Odpowiedz do tematu
:
To tak jak z piciem, z czasem stwierdzasz, że nie warto siadać do mniej niż do litra....
:
Moja też to pierwsza maszyna i mam nadzieję, że jeszcze wiele lat spędzimy razem, uwielbiam jej gadanie, jak odchodzimy z wolnych obrotów. Musisz pamiętać, po przesiadce ze 125, że 1100 ma spory moment obrotowy
"Nie ma, nie może być słynniejszej muzyki od tej, kiedy w piecu huczy ogień, a za oknem duje wiatr" E.S.
:
I nie trzeba jej cisnąć do maksymalnych obrotów silnika na każdym biegu
oktan77 napisał/a: |
... ma spory moment obrotowy |
I nie trzeba jej cisnąć do maksymalnych obrotów silnika na każdym biegu
Bądźcie pozdrowieni wszyscy kochający Shadowki i Bunię
MOJA HANUŚKA
MOJA HANUŚKA
:
500tki też nie
ps.ja dojrzewam do 1100
ps.ja dojrzewam do 1100
never as good as the first time
:
A i ja także. Przesiadka z 500 na cokolwiek mniejszego niż 1100 nie ma dla mnie sensu.
Leo napisał/a: |
500tki też nie
ps.ja dojrzewam do 1100 |
A i ja także. Przesiadka z 500 na cokolwiek mniejszego niż 1100 nie ma dla mnie sensu.
NIL MORTIFI SINE LUCRE
:
To fakt - jadąc za tobą moja Hanuś musi się nieźle zbierać i wtedy muszę ją deko przeciągnąć na obrotach
Leo napisał/a: |
500tki też nie
ps.ja dojrzewam do 1100 |
To fakt - jadąc za tobą moja Hanuś musi się nieźle zbierać i wtedy muszę ją deko przeciągnąć na obrotach
Bądźcie pozdrowieni wszyscy kochający Shadowki i Bunię
MOJA HANUŚKA
MOJA HANUŚKA
:
Od tego trzeba było zacząć. Mam kolegę o podobnym wzroście (bynajmniej tak twierdzi, chociaż na oko to poniżej.. ) , który zdecydował się na 750 aero. Przymierzał się do mojego 1100T i stwierdził że za duży. Swego czasu miałem 600, którą dobrze wspominam - jemu pasowała idealnie. Zwróć uwagę też na jedno, że 125 z tego co się orientuję gabarytowo są między sobą identyczne, zaś 1100 masz już zróżnicowane. Przymierzysz się do 1100C i będzie ok, a potem znajdziesz w necie 1100 ACE, T albo C3 napalisz się jak szczerbaty na suchary a tu zonk (nie będzie to to samo).
silver77 napisał/a: |
mam 170 cm wzrostu i waga 74kg. |
Od tego trzeba było zacząć. Mam kolegę o podobnym wzroście (bynajmniej tak twierdzi, chociaż na oko to poniżej.. ) , który zdecydował się na 750 aero. Przymierzał się do mojego 1100T i stwierdził że za duży. Swego czasu miałem 600, którą dobrze wspominam - jemu pasowała idealnie. Zwróć uwagę też na jedno, że 125 z tego co się orientuję gabarytowo są między sobą identyczne, zaś 1100 masz już zróżnicowane. Przymierzysz się do 1100C i będzie ok, a potem znajdziesz w necie 1100 ACE, T albo C3 napalisz się jak szczerbaty na suchary a tu zonk (nie będzie to to samo).
Cztery kółka potrafią poruszyć ciało,ale dwa ruszają duszę
:
Ja mam 173cm i ok 100kg +-5 i 1100 jest dla mnie super. Wcześniej miałem 500c i też nie było żle ale w 2 osoby mocy jej brakowało przy wyprzedzaniu.
Racja Sabre sobie odpuść bo ma za daleko wysunięte podnóżki :) szukaj bardziej ACE lub AERO
Zobacz sobie na tej stronie http://cycle-ergo.com/
Dobrze mówicie ja własnie z 500 się przesiadłem i jestem zachwycony, szybko się przyzwyczaiłem. Po 500 750 byłoby za małe i za jakiś czas znów byście zmieniali.
silver77 napisał/a: |
mam 170 cm wzrostu i waga 74kg. |
Ja mam 173cm i ok 100kg +-5 i 1100 jest dla mnie super. Wcześniej miałem 500c i też nie było żle ale w 2 osoby mocy jej brakowało przy wyprzedzaniu.
