opony |
Autor |
Wiadomość |
GhoustDragon
Samotny Wilk
Motocykl: Była VT 1100 C3 '98 i VT 600C jest NT650V
Wiek: 41 Dołączył: 15 Mar 2009 Posty: 4188 Skąd: Zawiercie/SZA/
|
Wysłany: 2016-01-26, 07:07
|
|
|
Todek napisał/a: | Jazon napisał/a: | Na opony marki cheng-shin to raczej się nie zdecyduję Już sama nazwa sugeruje że mogą okazać się z czekolady. |
Opony m-ki CST są często stosowane na pierwszy montaż do motocykli m-ki Honda produkowanych w USA lub Japonii. |
I osobiście ich używam. |
_________________ Ateistą jestem z powodów moralnych. Uważam, że twórcę rozpoznajemy poprzez jego dzieło - w moim odczuciu świat jest skonstruowany tak fatalnie, że wolę wierzyć, iż nikt go nie stworzył.
Na mechanice się nie znam, ale chociaż podoradzam. |
|
|
|
|
Wojtek
elbląskie korzenie
Motocykl: VT 1100 C2 Sabre
Wiek: 45 Dołączył: 15 Mar 2012 Posty: 2136 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2016-01-27, 13:38
|
|
|
Jazon napisał/a: | Zastanawiam się jednak nad DURO skro nie ma nic lepszego w tm rozmiarze. Ponoć mają dosyć dobrą opinię. |
Ja mam Duro już 4 sezon i złego słowa nie powiem. Tyle tylko, że chyba inny model, bo w Twoim rozmiarze zdaje się, nie ma mojego HF296, ale to z głowy piszę - trzeba sprawdzić. |
_________________ I will survive...
Jesienna Szabla
Moje ptaszory i inne stwory |
|
|
|
|
dzinks
Rafał
Motocykl: CRF1000L
Wiek: 46 Dołączył: 17 Wrz 2009 Posty: 2473 Skąd: Strzelce Kraj. / FSD
|
Wysłany: 2016-01-27, 19:28
|
|
|
Kupiłem w końcu w moto-opony F230. Miała być nie starsza niż 2 lata wg. sprzedawcy i dostałem z oznaczeniem 0114. Na styk..... |
|
|
|
|
Toma
+Kasia
Motocykl: Drag Star 650 Była VTX1800C 2002 ST 1300 2007
Dołączył: 10 Paź 2010 Posty: 747 Skąd: Mława
|
Wysłany: 2016-01-28, 01:35
|
|
|
dzinks napisał/a: | Kupiłem w końcu w moto-opony F230. Miała być nie starsza niż 2 lata wg. sprzedawcy i dostałem z oznaczeniem 0114. Na styk..... |
Spoko.Moim zdaniem mieszance nic się nie stało. |
|
|
|
|
trycha007
Motocykl: vt 1100 sabre
Wiek: 48 Dołączył: 19 Wrz 2015 Posty: 7 Skąd: przeworsk
|
Wysłany: 2016-02-03, 08:52
|
|
|
witam wszystkich ..... dawno mnie nie było - trochę pracy było ale opony zamówione i są w trakcie zakładania ..... metzeler me 880 marathon . Szukałem, czytałem i tylko te sa według mnie złotym środkiem..... myślałem o Avon Cobra ale jakoś nie miałem przekonania .... opinia dopiero gdy zacznie sie sezon....
pozdrawiam i dzieki za wszelkie głosy, propozycje i opinie.... |
|
|
|
|
tomasso
Motocykl: honda shadow1100
Wiek: 52 Dołączył: 18 Cze 2014 Posty: 17 Skąd: wałcz
|
Wysłany: 2016-02-04, 22:41
|
|
|
Ja na takich jeżdżę i jestem zadowolony |
|
|
|
|
dzinks
Rafał
Motocykl: CRF1000L
Wiek: 46 Dołączył: 17 Wrz 2009 Posty: 2473 Skąd: Strzelce Kraj. / FSD
|
Wysłany: 2016-02-06, 00:51
|
|
|
Jutro zamieniam oponkę z przodu, ale wzięły mnie pewne myśli czy dobrze czynię
Przód nówka Sinko, a na tyle dwu sezonowa (data produkcji 2013) w pełni dobra Metzelerka. Nie udało mi się ją zjechać.
Czy mogę się obwiać problemów w jeździe z dwoma różnymi oponami? |
|
|
|
|
Wojtek
elbląskie korzenie
Motocykl: VT 1100 C2 Sabre
Wiek: 45 Dołączył: 15 Mar 2012 Posty: 2136 Skąd: Poznań
|
|
|
|
|
dzinks
Rafał
Motocykl: CRF1000L
Wiek: 46 Dołączył: 17 Wrz 2009 Posty: 2473 Skąd: Strzelce Kraj. / FSD
|
Wysłany: 2016-02-08, 20:43
|
|
|
Wojtek, lubię nieraz mocniej pojechać więc wolę się dopytać.
