BOBBER TIME! "Kazeshini" 125cc |
Autor |
Wiadomość |
promo
Motocykl: Vt1100 Sabre
Dołączył: 17 Cze 2015 Posty: 274 Skąd: Serock
|
Wysłany: 2015-09-17, 14:00
|
|
|
no niestety tak właśnie przypuszczałem ;/
samo kupno kiery to nic wielkiego ale pozmieniac wszystko, poprzedłużać elektrykę itp to dopiero zabawa... |
|
|
|
|
MadJiitensha
Motocykl: vt 125 Rat.
Wiek: 32 Dołączył: 17 Wrz 2014 Posty: 136 Skąd: Kettering
|
Wysłany: 2015-09-17, 14:03
|
|
|
O wybacz, zapomniałem, elektryka zostaje, idealnie pasuje!
Linki gazu, sprzęgła i przewód hamulcowy tylko wymieniasz. |
_________________ Nie ważne jest to co kupisz, ważne jest co zbudujesz.
Monter kadłubów okrętowych!
Mój Bobber |
|
|
|
|
promo
Motocykl: Vt1100 Sabre
Dołączył: 17 Cze 2015 Posty: 274 Skąd: Serock
|
Wysłany: 2015-09-17, 14:07
|
|
|
no nie wiem, moje kable elektryczne nie są jakoś specjalnie długie... chyba że by je powypinał z opasek :)
skąd linki brałeś? od czegoś innego kupiłeś? |
|
|
|
|
MadJiitensha
Motocykl: vt 125 Rat.
Wiek: 32 Dołączył: 17 Wrz 2014 Posty: 136 Skąd: Kettering
|
Wysłany: 2015-09-17, 21:27
|
|
|
Wszyscy mamy takie same kabelki. Fakt, kierownica ma znaczenie jeśli chodzi o nie. Moja została dużo zwężona by zmieścić się w przejściu na ogród. Oryginalnie była szersza. Ale mam luz jeszcze wiec nóż styknie, z drugiej strony wysoki jesteś? Na 13 calach możesz dosłownie wisieć .
Linki i przewód brałem z ebaya. Nie dostaniesz z innego motunga tak długich kabli, chyba, że też z kustum'a. |
_________________ Nie ważne jest to co kupisz, ważne jest co zbudujesz.
Monter kadłubów okrętowych!
Mój Bobber |
|
|
|
|
promo
Motocykl: Vt1100 Sabre
Dołączył: 17 Cze 2015 Posty: 274 Skąd: Serock
|
Wysłany: 2015-09-21, 11:54
|
|
|
no dośc wysoki, ok 195 :)
choć nie wiem czy aż 13 cali chciałbym montować:) |
|
|
|
|
MadJiitensha
Motocykl: vt 125 Rat.
Wiek: 32 Dołączył: 17 Wrz 2014 Posty: 136 Skąd: Kettering
|
Wysłany: 2015-09-21, 13:03
|
|
|
Ja mam 194. Masz zdjecie poglądowe
|
_________________ Nie ważne jest to co kupisz, ważne jest co zbudujesz.
Monter kadłubów okrętowych!
Mój Bobber |
|
|
|
|
MARQ
f.k.a. Konar
Motocykl: VT125c 99'; VT1100A.C.E. 94-95'
Dołączył: 29 Sie 2014 Posty: 1608 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2015-09-21, 15:43
|
|
|
wiążesz sobie jakoś kolana do baku? ;)
bo mnie przez pęd wiatru bolą biodra po dłuższej jeździe...
widzę, że kłopotu z ocieraniem kierownicy o kolana przy ósemce przynajmniej nie masz..
ja mam ok. 196cm i zwykłą kierownicę - i przy mocnym skręcie obijam kolana manetkami. |
_________________ kilka udostępnionych foto
https://goo.gl/photos/tGRvfjn7TsppQYWcA |
|
|
|
|
Zamek1200
Motocykl: VT 125 00'
Wiek: 35 Dołączył: 15 Cze 2015 Posty: 514 Skąd: Mazowsze
|
Wysłany: 2015-09-21, 21:22
|
|
|
MARQ napisał/a: | przy mocnym skręcie obijam kolana manetkami. |
URŻNĄĆ W KOSTKACH!! heh wiesz co ja mam szerokiego gmola który ładnie rozbija powietrze na boki i nie wali mi po nogach wiatrem |
_________________
|
|
|
|
|
MadJiitensha
Motocykl: vt 125 Rat.