Jazon napisał/a: |
1100 masz już zróżnicowane. Przymierzysz się do 1100C i będzie ok, a potem znajdziesz w necie 1100 ACE, T albo C3 napalisz się jak szczerbaty na suchary a tu zonk (nie będzie to to samo). |
Racja Sabre sobie odpuść bo ma za daleko wysunięte podnóżki :) szukaj bardziej ACE lub AERO
Zobacz sobie na tej stronie http://cycle-ergo.com/
Leo napisał/a: |
ja dojrzewam do 1100 |
Panoramiks napisał/a: |
Przesiadka z 500 na cokolwiek mniejszego niż 1100 nie ma dla mnie sensu. |
Dobrze mówicie ja własnie z 500 się przesiadłem i jestem zachwycony, szybko się przyzwyczaiłem. Po 500 750 byłoby za małe i za jakiś czas znów byście zmieniali.
Jeżeli kobieta włącza wycieraczki kiedy nie pada, znaczy będzie skręcać.
:
Dzięki za info i stronkę.
Kilka dni temu znalazłem ogłoszenie, które mnie zaciekawiło i zacząłem się lekko nakręcać na ten egzemplarz: http://otomoto.pl/oferta/...0-ID6yak95.html
a to jest właśnie Sabre
garnett napisał/a: |
Racja Sabre sobie odpuść bo ma za daleko wysunięte podnóżki :) szukaj bardziej ACE lub AERO
Zobacz sobie na tej stronie http://cycle-ergo.com/ |
Dzięki za info i stronkę.
Kilka dni temu znalazłem ogłoszenie, które mnie zaciekawiło i zacząłem się lekko nakręcać na ten egzemplarz: http://otomoto.pl/oferta/...0-ID6yak95.html
a to jest właśnie Sabre
Pozdrawiam
silver77
silver77
:
Hehehe za krótkie nogi na sabry progi
Niestety ja też znalazłem ładną sabre i okazało się że nie dosięgam stopą do dźwigni hamulca :)
Ale trafiła mi się ACE i jestem z niej mega zadowolony.
silver77 napisał/a: |
a to jest właśnie Sabre |
Hehehe za krótkie nogi na sabry progi
Niestety ja też znalazłem ładną sabre i okazało się że nie dosięgam stopą do dźwigni hamulca :)
Ale trafiła mi się ACE i jestem z niej mega zadowolony.
Jeżeli kobieta włącza wycieraczki kiedy nie pada, znaczy będzie skręcać.
:
Nie nadążam za Wami z tym dosięganiem .
Dyskretnie przypomnę że Ulka Sabriną śmigała
Jakoś nigdy nie słyszałem żeby narzekała że gdzieś do czegoś nie dosięga.
Dyskretnie przypomnę że Ulka Sabriną śmigała
Jakoś nigdy nie słyszałem żeby narzekała że gdzieś do czegoś nie dosięga.
Silnik, dwa koła i mina wesoła
:
Kiedyś przymierzałem się do Sabre i przy moich 170 cm nie odczuwałem dyskomfortu. Usiądź i sam się przekonaj, bo wirtualnie nie sprawdzisz.
PS. Kupiłem kiedyś od tego gościa Volusie i mogę tylko doradzić dużą ostrożność.
PS. Kupiłem kiedyś od tego gościa Volusie i mogę tylko doradzić dużą ostrożność.
:
W tym roku kupiłem vt 1100 jako swój pierwszy moto. Nie żałuję, trzeba przerobić kierunki, żeby wstawić większe sakwy, ale to chyba normalka. Skłamałbym, gdybym napisał, że moto łatwe w prowadzeniu (dla mnie). Natomiast, tak jak twierdzą przedmówcy, dłużej będziesz się cieszył jeśli wybierzesz 1100. Ja doskonale swoje umiejętności na placu i robię postępy (może, nie spektakularne). Metoda małych kroczków i w końcu okiełznam tą nieszczęsną ósemkę. Ty masz doświadczenie ze 125, więc będziesz miał trochę łatwiej. Jeśli Ci nie za daleko do Polkowic, to służę prezentacją
Byle do przodu...
:
Mój sąsiad jako pierwszy motocykl zakupił Vulcana 1500 i jakoś jeździ. Tylko trzeba jeździć z głową.
NIL MORTIFI SINE LUCRE
:
Odpowiedz do tematu
Na pewno dasz radę. Na poczatek duża porcja respektu i rozsądku w oswajaniu się z maszyną. Zresztą - zawsze te cechy są potrzebne Po prostu na początku nie można dać się ponieść za bardzo emocjom - a później jest to nie do uniknięcia
Java 350 TS --> Honda VT 1100 C2 Sabre -- > Honda ST 1300 Pan European