Dzięki za opinię jako użytkownika :)
Czytałem, że producenci tak projektują opony, że przód odprowadza część wody a tylna pozostałą, więc lepiej mieć ten sam model z tym samym typem bieżnika.
Na Maratonach nieraz w deszczu tył mi lekko uciekał, przód nigdy. Ale w końcu trzeba było zacząć przesiadkę i spróbować coś innego. |
|
|
|
|
Rafał
Rafał
Motocykl: ST 1300 Pan European '10
Wiek: 49 Dołączył: 22 Sty 2014 Posty: 334 Skąd: Kobiernice / SBI
|
Wysłany: 2016-02-13, 16:43
|
|
|
Też ma marathony - super się sprawują. A z tym odprowadzaniem wody (przód część - tył resztę wody) to chyba jakieś wodolejstwo. Że niby ta trzecia jedzie już po suchym? A co w zakrętach, gdzie obie jadą innym torem, a wtedy przyczepność też jest potrzebna
Swego czasu też zmieniałem nie jednocześnie - z przodu miałem Metzeler'a a z tyłu Dunlopa.
I było ok.
LwG |
_________________ Java 350 TS --> Honda VT 1100 C2 Sabre -- > Honda ST 1300 Pan European |
|
|
|
|
saxo
Paweł
Motocykl: była 125 jest 1100 C2 ACE '95
Wiek: 48 Dołączył: 01 Kwi 2015 Posty: 353 Skąd: Kazimierzówka/Lublin
|
Wysłany: 2016-08-31, 21:12
|
|
|
podepnę się, potrzebuję na przód do mojej ACE C2 120/90/18 71H TT przeszukując net znajduję tylko TL czyli bezdętkowe albo z niższym indeksem nośności przeważnie H - pytanie czy bezdętkowe podejdą do mojego cienia i czy indeks H nie będzie za niski? |
_________________ LWG |
|
|
|
|
Panoramiks
Sławek
Motocykl: DL 1000 V Strom
Wiek: 37 Dołączył: 06 Cze 2014 Posty: 1708 Skąd: Sanok
|
Wysłany: 2016-08-31, 21:44
|
|
|
Bezdętkowe można zakładać na szprychowane felgi ale dętka jest potrzebna. |
_________________ NIL MORTIFI SINE LUCRE |
|
|
|
|
GhoustDragon
Samotny Wilk
Motocykl: Była VT 1100 C3 '98 i VT 600C jest NT650V
Wiek: 41 Dołączył: 15 Mar 2009 Posty: 4188 Skąd: Zawiercie/SZA/
|
Wysłany: 2016-09-02, 10:48
|
|
|
saxo napisał/a: | ...potrzebuję na przód do mojej ACE C2 120/90/18 71H TT ... i czy indeks H nie będzie za niski? |
Hym... Skoro jak sam piszesz potrzebujesz indeks H to czemu służy pytanie czy nie będzie on za niski?
Co do opony bezdętkowej i jej montażu na szprychowane koło napisał kolega wyżej - odwrotnie byłby już problem. |
_________________ Ateistą jestem z powodów moralnych. Uważam, że twórcę rozpoznajemy poprzez jego dzieło - w moim odczuciu świat jest skonstruowany tak fatalnie, że wolę wierzyć, iż nikt go nie stworzył.
Na mechanice się nie znam, ale chociaż podoradzam. |
|
|
|
|
Johan
Janusz
Motocykl: Był Spirit 1100 C, jest FJR 1300 2006 Rp13
Wiek: 54 Dołączył: 26 Wrz 2012 Posty: 739 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 2016-09-02, 22:10
|
|
|
Wojtek napisał/a: | Jazon napisał/a: | Zastanawiam się jednak nad DURO skro nie ma nic lepszego w tm rozmiarze. Ponoć mają dosyć dobrą opinię. |
Ja mam Duro już 4 sezon i złego słowa nie powiem. Tyle tylko, że chyba inny model, bo w Twoim rozmiarze zdaje się, nie ma mojego HF296, ale to z głowy piszę - trzeba sprawdzić. |
..u mnie Duro z tyłu wytrzymała 3 sezony-,nie mam zastrzeżeń do niej,
uślizg w zakręcie na biegu 2-3 przy dodawaniu gazu-aczkolwiek to raczej normalka w sc 18 - starła się ogólnie wszędzie-przebieg ok 13 000 mil.
Zobaczę ile wytrzyma Metz Marathon. (uślizg podobny )
Przód też nowy - Shinko - bez zastrzeżeń - zachowuje się jak Bridgestone |
_________________ Trahit sua quemque voluptas.... |
|
|
|
|
|