/
Forum SHOC.PL


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat

Poprzedni temat «» Następny temat
opony
Autor Wiadomość
GhoustDragon 
Samotny Wilk


Motocykl: Była VT 1100 C3 '98 i VT 600C jest NT650V
Wiek: 41
Dołączył: 15 Mar 2009
Posty: 4188
Skąd: Zawiercie/SZA/
Wysłany: 2016-01-26, 07:07   

Todek napisał/a:
Jazon napisał/a:
Na opony marki cheng-shin :shock: :shock: to raczej się nie zdecyduję :lol: Już sama nazwa sugeruje że mogą okazać się z czekolady. :mrgreen:

Opony m-ki CST są często stosowane na pierwszy montaż do motocykli m-ki Honda produkowanych w USA lub Japonii. :mrgreen:

I osobiście ich używam.
_________________
Ateistą jestem z powodów moralnych. Uważam, że twórcę rozpoznajemy poprzez jego dzieło - w moim odczuciu świat jest skonstruowany tak fatalnie, że wolę wierzyć, iż nikt go nie stworzył.

Na mechanice się nie znam, ale chociaż podoradzam.
 
 
 
Wojtek 
elbląskie korzenie


Motocykl: VT 1100 C2 Sabre
Wiek: 45
Dołączył: 15 Mar 2012
Posty: 2136
Skąd: Poznań
Wysłany: 2016-01-27, 13:38   

Jazon napisał/a:
Zastanawiam się jednak nad DURO skro nie ma nic lepszego w tm rozmiarze. Ponoć mają dosyć dobrą opinię.


Ja mam Duro już 4 sezon i złego słowa nie powiem. Tyle tylko, że chyba inny model, bo w Twoim rozmiarze zdaje się, nie ma mojego HF296, ale to z głowy piszę - trzeba sprawdzić.
_________________
I will survive...

Jesienna Szabla
Moje ptaszory i inne stwory
 
 
dzinks 
Rafał


Motocykl: CRF1000L
Wiek: 46
Dołączył: 17 Wrz 2009
Posty: 2473
Skąd: Strzelce Kraj. / FSD
Wysłany: 2016-01-27, 19:28   

Kupiłem w końcu w moto-opony F230. Miała być nie starsza niż 2 lata wg. sprzedawcy i dostałem z oznaczeniem 0114. Na styk.....
 
 
 
Toma 
+Kasia


Motocykl: Drag Star 650 Była VTX1800C 2002 ST 1300 2007
Dołączył: 10 Paź 2010
Posty: 747
Skąd: Mława
Wysłany: 2016-01-28, 01:35   

dzinks napisał/a:
Kupiłem w końcu w moto-opony F230. Miała być nie starsza niż 2 lata wg. sprzedawcy i dostałem z oznaczeniem 0114. Na styk.....


Spoko.Moim zdaniem mieszance nic się nie stało.
 
 
trycha007 

Motocykl: vt 1100 sabre
Wiek: 48
Dołączył: 19 Wrz 2015
Posty: 7
Skąd: przeworsk
Wysłany: 2016-02-03, 08:52   

witam wszystkich ..... dawno mnie nie było - trochę pracy było ale opony zamówione i są w trakcie zakładania ..... metzeler me 880 marathon . Szukałem, czytałem i tylko te sa według mnie złotym środkiem..... myślałem o Avon Cobra ale jakoś nie miałem przekonania .... opinia dopiero gdy zacznie sie sezon....
pozdrawiam i dzieki za wszelkie głosy, propozycje i opinie....
 
 
tomasso 

Motocykl: honda shadow1100
Wiek: 52
Dołączył: 18 Cze 2014
Posty: 17
Skąd: wałcz
Wysłany: 2016-02-04, 22:41   

Ja na takich jeżdżę i jestem zadowolony
 
 
dzinks 
Rafał


Motocykl: CRF1000L
Wiek: 46
Dołączył: 17 Wrz 2009
Posty: 2473
Skąd: Strzelce Kraj. / FSD
Wysłany: 2016-02-06, 00:51   

Jutro zamieniam oponkę z przodu, ale wzięły mnie pewne myśli czy dobrze czynię ;-)

Przód nówka Sinko, a na tyle dwu sezonowa (data produkcji 2013) w pełni dobra Metzelerka. Nie udało mi się ją zjechać. :-P
Czy mogę się obwiać problemów w jeździe z dwoma różnymi oponami?
 
 
 
Wojtek 
elbląskie korzenie


Motocykl: VT 1100 C2 Sabre
Wiek: 45
Dołączył: 15 Mar 2012
Posty: 2136
Skąd: Poznań
Wysłany: 2016-02-06, 19:28   

Ja mam dwie różne i jest w porządku. Po krótkim czasie wyczujesz czy podobnie trzymają. Będzie dobrze.
_________________
I will survive...

