Moduł zapłonowy n51f |
Autor |
Wiadomość |
Znachu
ZnAcHu
Motocykl: HONDA CBR1100XX
Wiek: 40 Dołączył: 26 Sie 2015 Posty: 146 Skąd: Kutno
|
Wysłany: 2016-04-29, 20:19
|
|
|
Paliwo jest do dupy wylej stare i zalej nowe i zobacz nie ma co grzebać za głęboko zacznij od najłatwiejszej rzeczy |
_________________
|
|
|
|
|
greli
Piotrek
Motocykl: Nareszcie honda vtx 1300 R :)
Dołączył: 28 Kwi 2016 Posty: 61 Skąd: olsztyn
|
Wysłany: 2016-04-29, 21:44
|
|
|
Dzięki za rady. Będę sukcesywnie dążył do celu , bo musi mruczeć jak należy. Dziś zaglądałem jaki jest modu i siedzi n51f. I tak się zastanawiam czy niedziała on na tej zasadzie że czyta prędkość tak samo jak prędkośćiomież i może wystarczyło by przeciąć ten kabelek co dostarcza sygnał i blokada zdjęta. A powinien gdzieś się łączyć z tym od prędkościomierza. Co Wy na to? |
|
|
|
|
Zamek1200
Motocykl: VT 125 00'
Wiek: 35 Dołączył: 15 Cze 2015 Posty: 514 Skąd: Mazowsze
|
Wysłany: 2016-04-29, 23:33
|
|
|
dodam że olej też masz do wymiany po takim postoju, płyn hamulcowy tez bym wymienił i możliwe że płyn chłodzący również.
co do myśli z kabelkiem.. gdy szukałem info jak pozbyć sie blokady w mojej (była zablokowana do 80km/h) ktos mi powiedział że gdzieś sie wysyła taki moduł i jakieś magiki ingerują w płytke drukowaną albo w piny - czyli coś na podobnej zasadzie że gdzieś trzeba zrobić mostek albo przeciąć któryś kabelek ale generalnie nie udało mi sie nic konkretnego ustalić i skupiłem się na eliminowaniu potencjalnych blokad "na piechotę" |
_________________
|
|
|
|
|
greli
Piotrek
Motocykl: Nareszcie honda vtx 1300 R :)
Dołączył: 28 Kwi 2016 Posty: 61 Skąd: olsztyn
|
Wysłany: 2016-05-01, 13:12
|
|
|
Duch naprawiony okazało się że ten wąż co siedzi w obudowie filtra powietrza z ttyłu był źle wsadony wyciągnołem go i ruszył z kopyta hehehehe. |
|
|
|
|
Zamek1200
Motocykl: VT 125 00'
Wiek: 35 Dołączył: 15 Cze 2015 Posty: 514 Skąd: Mazowsze
|
Wysłany: 2016-05-26, 21:58
|
|
|
Panowie jak już jesteście na Shadowisku i podziwiacie nawzajem swoje sprzęty to jest szansa żebyście sprawdzili czy owe moduły zapłonowe występują w różnych wersjach? tzn n51f śmigające ponad 100 założyć do motorka który śmiga max 100 i zrobić jazde testową. wtedy dowiemy się czy mimo jednego oznaczenia te moduły różnią się między sobą czy po prostu siedzą inne blokady |
_________________
|
|
|
|
|
raffa
Motocykl: Honda Shadow VT125 '99
Wiek: 48 Dołączył: 19 Sty 2019 Posty: 42 Skąd: Siemianowice Śląskie
|
Wysłany: 2022-05-04, 15:20
|
|
|
Wiem, że stary temat, ale ciągle się na niego trafia i brak w nim, moim zdaniem kluczowej, informacji.
Niemcy montowali u siebie jeszcze taki zewnętrzy elektroniczny ogranicznik na instalacji:
https://www.ebay.de/itm/194408925303
Niestety nie mogę dodać zdjęcia, żeby było na dłużej, jak aukcja wygaśnie.
Czarna puszka z żółtą naklejką. Wychodzą z niej cztery przewody: czerwony, zielony, czarny i niebieski. Produkcja firmy Motorradland GmbH. Numer BOE BB56. Wg opisu na ebayu ogranicza do 80 km/h. Moja przed zdjęciem modułu latała tuż ponad 100 km/h. Po zdjęciu ok. 115 wg GPSa.
Jeden z przewodów był wpięty w instalację - dodatkowy moduł był wpięty szeregowo. Pozostałe dwa były podłączone do akumulatora: zielony do masy, czerwony do plusa. Ostatni był podpięty do jednego z przewodów w wiązce. Nie pamiętam w tej chwili gdzie - przy okazji sprawdzę i uzupełnię.
Po wyciągnięciu i połączeniu przewodów motor zapalił od razu. Nie było żadnych problemów. Może musiałem podregulować obroty, ale nie wiem, czy to z uwagi na temperaturę, czy brak modułu. Cały następny sezon przejeździłem bez najmniejszego problemu.
Moduł był pod siedzeniem, w okolicach akumulatora i tych kostek nad nim. I samego modułu zapłonowego (o oznaczeniu N51F).
Dopisków żadnych w dowodzie nie miałem. Ale ostatni właściciel miał prawko katergorii A. |
_________________ Raffa |
|
|
|
|
|