Witam
Chciałem zdjąć wydechy z mojego Spirita 2005 i napotkałem problem przy odłączeniu tylnego kolanka od cylindra. Przy przednim kolanku obejma łatwo odeszła, natomiast przy tylnym śruby odkręciły się lekko, ale obejma została na miejscu i ani drgnie. Kolanko porusza się, czyli obejma puściła ale nie chce zejść ze szpilek. Nie używałem większej siły bo boję się uszkodzić. Wygląda na to że szpilki są krzywe i trzymają obejmę. Dostęp do obejmy jest fatalny. Macie jakiś pomysł jak to zdjąć? i czemu tak się porobiło?
Odpowiedz do tematu
: demontaż wydechów
:
Miałem lekko podobny problem ale silnik miałem na stole.
Jedyne wyjście to porozkręcać co się da ( na pewno osłonę rury) i dopasowaną rurką lekko nagiąć szpilki na właściwy tor. Potem szarpnąć i po krzyku.
Jedyne wyjście to porozkręcać co się da ( na pewno osłonę rury) i dopasowaną rurką lekko nagiąć szpilki na właściwy tor. Potem szarpnąć i po krzyku.
Lewa w górę
:
a jest miejsce żeby skontrować na szpilce 2 nakrętki i wykręcić ją? może tak będzie łatwiej.
Patrz na boki, spójrz dwa razy- drifterzy są wszędzie
:
Myślę że weszły by dwie nakrętki, ale czy te szpilki są wykręcane?, trochę strach urwać. Najpierw spróbuję tą rurką lekko podgiąć. Ale ciekawe dlaczego są ugięte, czyżby jakaś gleba?
:
U mnie najprawdopodobniej pod wpływem temperatury i nadmiernego dokręcenia z obejm mocujących rurę do głowicy zrobił się banan na 4 mm który spowodował rozgięcie owych szpilek.
Lewa w górę
:
Udało mi się się zdjąć, popukałem lekko od lewej strony w obejmę i zeszło. Szpilki są proste, nie wiem co tam trzymało. Ale pojawiło się następne pytanie. Gniazdo kolektora na przednim cylindrze jest czyściutkie jak z fabryki, natomiast na tylnym całe w nagarze. Czy to normalne?
:
Jak było źle założone kolanko i uszczelka puszczała, to tak.
Odpowiedz do tematu
Cytat: |
natomiast na tylnym całe w nagarze. Czy to normalne? |
Jak było źle założone kolanko i uszczelka puszczała, to tak.
"Bardzo też pożytecznie bywa najsamprzód zdzielić świadka, ledwo wejdzie, mocno kijem po głowie, od czego ten bardzo zdumiony bywa, a przeto i do kłamstwa nieskory."
Car Wszechrosji Piotr I - Ukaz o Badaniu Świadków".
Moje moto:
WSK 125 M06 B3 85
Car Wszechrosji Piotr I - Ukaz o Badaniu Świadków".
Moje moto:
WSK 125 M06 B3 85