Obrotomierz |
Autor |
Wiadomość |
mariioo
Marcin
Motocykl: V-STROM 650XT
Wiek: 43 Dołączył: 20 Mar 2009 Posty: 349 Skąd: okolice Krakowa
|
Wysłany: 2010-06-08, 22:51 Obrotomierz
|
|
|
Panowie i Panie czy ktoś ma lub miał do czynienia z tego typu gadżetem
http://www.allegro.pl/ite..._8_tysiecy.html
Czy to działa jakoś sensownie czy jednak kasa wywalona w błoto
pozdrawiam |
|
|
|
|
edzio
EdHaust
Motocykl: Ducati St4s,,BMW R1100R
Wiek: 51 Dołączył: 09 Lis 2009 Posty: 168 Skąd: Modlin Twierdza
|
Wysłany: 2010-07-25, 18:01
|
|
|
Ooo kolego to ci mogę zdecydowanie polecić.Kiedyś miałem to zamontowane w VT1100C 89r i działał wyśmienicie,przy odsprzedaży zdemontowałem i założyłem żonie do Ducati Monstera 900 i było super.Drugi zakupiłem 4 lata temu i do dziś mam go zamontowany w BMW R850R 96r-Warto go mieć ,łatwo podłączyć ,ładnie wygląda i bardzo dobrze działa. |
_________________ EdHaust
Szalony spawacz-ślusarz-506436737 |
|
|
|
|
mariioo
Marcin
Motocykl: V-STROM 650XT
Wiek: 43 Dołączył: 20 Mar 2009 Posty: 349 Skąd: okolice Krakowa
|
Wysłany: 2010-07-25, 23:20
|
|
|
wielkie dzięki za edzio za opinie, chyba się na to zdecyduję , pozdrawiam |
|
|
|
|
tomek77
Motocykl: Honda Shadow VT750 RC50 CA '10
Wiek: 46 Dołączył: 06 Paź 2010 Posty: 1519 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2010-11-07, 00:40
|
|
|
Odnawiam temat i pytanko:
czy przy silniku V (dwie cewki) taki obrotomierz będzie poprawnie wskazywał obroty? |
|
|
|
|
edzio
EdHaust
Motocykl: Ducati St4s,,BMW R1100R
Wiek: 51 Dołączył: 09 Lis 2009 Posty: 168 Skąd: Modlin Twierdza
|
Wysłany: 2010-11-19, 18:44
|
|
|
Oczywiście jeśli kupisz odpowiedni tzn do 8tysi obr.przeznaczony do dwu cylindrowców:
http://moto.allegro.pl/ob...1297735699.html
Ja właśnie takie kupowałem i posiadam . |
_________________ EdHaust
Szalony spawacz-ślusarz-506436737 |
|
|
|
|
Doc
Motocykl: VT 750 C2 ACE 02
Wiek: 52 Dołączył: 02 Sie 2008 Posty: 239 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 2010-11-20, 15:32
|
|
|
Mam dokładnie taki jak opisuje Edzio tyle, że z białą tarczą. Jest bardzo OK, jedyna rzecz która mi się mało podoba to oświetlenie. Ale przy odrobinie pracy można żaróweczkę wymienić na diody i będzie super. |
_________________ Mój Cień |
|
|
|
|
mswilk
Marcin Wilk
Motocykl: Honda Shadow RC50 VT 750C '04
Wiek: 48 Dołączył: 28 Wrz 2010 Posty: 79 Skąd: Szczecinek
|
Wysłany: 2011-03-14, 10:07
|
|
|
A jak wygląda sprawa z podłączeniem tego "ustrojstwa" ? |
_________________ www.marcinwilk.pl |
|
|
|
|
Todek
Lone Rider
Motocykl: VTX 1800 C 03 XL 650 V 04
Wiek: 56 Dołączył: 12 Lut 2008 Posty: 9503 Skąd: Kostry/Parczew/LPA
|
Wysłany: 2011-03-14, 16:09
|
|
|
mswilk napisał/a: | A jak wygląda sprawa z podłączeniem tego "ustrojstwa" ? |
Nic prostszego. Z tego obrotomierza wychodzą 4 przewody:
- masa,
- zasilanie obrotomierza,
- sterowanie/impulsy/,
- zasilanie podświetlenia,
Masa, to wiadomo, do ramy.
Zasilanie obrotomierza do jakiegoś przewodu gdzie napięcie pojawia się po przekręceniu zapłonu,
Sterowanie do przewodu którym podawne sa impulsy z modułu zapłonowego do cewki zapłonowej.
Podświetlenie, albo pod włącznik świateł pozycyjnych, albo w wersji USA pod ten przewód co zasilanie/plus/. |
_________________ "Bardzo też pożytecznie bywa najsamprzód zdzielić świadka, ledwo wejdzie, mocno kijem po głowie, od czego ten bardzo zdumiony bywa, a przeto i do kłamstwa nieskory."
Car Wszechrosji Piotr I - Ukaz o Badaniu Świadków".
Moje moto:
WSK 125 M06 B3 85 |
|
|
|
|
|