/
Forum SHOC.PL


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat

Poprzedni temat «» Następny temat
Śrubsztyk do gaźników.
Autor Wiadomość
MadJiitensha 


Motocykl: vt 125 Rat.
Wiek: 32
Dołączył: 17 Wrz 2014
Posty: 136
Skąd: Kettering
Wysłany: 2015-03-24, 21:10   Śrubsztyk do gaźników.

Witajcie!

Śrubokręt do regulacji gaźników to najbardziej wkurzajaca sprawa tego motocyklu, kiedy wiekszosc ma śruby regulacyjne w łatwo dostępnych miejscach, nasze, są schowane, pod pionem do ziemi i zasłonięte rurkami i filtrem paliwa. Brawa na stojąco dla Hondy.
No ale nie płaczemy. Po wyczyszczeniu gaźników, chodzą tak, że płacze przy każdym odpaleniu. I teraz pytanie.

Skąd dorwaliście taki śrubokręt? Jak zrobiliście ten śrubokręt.

Prosze o szybką odpowiedz.
_________________
Nie ważne jest to co kupisz, ważne jest co zbudujesz.
Monter kadłubów okrętowych!
Mój Bobber
 
 
Marlboro 
Tomek


Motocykl: VT500C 86r, GPZ 1100
Wiek: 40
Dołączył: 31 Sie 2011
Posty: 951
Skąd: Suskowola /WRA
Wysłany: 2015-03-25, 06:52   

ja bym ci na starcie polecił przejść się do jakiegoś sklepu z narzędziami - teraz jest wszelaki wybór narzędzi - nawet na sztuki dostępnych - coś powinieneś podebrać.
_________________
Maruda od urodzenia :omg:
 
 
 
Panoramiks 
Sławek


Motocykl: DL 1000 V Strom
Wiek: 37
Dołączył: 06 Cze 2014
Posty: 1707
Skąd: Sanok
Wysłany: 2015-03-25, 07:10   

Miałem podobny problem w Gienku. Jedyną sensowną metodą było wepchanie tam paluchów z bitem bo na żaden śrubokręt nie było tam miejsca.
_________________
NIL MORTIFI SINE LUCRE
 
 
MadJiitensha 


Motocykl: vt 125 Rat.
Wiek: 32
Dołączył: 17 Wrz 2014
Posty: 136
Skąd: Kettering
Wysłany: 2015-03-25, 12:35   

marlboro niestety nie ma :D ot tak fajnie, a sklepy specjalistyczne tutaj niezłe są.
Xexepan Palcy tam nie wcisne bo wyciągne grzanki hahaha. Troche za ciepło tam by grzebać.
_________________
Nie ważne jest to co kupisz, ważne jest co zbudujesz.
Monter kadłubów okrętowych!
Mój Bobber
 
 
Krzychoo 
Krzysiek


Motocykl: Valkyrie GL1500 Interstate
Dołączył: 14 Wrz 2013
Posty: 855
Skąd: Kurów LPU
Wysłany: 2015-03-25, 20:01   

Co Ty właściwie chcesz regulować?
 
 
MadJiitensha 


Motocykl: vt 125 Rat.
Wiek: 32
Dołączył: 17 Wrz 2014
Posty: 136
Skąd: Kettering
Wysłany: 2015-03-25, 23:39   

Zsynchronizować gaźniki musze. ładną mieszaneczkę paliwowo powietrzna wiesz. Idle fuel/air mixture. W tej chwili zapomniałem profesjonalnej nazwy po polsku :oops:
_________________
Nie ważne jest to co kupisz, ważne jest co zbudujesz.
Monter kadłubów okrętowych!
Mój Bobber
 
 
Wojti 
V-tec


Motocykl: Shadow VT 125
Wiek: 40
Dołączył: 24 Paź 2014
Posty: 69
Skąd: Korycin
Wysłany: 2015-03-26, 08:23   

Do tego som potrzebne wakuometry, dwa chyba nawet.
_________________
I don't drive Fast...
I fly low ;D
 
 
MARQ 
f.k.a. Konar


Motocykl: VT125c 99'; VT1100A.C.E. 94-95'
Dołączył: 29 Sie 2014
Posty: 1608
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2015-03-26, 09:26   

Wojti napisał/a:
Do tego som potrzebne wakuometry, dwa chyba nawet.


i między innymi taki śrubokręt wygięty 90 stopni ;)

MadJiitensha:
sam nie szukałem jeszcze tej śruby... widziałem tylko w serwisówce narządź.

może kupić prostą przedłużkę i próbować wygiąć na ciepło? jeśli nie da się znaleźć tego wichajstra... albo coś pospawać.

a może na sześciokątną końcówkę (tego bit'a) możesz klucz płaski wcisnąć?
_________________
kilka udostępnionych foto
https://goo.gl/photos/tGRvfjn7TsppQYWcA
 
