/
Forum SHOC.PL


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat

Poprzedni temat «» Następny temat
Obrotomierz
Autor Wiadomość
mariioo 
Marcin

Motocykl: V-STROM 650XT
Wiek: 43
Dołączył: 20 Mar 2009
Posty: 349
Skąd: okolice Krakowa
Wysłany: 2010-06-08, 22:51   Obrotomierz

Panowie i Panie czy ktoś ma lub miał do czynienia z tego typu gadżetem :?:

http://www.allegro.pl/ite..._8_tysiecy.html



Czy to działa jakoś sensownie czy jednak kasa wywalona w błoto :?:

pozdrawiam
 
 
edzio 
EdHaust


Motocykl: Ducati St4s,,BMW R1100R
Wiek: 51
Dołączył: 09 Lis 2009
Posty: 168
Skąd: Modlin Twierdza
Wysłany: 2010-07-25, 18:01   

Ooo kolego to ci mogę zdecydowanie polecić.Kiedyś miałem to zamontowane w VT1100C 89r i działał wyśmienicie,przy odsprzedaży zdemontowałem i założyłem żonie do Ducati Monstera 900 i było super.Drugi zakupiłem 4 lata temu i do dziś mam go zamontowany w BMW R850R 96r-Warto go mieć ,łatwo podłączyć ,ładnie wygląda i bardzo dobrze działa.
_________________
EdHaust

Szalony spawacz-ślusarz-506436737
 
 
 
mariioo 
Marcin

Motocykl: V-STROM 650XT
Wiek: 43
Dołączył: 20 Mar 2009
Posty: 349
Skąd: okolice Krakowa
Wysłany: 2010-07-25, 23:20   

wielkie dzięki za edzio za opinie, chyba się na to zdecyduję :-D , pozdrawiam
 
 
tomek77 


Motocykl: Honda Shadow VT750 RC50 CA '10
Wiek: 46
Dołączył: 06 Paź 2010
Posty: 1519
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2010-11-07, 00:40   

Odnawiam temat i pytanko:

czy przy silniku V (dwie cewki) taki obrotomierz będzie poprawnie wskazywał obroty?
 
 
edzio 
EdHaust


Motocykl: Ducati St4s,,BMW R1100R
Wiek: 51
Dołączył: 09 Lis 2009
Posty: 168
Skąd: Modlin Twierdza
Wysłany: 2010-11-19, 18:44   

Oczywiście jeśli kupisz odpowiedni tzn do 8tysi obr.przeznaczony do dwu cylindrowców:



http://moto.allegro.pl/ob...1297735699.html



Ja właśnie takie kupowałem i posiadam .
_________________
EdHaust

Szalony spawacz-ślusarz-506436737
 
 
 
Doc 


Motocykl: VT 750 C2 ACE 02
Wiek: 52
Dołączył: 02 Sie 2008
Posty: 239
Skąd: Łódź
Wysłany: 2010-11-20, 15:32   

Mam dokładnie taki jak opisuje Edzio tyle, że z białą tarczą. Jest bardzo OK, jedyna rzecz która mi się mało podoba to oświetlenie. Ale przy odrobinie pracy można żaróweczkę wymienić na diody i będzie super.
_________________
Mój Cień
 
 
mswilk 
Marcin Wilk


Motocykl: Honda Shadow RC50 VT 750C '04
Wiek: 48
Dołączył: 28 Wrz 2010
Posty: 79
Skąd: Szczecinek
Wysłany: 2011-03-14, 10:07   

A jak wygląda sprawa z podłączeniem tego "ustrojstwa" ?
_________________
www.marcinwilk.pl
 
 
Todek 
Lone Rider


Motocykl: VTX 1800 C 03 XL 650 V 04
Wiek: 56
Dołączył: 12 Lut 2008
Posty: 9503
Skąd: Kostry/Parczew/LPA
Wysłany: 2011-03-14, 16:09   

mswilk napisał/a:
A jak wygląda sprawa z podłączeniem tego "ustrojstwa" ?




Nic prostszego. Z tego obrotomierza wychodzą 4 przewody:

- masa,

- zasilanie obrotomierza,

- sterowanie/impulsy/,

- zasilanie podświetlenia,

Masa, to wiadomo, do ramy.

Zasilanie obrotomierza do jakiegoś przewodu gdzie napięcie pojawia się po przekręceniu zapłonu,

Sterowanie do przewodu którym podawne sa impulsy z modułu zapłonowego do cewki zapłonowej.

Podświetlenie, albo pod włącznik świateł pozycyjnych, albo w wersji USA pod ten przewód co zasilanie/plus/.
_________________
"Bardzo też pożytecznie bywa najsamprzód zdzielić świadka, ledwo wejdzie, mocno kijem po głowie, od czego ten bardzo zdumiony bywa, a przeto i do kłamstwa nieskory."
Car Wszechrosji Piotr I - Ukaz o Badaniu Świadków".

Moje moto:
WSK 125 M06 B3 85
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Wersja forum PDA/GSM