" mam możliwość podłubania przy moto.
Ten temat to tak na wyrost jest założony, aczkolwiek gdyby ktoś był akurat w potrzebie to może skorzysta
Jeszcze nie mam wyjętej ani jednej uszczelki z silnika, ale w sumie pomysł z ich dorabianiem u lokalnych producentów jest niezły !
Ten temat to tak na wyrost jest założony, aczkolwiek gdyby ktoś był akurat w potrzebie to może skorzysta
Jeszcze nie mam wyjętej ani jednej uszczelki z silnika, ale w sumie pomysł z ich dorabianiem u lokalnych producentów jest niezły !
:
Jak wyjmiesz to już pasuje wymienić na nowe.
NIL MORTIFI SINE LUCRE
:
nie wydaje mi się zwłaszcza jeśli chodzi o te pod głowicę
dedal100 napisał/a: |
Jeszcze nie mam wyjętej ani jednej uszczelki z silnika, ale w sumie pomysł z ich dorabianiem u lokalnych producentów jest niezły ! |
nie wydaje mi się zwłaszcza jeśli chodzi o te pod głowicę
never as good as the first time
:
wiadoma sprawa... jak wyjmę stare to już nie ma zmiłuj- wymiana
Pytanie tylko czy od razu dzwonić za oryginałami, czy ryzykować zakup 3-krotnie tańszych uszczelek i liczyć się z tym, że może się przeszczep nie przyjąć...
Chyba, że macie jeszcze jakieś inne sprawdzone sklepy, czy to internetowe czy stacjonarne (Śląsk i okolice)? w których mają uszczelki inne niż Athena?
Panoramiks napisał/a: |
Jak wyjmiesz to już pasuje wymienić na nowe. |
wiadoma sprawa... jak wyjmę stare to już nie ma zmiłuj- wymiana
Pytanie tylko czy od razu dzwonić za oryginałami, czy ryzykować zakup 3-krotnie tańszych uszczelek i liczyć się z tym, że może się przeszczep nie przyjąć...
Chyba, że macie jeszcze jakieś inne sprawdzone sklepy, czy to internetowe czy stacjonarne (Śląsk i okolice)? w których mają uszczelki inne niż Athena?
:
Nie napisałeś dlaczego się przymierzasz do wymiany choć odpowiedz czy to konieczne wolę zostawić fachowcom z forum
Osobiście radziłbym odżałować na oryginały bo ryzyko jest zbyt duże a oszczędność nie taka znów wielka
U mnie skończyło się ponownym wyjęciem silnika co w 500 nie jest takie proste i może być kosztowne chyba że zrobisz to sam ale po co masz grzebać dwa razy
Osobiście radziłbym odżałować na oryginały bo ryzyko jest zbyt duże a oszczędność nie taka znów wielka
U mnie skończyło się ponownym wyjęciem silnika co w 500 nie jest takie proste i może być kosztowne chyba że zrobisz to sam ale po co masz grzebać dwa razy
never as good as the first time
:
Tak jak napisałem na samym początku - pewności co do konieczności wymiany nie mam.
Ostatnio kontrolnie sprawdziłem poziom oleju w silniku i stwierdziłem, że chyba jest go coraz więcej...
Może zbyt pochopnie wywnioskowałem, że to uszczelka pod głowicą, ale z ciekawości rzuciłem okiem na internety, jakie koszta mogą mnie czekać w razie czego. Na forum przeczytałem kilka opinii o Athenach. W sklepach znalazłem tylko Atheny.. i tak się zaczęło
Może być jednak tak, że wkręciłem sobie z tym "większym" poziomem oliwy.. po prostu olej mógł ściec z górnych partii silnika w czasie przerwy zimowej i przez to mam zwidy
Tak czy siak... okażę się w najbliższych dniach.
Chciałem po prostu wiedzieć na co się szykować w razie draki
Ostatnio kontrolnie sprawdziłem poziom oleju w silniku i stwierdziłem, że chyba jest go coraz więcej...
Może zbyt pochopnie wywnioskowałem, że to uszczelka pod głowicą, ale z ciekawości rzuciłem okiem na internety, jakie koszta mogą mnie czekać w razie czego. Na forum przeczytałem kilka opinii o Athenach. W sklepach znalazłem tylko Atheny.. i tak się zaczęło
Może być jednak tak, że wkręciłem sobie z tym "większym" poziomem oliwy.. po prostu olej mógł ściec z górnych partii silnika w czasie przerwy zimowej i przez to mam zwidy
Tak czy siak... okażę się w najbliższych dniach.
Chciałem po prostu wiedzieć na co się szykować w razie draki
:
Ja też szukam uszczelek pod głowicę bo już krew mnie zalewa W tamtym roku wypierdziało mi i wyrzucał płyn ,wytłumaczyłem sobie że to przez to ze po generalce stał 2 lata i sparciała. Postawiłem do tego samego mechaniora co robił silnik że może coś zrobi w ramach rękojmi ,ale skasował mnie normalnie Pełny nadzieji poleciałem na majówkę i ledwo wróciłem. Znów wyrzuca płyn i się grzeje.Pytałem co za wynalazek mi włożył to twierdzi że "coś tam włoskiego"
:
Odpowiedz do tematu
Miałem 2 sezony temu założone uszczelniacze na lagach Athena. Wytrzymały może ze 3000 km i zaczęły puszczać.
NIL MORTIFI SINE LUCRE