Wyrzuca płyn ze zbiornika wyrównawczego po nagrzaniu
Odpowiedz do tematu

syrnik19
[Usunięty]
:
U mnie dziś jest dość ciepło około 32 stopni C tak po koło 5 min zaczeło wywalać zkorka od chłodnicy.Więc wpadłem na pomysł że to może być pompa

syrnik19
[Usunięty]
:
A wskaznik temp po 5 min był w połowie może nawet nie

syrnik19
[Usunięty]
:
I pytanie jak sprawdzić pompe czy jest sprawana? z tej dziurki za poma cieknie mi olej wiec o-ring'a mam do wymiany też

:
syrnik19 napisał/a:
I pytanie jak sprawdzić pompe czy jest sprawana? z tej dziurki za poma cieknie mi olej wiec o-ring'a mam do wymiany też


Czekaj, z dziurki pod pompą czy z gniazda pompy w bloku silnika? Jak Ci cieknie z dziurki - przykro mi ale masz całą pompę do wymiany. Jest nienaprawialna. Jak sprawdzić? Podstawić pod silnik i chłodnicę miskę z płynem, zdjąć wąż dolny z chłodnicy, wsadzić go do michy i odpalić. Jak zacznie zasysać znaczy, że pompa działa. A jeśli mimo zasysania cieknie przez dziurkę, to niestety masz rozszczelniona pompę. Ale to nie jest przyczyną przegrzewania.

Z tego, co napisałeś wcześniej wnioskuję, że nadal masz zapowietrzony układ. Być może teraz wreszcie już wyrzuciło powietrze ale ...

syrnik19
[Usunięty]
:
No to może jaśniej olej cieknie mi z tej dziurki co jest za pompa (czy w pompie) tylko że ten olej to już ciekną wcześniej poprzedni włściciel też tak miał. A co do pomy postaram się sprawdzić i napisać co się dzieje. Ja moto ma miesiąc i nie miałem takiego przypadku jat teraz zeby wywalało płyn a ten olej to tajk już kapał.

syrnik19
[Usunięty]
:
Nie sprawdzałem pompy ale zapalilem moto pzreczyscilem pompe od spodu i po okolo 5 min zagotowalo mi płyn i go znów wywala. Myślałem żeby dolać płynu bezpośrdno do chłodnicy i wtedy odpowietrzyć ale skoro wywala płyn to chyba jest tam ok.

:
syrnik19 napisał/a:
Nie sprawdzałem pompy ale zapalilem moto pzreczyscilem pompe od spodu i po okolo 5 min zagotowalo mi płyn i go znów wywala. Myślałem żeby dolać płynu bezpośrdno do chłodnicy i wtedy odpowietrzyć ale skoro wywala płyn to chyba jest tam ok.


Niestety ja nie wiem, co jeszcze zrobić. Ja bym się nie zastanawiał tylko jeszcze raz spuścił płyn i zalał na nowo i dokładnie odpowietrzył.

:
W mojej 1100 też po nagrzaniu wywalało plyn ze zbiornika, mimo, ze nie byla zagotowana (bo chodzila np. 5-10 minut)... okazalo się, ze wina leżała po stronie korka chlodnicy - byl zalozony o cisnieniu 0.9... mechanik mi zmienil na 1.1

Problem ustapil jak reka odjal. Nie wiem czy za niskie cisnienie na starsze moto bylo na korku, czy po prostu sam korek wadliwy... grunt, ze problem zostal rozwiazany w 30 minut.

syrnik19
[Usunięty]
:
Ja kombinuje dalej... co do korka tłemo myślałem nad nim na początku ale nie mogłrm nigdzie go dobrać chyba że macie jakieś namiary? Ja ostatecznie włozyłem nowa gume

syrnik19
[Usunięty]
:
Po przerwie sprawdzilem pompe i jest ok wiec zostaje uszcelka, uklad zalalem przejade sie jutro i zobacze c sie bedzie dziac

syrnik19
[Usunięty]
:
Witam po długiej przerwie.. z powodów niezaleznych tak wyszłoa wracajac do problemu to odpusilem go sobie na jakis czas i po powrocie i zbadaniu była to wywalona uszczelka pod cylindrem po wymianie uszczelek jest ok tylko teraz musze jeszcze 1 rzecz zrobić gdyz z 1 cylindra ucieka mi płyn to znaczy z rurki tylko nie wiem dokladnie z której czy z tej gumowej czy metalowej

