Odpowiedz do tematu
: ciśnienie w kołach
proszę o podpowiedz dla początkującego motocyklisty jakie ciśnienie w kołach jest najlepsze
zizi http://forum-lines.ru/rez/ab202319.gif
Żyje się za pieniądze,
ale nie należy żyć dla pieniędzy.
Żyje się za pieniądze,
ale nie należy żyć dla pieniędzy.
:
Gdzieś tam w motocyklu, jest naklejka z podanymi wartościami ciśnienia w oponach.
Jak byś miał w profilu wpisane po ludzku dane motocykla, z rokiem prod., np. VT 750 C2 03, to bym Ci powiedział gdzie, a tak niestety nie wiem.
Jak byś miał w profilu wpisane po ludzku dane motocykla, z rokiem prod., np. VT 750 C2 03, to bym Ci powiedział gdzie, a tak niestety nie wiem.
"Bardzo też pożytecznie bywa najsamprzód zdzielić świadka, ledwo wejdzie, mocno kijem po głowie, od czego ten bardzo zdumiony bywa, a przeto i do kłamstwa nieskory."
Car Wszechrosji Piotr I - Ukaz o Badaniu Świadków".
Moje moto:
WSK 125 M06 B3 85
Car Wszechrosji Piotr I - Ukaz o Badaniu Świadków".
Moje moto:
WSK 125 M06 B3 85
:
najpewniej na osłonie łańcucha lub w okolicach tylnej zębatki
VT 600 -> VT 750 DC -> VZR M1800R -> Triumph Tiger SE 1050
: ćiśnienie
wielkie dzięki za podpowiedzi znalazłem na osłonie łańcucha dane; a tak po ludzku to VT 750 C44 z 2003 roku to co wypisane w serwisówce niekoniecznie musi się : zgadzać z Waszymi doświadczeniami, a pytałem raczej o doświadczenia ale i tak wielkie dzięki
zizi http://forum-lines.ru/rez/ab202319.gif
Żyje się za pieniądze,
ale nie należy żyć dla pieniędzy.
Żyje się za pieniądze,
ale nie należy żyć dla pieniędzy.
:
każdy wpis uczy mnie pokory więc już zmieniam dane w profilu
zizi http://forum-lines.ru/rez/ab202319.gif
Żyje się za pieniądze,
ale nie należy żyć dla pieniędzy.
Żyje się za pieniądze,
ale nie należy żyć dla pieniędzy.
: Re: ćiśnienie
A doświadczenia są takie żeby nabijać jak producen chce
Myślę, że nikt na własnym tyłku nie będzie sprawdzał czy "wolno" inaczej
zizi 61 napisał/a: |
wielkie dzięki za podpowiedzi znalazłem na osłonie łańcucha dane; a tak po ludzku to VT 750 C44 z 2003 roku to co wypisane w serwisówce niekoniecznie musi się : zgadzać z Waszymi doświadczeniami, a pytałem raczej o doświadczenia ale i tak wielkie dzięki
|
A doświadczenia są takie żeby nabijać jak producen chce
Myślę, że nikt na własnym tyłku nie będzie sprawdzał czy "wolno" inaczej
Nawrót choroby! :)
:
pewnie masz racje
zizi http://forum-lines.ru/rez/ab202319.gif
Żyje się za pieniądze,
ale nie należy żyć dla pieniędzy.
Żyje się za pieniądze,
ale nie należy żyć dla pieniędzy.
: Re: ćiśnienie
ach Senda.... ty to potrafisz byc stanowczy z uśmiechem heh
senda napisał/a: | ||
A doświadczenia są takie żeby nabijać jak producen chce Myślę, że nikt na własnym tyłku nie będzie sprawdzał czy "wolno" inaczej |
ach Senda.... ty to potrafisz byc stanowczy z uśmiechem heh
:
Prawdę mówiąc to przy sprawdzani i pompowaniu ZIMNEGO koła powinno się dać 0,2 atm mniej niż podaje producent. Po 3 - 4 km jazdy opony się nagrzewają i ciśnienie wzrasta przez to do wartości nominalnych. Jak dacie od razu nominalna to po rozgrzaniu opon ciśnienie robi się za wysokie, co może powodować uślizgi. Sprawdzone na sobie
:
bzdury piszesz! Cisnienie mierzy i koryguje się zawsze na zimnych oponach!! Czyli jak producent zaleca np 2 atm, to tyle powinno się napompować na zimnych oponach. To,że opony się nagrzewają to prawda, ale producent zalecając wartość ciśnienie, bierze to pod uwagę...
