Filtr powietrza K&N |
Autor |
Wiadomość |
Toma
+Kasia
Motocykl: Drag Star 650 Była VTX1800C 2002 ST 1300 2007
Dołączył: 10 Paź 2010 Posty: 747 Skąd: Mława
|
Wysłany: 2015-04-06, 16:01
|
|
|
Dwoogie napisał/a: | yorguś napisał/a: | Teraz jak nie zamienisz dysz w gaziorze to będą strzały z armaty |
No I teraz sie zacznie... |
No i nie zaczęło się,nie strzela Zazdrośnik |
|
|
|
|
Alabaster
Maciej
Motocykl: VT 1100 C Spirit '03 SC18
Wiek: 52 Dołączył: 18 Paź 2012 Posty: 2825 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2015-04-06, 17:23
|
|
|
Toma napisał/a: | nie strzela |
Może zepsuty ? |
_________________ Silnik, dwa koła i mina wesoła |
|
|
|
|
ares2009
Motocykl: była honda shadow 1100 spirit obecnie suzuki
Wiek: 53 Dołączył: 13 Paź 2015 Posty: 49 Skąd: Skoczów
|
Wysłany: 2017-01-12, 10:56
|
|
|
Po czym idzie poznać zwykły filter od filtra K N , ponieważ niewiem co mam w swoim moto zamontowane a szkoda by było wywalać niepotrzebnie pieniązki |
|
|
|
|
Todek
Lone Rider
Motocykl: VTX 1800 C 03 XL 650 V 04
Wiek: 56 Dołączył: 12 Lut 2008 Posty: 9503 Skąd: Kostry/Parczew/LPA
|
Wysłany: 2017-01-12, 11:02
|
|
|
Zwykły filtr.
Filtr K&N
|
_________________ "Bardzo też pożytecznie bywa najsamprzód zdzielić świadka, ledwo wejdzie, mocno kijem po głowie, od czego ten bardzo zdumiony bywa, a przeto i do kłamstwa nieskory."
Car Wszechrosji Piotr I - Ukaz o Badaniu Świadków".
Moje moto:
WSK 125 M06 B3 85 |
|
|
|
|
ares2009
Motocykl: była honda shadow 1100 spirit obecnie suzuki
Wiek: 53 Dołączył: 13 Paź 2015 Posty: 49 Skąd: Skoczów
|
Wysłany: 2017-01-12, 11:34
|
|
|
Dzieki za szybką odpowiedz ,czyli zwykły ma na zewnątrz siateczke metalową, jutro sprawdze co ja mam zamontowane |
|
|
|
|
Piwek
Wredna MENDA
Motocykl: Była VT 125, VT 750 C8, FZ8 FAZER, BMW R1200R
Wiek: 52 Dołączył: 12 Paź 2015 Posty: 1976 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2017-01-12, 11:42
|
|
|
Dodatkowo zwykły będzie papierowy, a K&N jest materiałowy... wielokrotnego użytku i dożywotni... przynajmniej teoretycznie. Oczywiście wymaga odpowiedniej obsługi. |
_________________ "A ci, którzy tańczyli, zostali uznani za szalonych przez tych, którzy nie słyszeli muzyki" — Friedrich Nietzsche
Pozdrawiam
Tomek |
|
|
|
|
Jerson
Jarek
Motocykl: IKARUS GL 1500
Wiek: 53 Dołączył: 08 Lut 2016 Posty: 1839 Skąd: Ząbki
|
Wysłany: 2017-01-12, 13:08
|
|
|
Podobno co 4000 km trzeba go umyć i nasączyć. No chyba, że smog taki jak w W-wie i Krakowie to szybciej się zapcha. |
_________________ Pozdrawialski
Jerson
"Too Old to Rock 'n' Roll: Too Young to Die!" - Jethro Tull |
|
|
|
|
adam3911
Motocykl: xl 1000 03
Dołączył: 24 Sie 2007 Posty: 2115 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 2017-01-12, 13:20
|
|
|
Jerson napisał/a: | Podobno co 4000 km trzeba go umyć i nasączyć. No chyba, że smog taki jak w W-wie i Krakowie to szybciej się zapcha. |