:
syrnik19 napisał/a:
Witam po długiej przerwie.. z powodów niezaleznych tak wyszłoa wracajac do problemu to odpusilem go sobie na jakis czas i po powrocie i zbadaniu była to wywalona uszczelka pod cylindrem po wymianie uszczelek jest ok tylko teraz musze jeszcze 1 rzecz zrobić gdyz z 1 cylindra ucieka mi płyn to znaczy z rurki tylko nie wiem dokladnie z której czy z tej gumowej czy metalowej


Wymień o-ringi na wszystkich metalowych rurkach. Przestanie uciekać :-)

:
syrnik19 napisał/a:
Witam po długiej przerwie.. z powodów niezaleznych tak wyszłoa wracajac do problemu to odpusilem go sobie na jakis czas i po powrocie i zbadaniu była to wywalona uszczelka pod cylindrem po wymianie uszczelek jest ok tylko teraz musze jeszcze 1 rzecz zrobić gdyz z 1 cylindra ucieka mi płyn to znaczy z rurki tylko nie wiem dokladnie z której czy z tej gumowej czy metalowej
Ten twój opis to odrazu wskazywał na uszczelkę pod głowicą,poprostu były przedmuchy do komory płaszcza wodnego ,ale ten problem masz już za sobą.Pozdroo

Vel Thomas
:
Thomas napisał/a:
syrnik19 napisał/a:
Witam po długiej przerwie.. z powodów niezaleznych tak wyszłoa wracajac do problemu to odpusilem go sobie na jakis czas i po powrocie i zbadaniu była to wywalona uszczelka pod cylindrem po wymianie uszczelek jest ok tylko teraz musze jeszcze 1 rzecz zrobić gdyz z 1 cylindra ucieka mi płyn to znaczy z rurki tylko nie wiem dokladnie z której czy z tej gumowej czy metalowej
Ten twój opis to odrazu wskazywał na uszczelkę pod głowicą,poprostu były przedmuchy do komory płaszcza wodnego ,ale ten problem masz już za sobą.Pozdroo


E, nie pod głowicą tylko pod cylindrem :-)

Jeszcze tylko o-ringi wymieni i pewnie będzie śmigał :-)

:
Mateusz napisał/a:
Thomas napisał/a:
syrnik19 napisał/a:
Witam po długiej przerwie.. z powodów niezaleznych tak wyszłoa wracajac do problemu to odpusilem go sobie na jakis czas i po powrocie i zbadaniu była to wywalona uszczelka pod cylindrem po wymianie uszczelek jest ok tylko teraz musze jeszcze 1 rzecz zrobić gdyz z 1 cylindra ucieka mi płyn to znaczy z rurki tylko nie wiem dokladnie z której czy z tej gumowej czy metalowej
Ten twój opis to odrazu wskazywał na uszczelkę pod głowicą,poprostu były przedmuchy do komory płaszcza wodnego ,ale ten problem masz już za sobą.Pozdroo


E, nie pod głowicą tylko pod cylindrem :-)

Jeszcze tylko o-ringi wymieni i pewnie będzie śmigał :-)




Tak się zastanawiam, co ma wspólnego uszczelka pod cylindrem, z gotowaniem płynu? :?:

Przecież płyn nie ma kontaktu z uszczelką pod cylindrem. Chyba chodzi o uszczelkę pod głowicą cylindra. :lol:

"Bardzo też pożytecznie bywa najsamprzód zdzielić świadka, ledwo wejdzie, mocno kijem po głowie, od czego ten bardzo zdumiony bywa, a przeto i do kłamstwa nieskory."
Car Wszechrosji Piotr I - Ukaz o Badaniu Świadków".

Moje moto:
WSK 125 M06 B3 85
Odpowiedz do tematu
Skocz do:  

Pełna wersja forum
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group