:
Żadne bzdury! Zawsze ustawiam motocykl pod siebie,metodą prób ,aż jestem zadowolony.Ciśnienie w oponach zawsze wychodzi niższe o około 0,2 atm.
intruz napisał/a: |
bzdury piszesz! Cisnienie mierzy i koryguje się zawsze na zimnych oponach!! Czyli jak producent zaleca np 2 atm, to tyle powinno się napompować na zimnych oponach. To,że opony się nagrzewają to prawda, ale producent zalecając wartość c
ciśnienie, bierze to pod uwagę... |
Żadne bzdury! Zawsze ustawiam motocykl pod siebie,metodą prób ,aż jestem zadowolony.Ciśnienie w oponach zawsze wychodzi niższe o około 0,2 atm.
:
Nie ma to jak poprawiać fabrykę
Kaczan napisał/a: | ||
Żadne bzdury! Zawsze ustawiam motocykl pod siebie,metodą prób ,aż jestem zadowolony.Ciśnienie w oponach zawsze wychodzi niższe o około 0,2 atm. |
Nie ma to jak poprawiać fabrykę
Nawrót choroby! :)
:
Podczepię się do pytania...
Ciśnienie powinno się mierzyć z moto na kolach i obciążonym bambetlami, czy na centralce, lub bez bambetli?
Ciśnienie powinno się mierzyć z moto na kolach i obciążonym bambetlami, czy na centralce, lub bez bambetli?
Honda Shadow VT1100 C3X Aero - Tarantella
BMW F800GS 2008 - Apache
MW750 - Kaśka
Dr650
Podróże. Te małe i te duże - Galactic Adventure
BMW F800GS 2008 - Apache
MW750 - Kaśka
Dr650
Podróże. Te małe i te duże - Galactic Adventure
:
Wydaje mi się, że masa bambetli w stosunku do masy moto niewiele zmienia. Pamiętaj tylko, że przy dołożeniu bagażu lub plecaczka jest wymagane wyższe ciśnienie w tylnym kole i zwiększenie wstępnego napięcia tylnych amorków.
:
Nie znam dokładnych wartości ciśnienia w kołach dla wszystkich moto, ale w VT1100C z 04, ma ono wynosić:
Front 2.25 kg/cm2
Rear obciążenie do 90 kg 2.25 kg/cm2, powyżej >90 kg 2.80 kg/cm2
Odpowiedz do tematu
SHEMP napisał/a: |
Wydaje mi się, że masa bambetli w stosunku do masy moto niewiele zmienia. Pamiętaj tylko, że przy dołożeniu bagażu lub plecaczka jest wymagane wyższe ciśnienie w tylnym kole i zwiększenie wstępnego napięcia tylnych amorków. |
Nie znam dokładnych wartości ciśnienia w kołach dla wszystkich moto, ale w VT1100C z 04, ma ono wynosić:
Front 2.25 kg/cm2
Rear obciążenie do 90 kg 2.25 kg/cm2, powyżej >90 kg 2.80 kg/cm2
"Bardzo też pożytecznie bywa najsamprzód zdzielić świadka, ledwo wejdzie, mocno kijem po głowie, od czego ten bardzo zdumiony bywa, a przeto i do kłamstwa nieskory."
Car Wszechrosji Piotr I - Ukaz o Badaniu Świadków".
Moje moto:
WSK 125 M06 B3 85
Car Wszechrosji Piotr I - Ukaz o Badaniu Świadków".
Moje moto:
WSK 125 M06 B3 85