 
Panoramiks 
Sławek


Motocykl: DL 1000 V Strom
Wiek: 37
Dołączył: 06 Cze 2014
Posty: 1707
Skąd: Sanok
Wysłany: 2015-03-26, 10:05   

Złap bita małą żabką i już masz klucz wygięty 90 stopni.
_________________
NIL MORTIFI SINE LUCRE
 
 
Krzychoo 
Krzysiek


Motocykl: Valkyrie GL1500 Interstate
Dołączył: 14 Wrz 2013
Posty: 855
Skąd: Kurów LPU
Wysłany: 2015-03-26, 12:22   

Jak zdejmiesz zbiornik, przekręcisz trochę manetkę gazu to wkręt regulacyjny masz dostępny od góry. Uruchamiasz moto z podłączonymi wakumetrami, zapamiętujesz ile który pokazuje, gasisz moto, i przekręcając manetkę udostępnisz sobie wkręta. Kręcisz w lewo lub prawo. Uruchamiasz moto i patrzysz czy różnica jest większa czy mniejsza. Jak mniejsza to gasisz i kręcisz dalej tę samą stronę a jak się zwiększyła to w przeciwną. Znów uruchamiasz i sprawdzasz. I tak aż wskazania Ci się wyrównają. I wystarczy Ci do tego zwykły średniej długości wkrętak.

[ Dodano: 2015-03-26, 12:24 ]
Oczywiście musisz zapewnić dopływ paliwa z jakiegoś prowizorycznego zbiorniczka.
 
 
MadJiitensha 


Motocykl: vt 125 Rat.
Wiek: 32
Dołączył: 17 Wrz 2014
Posty: 136
Skąd: Kettering
Wysłany: 2015-03-26, 12:29   

Krzychoo my tutaj o 125 mowimy :D.
a ta śruba jest tutaj.

Ale zapytałem na innym forum
Cytat:
Weź kawałek drutu 3-4 mm, sklep i oszlifuj końcówkę, zagnij kombinerkami i utnij zbędną część. Gotowe. Kilka razy tak robiłem - zdaje egzamin. Mam nawet taki wkrętak-pokrętak do synchronizacji gaźników zrobiony z drutu sposobem wyżej opisanym. 5 czy 6 rok się sprawdza


No i jak przestanie padać zaczynam działać :D.

Uwierzcie bardzo ciezko dostać się do tej śruby, zwłaszcza Tylniego cylindra.
_________________
Nie ważne jest to co kupisz, ważne jest co zbudujesz.
Monter kadłubów okrętowych!
Mój Bobber
 
 
zielonyne
[Usunięty]

Wysłany: 2015-03-26, 16:59   

może to pomoże :koso: :!: :!: :!:

https://www.youtube.com/watch?v=Xpd9-5qaBPg
 
 
Alabaster 
Maciej


Motocykl: VT 1100 C Spirit '03 SC18
Wiek: 52
Dołączył: 18 Paź 2012
Posty: 2818
Skąd: Poznań
Wysłany: 2015-03-26, 17:02   

A może przedłużka typu "gęsia szyjka" załatwi sprawę ?
_________________
Silnik, dwa koła i mina wesoła :-)
 
 
Krzychoo 
Krzysiek


Motocykl: Valkyrie GL1500 Interstate
Dołączył: 14 Wrz 2013
Posty: 855
Skąd: Kurów LPU
Wysłany: 2015-03-26, 18:31   

No tak, przepis dotyczy mojego gaźnika. Myślałem że w 125 jest podobnie :-)
 
 
Todek 
Lone Rider


Motocykl: VTX 1800 C 03 XL 650 V 04
Wiek: 56
Dołączył: 12 Lut 2008
Posty: 9496
Skąd: Kostry/Parczew/LPA
Wysłany: 2015-03-26, 19:40   

MadJiitensha napisał/a:
Uwierzcie bardzo ciezko dostać się do tej śruby, zwłaszcza Tylniego cylindra.

Czytam, czytam, i tak prawdę mówiąc nie wiem co chcecie regulować. Skład mieszanki, czy synchro gaźników? Skład mieszanki reguluje się oddzielnymi śrubami dla każdego gaźnika, a synchro robi się 1 śrubą znajdującą się pomiędzy gaźnikami. W większości motocykli dostęp do niej nie jest łatwy, przeważnie trzeba zdejmować zbiornik paliwa.
_________________
"Bardzo też pożytecznie bywa najsamprzód zdzielić świadka, ledwo wejdzie, mocno kijem po głowie, od czego ten bardzo zdumiony bywa, a przeto i do kłamstwa nieskory."
Car Wszechrosji Piotr I - Ukaz o Badaniu Świadków".

Moje moto:
WSK 125 M06 B3 85
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Wersja forum PDA/GSM