Vt125 Lightbary |
Autor |
Wiadomość |
promo
Motocykl: Vt1100 Sabre
Dołączył: 17 Cze 2015 Posty: 274 Skąd: Serock
|
Wysłany: 2016-04-08, 10:35
|
|
|
@Burta taki mały offtop - tego gmola już miałeś czy dokładałeś sam? jak tak to pochwal się gdzie kupiłeś:) |
|
|
|
|
sq9nrf
Paweł
Motocykl: Honda Shadow VT 125 C29 2000
Wiek: 41 Dołączył: 27 Sty 2015 Posty: 226 Skąd: Sosnowiec
|
Wysłany: 2016-04-08, 10:52
|
|
|
Dodatkowe oświetlenie polecam zdecydowanie polepsza widcznosć w dzień. U siebie mam na stelarzu obok lampy w równej osi 3''LB o mocy 2x 55W . Ustawione tak aby nie oślepiać jak stoję za autem z odległości 10 m świecą po rejestracji. Jazda w nocy przy teście to 3 razy lepsza widocznosć niż przy normalnej lampie H4 o mocnej żarówce. Całosć oczywiście na dodatkowym obwodzie zasilającym jedynie przekombinowałem i aby jechać i mieć tył zapalony mając włączone LB muszę mieć z przodu na środku postojówkę ale myśle że się nie przyczepią na kontroli drogowej. Przegląd przeszła nawet nie kazał mi włanczać wjechałem oczywiście na lampie zasadniczej. |
|
|
|
|
garnett
Majsterpopsuj
Motocykl: HD Electra Glide wcześniej VT500c i VT1100ace
Wiek: 43 Dołączył: 07 Gru 2013 Posty: 1617 Skąd: Warszawa-Wesoła
|
Wysłany: 2016-04-08, 10:57
|
|
|
Alabaster napisał/a: | burta74, na kable można kupić fajną chromowaną plecionkę - będą lepiej wyglądały |
Widziałem kiedyś na kable założony odpowiednio przycięty wąż od prysznica, też ciekawie wyglądało. Sam tak w poprzednim moto schowałem przeźroczystą rurkę od kompresora do fanfar. |
_________________ Jeżeli kobieta włącza wycieraczki kiedy nie pada, znaczy będzie skręcać. |
|
|
|
|
burta74
Grzesiek
Motocykl: Honda VTX1800S 2002
Wiek: 49 Dołączył: 08 Kwi 2015 Posty: 114 Skąd: wieś pod Warszawą
|
Wysłany: 2016-04-10, 15:31
|
|
|
promo napisał/a: | @Burta taki mały offtop - tego gmola już miałeś czy dokładałeś sam? jak tak to pochwal się gdzie kupiłeś:) |
ano tutaj:
http://allegro.pl/gmol-gm...6093352474.html
śrub nie było, montaż dosyć kłopotliwy.
b74 |
|
|
|
|
promo
Motocykl: Vt1100 Sabre
Dołączył: 17 Cze 2015 Posty: 274 Skąd: Serock
|
Wysłany: 2016-04-11, 10:44
|
|
|
dzięki:) ciągle się zastanawiam czy kupić gotowca czy tez robić samemu...
i czemu kłopoty z montażem? |
|
|
|
|
burta74
Grzesiek
Motocykl: Honda VTX1800S 2002
Wiek: 49 Dołączył: 08 Kwi 2015 Posty: 114 Skąd: wieś pod Warszawą
|
Wysłany: 2016-04-14, 23:17
|
|
|
Witam,
montaż nie był łatwy bo:
- nie było w komplecie śrub i dystansów (sprzedawczyk dosłał, ale tylko dystansy były do wykorzystania, reszta nie pasowała)
- robiłem go sam, a trochę trzeba było siły przyłożyć żeby to wszystko do kupy spasować
ale dałem radę i jestem zadowolony. Trudno mi doradzać czy lepiej robić samemu, bo nie wiem czy chodzi o kasę czy o jakość/wygląd. Ja z kupnych jestem zadowolony.
tak to wygląda w naturze
krótkie bez LB
krótkie z LB
pzdr,
b74 |
|
|
|
|
promo
Motocykl: Vt1100 Sabre
Dołączył: 17 Cze 2015 Posty: 274 Skąd: Serock
|
Wysłany: 2016-04-16, 00:48
|
|
|
no właśnie dochodze do wniosku że przy cenie 350zł robienie samemu mija się z celem...
tzn w grę wchodzi tylko wykonanie z kwasówki, ale mimo wszystko powyginanie równo rurek może być kłopotliwe...
do tego nawet przy wypełnianiu piaskiem podczas gięcia na ostrych kątach może dojść do spłaszczenia rurki, chyba że by to jakoś palnikiem grzał...
lepiej już chyba zakupić gotowe kolanka ale tu znowu rosną koszty, przy jednej sztuce wyjdzie może ze 100-150zł taniej ale czy będzie lepiej? w to trochę wątpię |
|
|
|
|
|