40 kkm |
|
|
|
|
Panoramiks
Sławek
Motocykl: DL 1000 V Strom
Wiek: 37 Dołączył: 06 Cze 2014 Posty: 1708 Skąd: Sanok
|
Wysłany: 2017-01-12, 19:10
|
|
|
adam3911 napisał/a: | 40 kkm
|
Nie wieże. Ja mam założony gąbkowy nasączany olejem. Jak go wyjąłem po 5 000 i przepłukałem olejem to istna smoła z niego wypłynęła. |
_________________ NIL MORTIFI SINE LUCRE |
|
|
|
|
adam3911
Motocykl: xl 1000 03
Dołączył: 24 Sie 2007 Posty: 2115 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 2017-01-12, 20:38
|
|
|
Panoramiks napisał/a: | adam3911 napisał/a: | 40 kkm
|
Nie wieże. Ja mam założony gąbkowy nasączany olejem. Jak go wyjąłem po 5 000 i przepłukałem olejem to istna smoła z niego wypłynęła. |
Sorki, pomylilem sie, nawet co 80 kkm. W zaleznosci od modelu. |
|
|
|
|
daro
Daro
Motocykl: VTX 1800S36
Wiek: 62 Dołączył: 12 Wrz 2013 Posty: 658 Skąd: Dolnyśląsk
|
Wysłany: 2017-01-13, 21:40
|
|
|
Potwierdzam K&N założony u mnie i w Krysiowej sześćsetce sprawuje się wyśmienicie |
|
|
|
|
sołtys
Motocykl: Shadow 600
Dołączył: 31 Mar 2017 Posty: 7 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2017-08-28, 15:14
|
|
|
NIe jestem specem, ale proponuje zapoznać się z wynikami badań
Wojskowa Akademia Techniczna
Analiza właściwości filtracyjnych filtrów powietrza
silników samochodów sportowych
Na podstawie filtra stożkowego K&N
https://www.google.pl/sea...chrome&ie=UTF-8
wygląda na to, że skraca żywotność silnika... |
|
|
|
|
jorglik
Motocykl: VTX 1300R
Wiek: 63 Dołączył: 04 Kwi 2012 Posty: 371 Skąd: Brzeg OB
|
|
|
|
|
Dwoogie
Motocykl: Yamaha Warrior, Shadow VT 750 C2
Wiek: 53 Dołączył: 30 Gru 2010 Posty: 732 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 2017-08-29, 22:17
|
|
|
A ktoś słyszał o ile skraca? Bo może z 500 tys. przebiegu do 470 tys., wiec nad czym tu sie rozwodzić?
Skoro jak pisze adam3911 czyści sie go tak rzadko, to w praktyce najefektywniejszy okres działania moze być w praktyce juz powyżej przebiegu rzędu 5 tys. km, czyli wtedy kiedy filtr zwykły juz powoli należałoby wymieniać |
|
|
|
|
daro
Daro
Motocykl: VTX 1800S36
Wiek: 62 Dołączył: 12 Wrz 2013 Posty: 658 Skąd: Dolnyśląsk
|
Wysłany: 2017-08-30, 07:48
|
|
|
Dwoogie napisał/a: | A ktoś słyszał o ile skraca? Bo może z 500 tys. przebiegu do 470 tys., wiec nad czym tu sie rozwodzić?
Skoro jak pisze adam3911 czyści sie go tak rzadko, to w praktyce najefektywniejszy okres działania moze być w praktyce juz powyżej przebiegu rzędu 5 tys. km, czyli wtedy kiedy filtr zwykły juz powoli należałoby wymieniać |
Użytkowanie motocykla z każdym przejechanym kilometrem skraca żywotność silnika
Z każdym dniem i wyrwaną kartką kalendarza skraca mi się moje życie...
Możemy dywagować dobry czy nie -wybór należy do użytkownika .
Jak wspomniałem mi pasuje |
|
|
|
|
|