/
Forum SHOC.PL


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat

Poprzedni temat «» Następny temat
Włączone światła + kierunkowskazy = gaśnięcie silnika
Autor Wiadomość
kjuba 
kjuba

Motocykl: honda vt 500 E
Wiek: 54
Dołączył: 14 Lis 2010
Posty: 9
Skąd: Białystok
Wysłany: 2015-04-09, 22:35   Włączone światła + kierunkowskazy = gaśnięcie silnika

Witam wszystkich.
Moi drodzy, czy ktokolwiek z Was z tym dziwacznym problemem?? Objawy jak w temacie. ALE żeby było ciekawiej, są widoczne dopiero po podgrzaniu silnika. Na zimno nie ma problemu.
Jak "efekt uboczny" zauważyłem dość marudne włączanie silnika. ALe też tylko na gorąco.
Moja teoria: coś się dzieje na wysokim napięciu, ale dlaczego to się uaktywnia po włączeniu żarówek świateł drogowych, a zwł kierunków? Nie wiem!!!
Co zrobiłem: nowy akumulator (na 100% OK), wymieniony regulator napiecia (na 100% OK), wyczyszczono alternator (chyba OK - nie wiem jak sprawdzić). Poza tym świece wymieniono 3 lata temu (zaglądałem, nie wyglądają źle).
Za co wziąć się teraz? Moduł??
Czy ktokolwiek się z czymś takim się zetknął???? Jakieś pomysły?

pozdr poświątecznie
Jakub
 
 
 
potfur 
miś przekliniak


Motocykl: VT 1100 C 86, TDM 850 3VD '91
Dołączył: 20 Maj 2008
Posty: 2333
Skąd: Siemianowice Śląskie
Wysłany: 2015-04-10, 14:52   

Jesteś pewien, że to zależy od temperatury a nie np od wibracji? Motocykl można zgasić zwierając odpowiednie kable do masy - może tu jest problem.
_________________
Post zawiera lokowanie produktu oraz śladowe ilości orzechów.
 
 
Gibek 
Mroczny Kosiarz Traw


Motocykl: VT 750 Aero C7
Wiek: 54
Dołączył: 30 Mar 2012
Posty: 664
Skąd: Karczew
Wysłany: 2015-04-10, 22:02   

Jak na wysokim napięciu to zaczynaj od przewodów.
_________________
Ukłony dla ciebie Gość .
 
 
Krzychoo 
Krzysiek


Motocykl: Valkyrie GL1500 Interstate
Dołączył: 14 Wrz 2013
Posty: 855
Skąd: Kurów LPU
Wysłany: 2015-04-11, 19:49   

Żarówka świateł mijania to ok. 50W, kierunki to następne 40W. Najwyraźniej przy takim obciążeniu napięcie zasilania modułu spada tak że nie jest w stanie generować iskry. Pewnie gdzieś masz bardzo kiepski styk. Sprawdź klemy, jakość podłączenia minusa aku do ramy. Jak nic nie znajdziesz to sprawdź po kolei stacyjkę, skrzynkę bezpieczników i wszystkie połączenia, wtyczki po drodze. Problem jest najprawdopodobniej po stronie zasilania z akumulatora.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Wersja forum PDA/GSM