Jesienna Szabla
Moje ptaszory i inne stwory
 
 
dzinks 
Rafał


Motocykl: CRF1000L
Wiek: 46
Dołączył: 17 Wrz 2009
Posty: 2473
Skąd: Strzelce Kraj. / FSD
Wysłany: 2016-02-08, 20:43   

Wojtek, lubię nieraz mocniej :twisted: pojechać więc wolę się dopytać.

Dzięki za opinię jako użytkownika :)

Czytałem, że producenci tak projektują opony, że przód odprowadza część wody a tylna pozostałą, więc lepiej mieć ten sam model z tym samym typem bieżnika.

Na Maratonach nieraz w deszczu tył mi lekko uciekał, przód nigdy. Ale w końcu trzeba było zacząć przesiadkę i spróbować coś innego.
 
 
 
Rafał 
Rafał


Motocykl: ST 1300 Pan European '10
Wiek: 49
Dołączył: 22 Sty 2014
Posty: 334
Skąd: Kobiernice / SBI
Wysłany: 2016-02-13, 16:43   

Też ma marathony - super się sprawują. A z tym odprowadzaniem wody (przód część - tył resztę wody) to chyba jakieś wodolejstwo. Że niby ta trzecia jedzie już po suchym? :-)8 A co w zakrętach, gdzie obie jadą innym torem, a wtedy przyczepność też jest potrzebna :-)
Swego czasu też zmieniałem nie jednocześnie - z przodu miałem Metzeler'a a z tyłu Dunlopa.
I było ok.
LwG
_________________
Java 350 TS --> Honda VT 1100 C2 Sabre -- > Honda ST 1300 Pan European :-)
 
 
saxo 
Paweł


Motocykl: była 125 jest 1100 C2 ACE '95
Wiek: 48
Dołączył: 01 Kwi 2015
Posty: 353
Skąd: Kazimierzówka/Lublin
Wysłany: 2016-08-31, 21:12   

podepnę się, potrzebuję na przód do mojej ACE C2 120/90/18 71H TT przeszukując net znajduję tylko TL czyli bezdętkowe albo z niższym indeksem nośności przeważnie H - pytanie czy bezdętkowe podejdą do mojego cienia i czy indeks H nie będzie za niski?
_________________
LWG
 
 
Panoramiks 
Sławek


Motocykl: DL 1000 V Strom
Wiek: 37
Dołączył: 06 Cze 2014
Posty: 1708
Skąd: Sanok
Wysłany: 2016-08-31, 21:44   

Bezdętkowe można zakładać na szprychowane felgi ale dętka jest potrzebna.
_________________
NIL MORTIFI SINE LUCRE
 
 
GhoustDragon 
Samotny Wilk


Motocykl: Była VT 1100 C3 '98 i VT 600C jest NT650V
Wiek: 41
Dołączył: 15 Mar 2009
Posty: 4188
Skąd: Zawiercie/SZA/
Wysłany: 2016-09-02, 10:48   

saxo napisał/a:
...potrzebuję na przód do mojej ACE C2 120/90/18 71H TT ... i czy indeks H nie będzie za niski?

Hym... Skoro jak sam piszesz potrzebujesz indeks H to czemu służy pytanie czy nie będzie on za niski?

Co do opony bezdętkowej i jej montażu na szprychowane koło napisał kolega wyżej - odwrotnie byłby już problem.
_________________
Ateistą jestem z powodów moralnych. Uważam, że twórcę rozpoznajemy poprzez jego dzieło - w moim odczuciu świat jest skonstruowany tak fatalnie, że wolę wierzyć, iż nikt go nie stworzył.

Na mechanice się nie znam, ale chociaż podoradzam.
 
 
 
Johan 
Janusz


Motocykl: Był Spirit 1100 C, jest FJR 1300 2006 Rp13
Wiek: 54
Dołączył: 26 Wrz 2012
Posty: 739
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2016-09-02, 22:10   

Wojtek napisał/a:
Jazon napisał/a:
Zastanawiam się jednak nad DURO skro nie ma nic lepszego w tm rozmiarze. Ponoć mają dosyć dobrą opinię.


Ja mam Duro już 4 sezon i złego słowa nie powiem. Tyle tylko, że chyba inny model, bo w Twoim rozmiarze zdaje się, nie ma mojego HF296, ale to z głowy piszę - trzeba sprawdzić.

..u mnie Duro z tyłu wytrzymała 3 sezony-,nie mam zastrzeżeń do niej,
uślizg w zakręcie na biegu 2-3 przy dodawaniu gazu-aczkolwiek to raczej normalka w sc 18 - starła się ogólnie wszędzie-przebieg ok 13 000 mil.
Zobaczę ile wytrzyma Metz Marathon. (uślizg podobny :-/ )

Przód też nowy - Shinko - bez zastrzeżeń - zachowuje się jak Bridgestone :-)
_________________
Trahit sua quemque voluptas....
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Wersja forum PDA/GSM