/
Forum SHOC.PL


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat

Poprzedni temat «» Następny temat
Vt125 Lightbary
Autor Wiadomość
promo 

Motocykl: Vt1100 Sabre
Dołączył: 17 Cze 2015
Posty: 274
Skąd: Serock
Wysłany: 2016-04-08, 10:35   

@Burta taki mały offtop - tego gmola już miałeś czy dokładałeś sam? jak tak to pochwal się gdzie kupiłeś:)
 
 
sq9nrf 
Paweł


Motocykl: Honda Shadow VT 125 C29 2000
Wiek: 41
Dołączył: 27 Sty 2015
Posty: 226
Skąd: Sosnowiec
Wysłany: 2016-04-08, 10:52   

Dodatkowe oświetlenie polecam zdecydowanie polepsza widcznosć w dzień. U siebie mam na stelarzu obok lampy w równej osi 3''LB o mocy 2x 55W . Ustawione tak aby nie oślepiać jak stoję za autem z odległości 10 m świecą po rejestracji. Jazda w nocy przy teście to 3 razy lepsza widocznosć niż przy normalnej lampie H4 o mocnej żarówce. Całosć oczywiście na dodatkowym obwodzie zasilającym jedynie przekombinowałem i aby jechać i mieć tył zapalony mając włączone LB muszę mieć z przodu na środku postojówkę ale myśle że się nie przyczepią na kontroli drogowej. Przegląd przeszła nawet nie kazał mi włanczać wjechałem oczywiście na lampie zasadniczej.
 
 
garnett 
Majsterpopsuj


Motocykl: HD Electra Glide wcześniej VT500c i VT1100ace
Wiek: 43
Dołączył: 07 Gru 2013
Posty: 1617
Skąd: Warszawa-Wesoła
Wysłany: 2016-04-08, 10:57   

Alabaster napisał/a:
burta74, na kable można kupić fajną chromowaną plecionkę - będą lepiej wyglądały :-)


Widziałem kiedyś na kable założony odpowiednio przycięty wąż od prysznica, też ciekawie wyglądało. Sam tak w poprzednim moto schowałem przeźroczystą rurkę od kompresora do fanfar.
_________________
Jeżeli kobieta włącza wycieraczki kiedy nie pada, znaczy będzie skręcać.
 
 
burta74 
Grzesiek


Motocykl: Honda VTX1800S 2002
Wiek: 49
Dołączył: 08 Kwi 2015
Posty: 114
Skąd: wieś pod Warszawą
Wysłany: 2016-04-10, 15:31   

promo napisał/a:
@Burta taki mały offtop - tego gmola już miałeś czy dokładałeś sam? jak tak to pochwal się gdzie kupiłeś:)


ano tutaj:

http://allegro.pl/gmol-gm...6093352474.html

śrub nie było, montaż dosyć kłopotliwy.

b74
 
 
promo 

Motocykl: Vt1100 Sabre
Dołączył: 17 Cze 2015
Posty: 274
Skąd: Serock
Wysłany: 2016-04-11, 10:44   

dzięki:) ciągle się zastanawiam czy kupić gotowca czy tez robić samemu...

i czemu kłopoty z montażem?
 
 
burta74 
Grzesiek


Motocykl: Honda VTX1800S 2002
Wiek: 49
Dołączył: 08 Kwi 2015
Posty: 114
Skąd: wieś pod Warszawą
Wysłany: 2016-04-14, 23:17   

Witam,

montaż nie był łatwy bo:

- nie było w komplecie śrub i dystansów (sprzedawczyk dosłał, ale tylko dystansy były do wykorzystania, reszta nie pasowała)
- robiłem go sam, a trochę trzeba było siły przyłożyć żeby to wszystko do kupy spasować

ale dałem radę i jestem zadowolony. Trudno mi doradzać czy lepiej robić samemu, bo nie wiem czy chodzi o kasę czy o jakość/wygląd. Ja z kupnych jestem zadowolony.

tak to wygląda w naturze



krótkie bez LB


krótkie z LB


pzdr,
b74
 
 
promo 

Motocykl: Vt1100 Sabre
Dołączył: 17 Cze 2015
Posty: 274
Skąd: Serock
Wysłany: 2016-04-16, 00:48   

no właśnie dochodze do wniosku że przy cenie 350zł robienie samemu mija się z celem...

tzn w grę wchodzi tylko wykonanie z kwasówki, ale mimo wszystko powyginanie równo rurek może być kłopotliwe...
do tego nawet przy wypełnianiu piaskiem podczas gięcia na ostrych kątach może dojść do spłaszczenia rurki, chyba że by to jakoś palnikiem grzał...

lepiej już chyba zakupić gotowe kolanka ale tu znowu rosną koszty, przy jednej sztuce wyjdzie może ze 100-150zł taniej ale czy będzie lepiej? w to trochę wątpię
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Wersja forum PDA/GSM