Wiek: 32 Dołączył: 17 Wrz 2014 Posty: 136 Skąd: Kettering
|
Wysłany: 2015-09-22, 11:45
|
|
|
Marq, żebyś wiedział, że mam taka samo hahaha.
Nie raz myślałem by taśmą okleić, ale z drugiej strony niedługo szpagat będzię czymś łatwym do zrobienia wiec póki co się nie martwie.
Co do kiery to prawda kolana bolą od nagłego skrętu haha :D
Ale myślałem nad przesunięciem pegów i dźwigni do przodu by wyprostować nogi w kolanach troche :P. A jak nie, to niestety robić małe bobbery na czymś wiekszym niz 1100cc |
_________________ Nie ważne jest to co kupisz, ważne jest co zbudujesz.
Monter kadłubów okrętowych!
Mój Bobber |
|
|
|
|
promo
Motocykl: Vt1100 Sabre
Dołączył: 17 Cze 2015 Posty: 274 Skąd: Serock
|
Wysłany: 2015-09-22, 14:41
|
|
|
Cytat: | Ale myślałem nad przesunięciem pegów i dźwigni do przodu by wyprostować nogi w kolanach troche :P. A jak nie, to niestety robić małe bobbery na czymś wiekszym niz 1100cc |
też planowałem jednak za dużo tam nie ugra... 5-10cm do przodu bo więcej przednie koło nie pozwoli (podczas skrętu)
a powiedz mi jedno - jak się jeździ na tej kierze? zastanawiam się czy taka wysoka jest komfortowa podczas dłuższej jazdy - bo w sumie ręce masz cały czas w górze:) |
|
|
|
|
Duszeek
Motocykl: Honda vt shadow
Wiek: 52 Dołączył: 11 Sie 2014 Posty: 133 Skąd: Polska
|
Wysłany: 2015-09-22, 15:38
|
|
|
Mi się najbardziej podobają buty
Nowy hit dla motocyklistów ... |
|
|
|
|
Zamek1200
Motocykl: VT 125 00'
Wiek: 35 Dołączył: 15 Cze 2015 Posty: 514 Skąd: Mazowsze
|
Wysłany: 2015-09-22, 19:41
|
|
|
znów sie trampków czepiają |
_________________
|
|
|
|
|
MARQ
f.k.a. Konar
Motocykl: VT125c 99'; VT1100A.C.E. 94-95'
Dołączył: 29 Sie 2014 Posty: 1608 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2015-09-22, 21:09
|
|
|
MadJiitensha napisał/a: | Ale myślałem nad przesunięciem pegów i dźwigni do przodu by wyprostować nogi w kolanach troche |
Ja siadam na tylnym siedzeniu, wtedy mogę wyprostować nogi, plecy i ręce. Z wyższą kierą byłoby jeszcze wygodniej pewnie. Pęd i większy opór zaczyna być czuć dopiero od 80km/h, wtedy siadam niżej.. |
|
|
|
|
MadJiitensha
Motocykl: vt 125 Rat.
Wiek: 32 Dołączył: 17 Wrz 2014 Posty: 136 Skąd: Kettering
|
Wysłany: 2015-09-23, 14:11
|
|
|
Na bobbera tylko Conversy :D
Co do kierownicy, zrobiłem na niej pewnego dnia ponad 100km. Nie było tragedii. Bo plecy nie bolą! A to dla mnie najważniejsze.
Najfajniej przy takiej kierownicy zakręt brać :D za pierwszym razem masz wrażenie, że motocykl jedzie w drugą strone. Później kładziesz się z fajnym uczuciem.
Serio ciężko to opisać, ale wiem czemu ludzie lubią takie kierownice hehe.
Dwa, łatwiej mija się samochody w korkach, bo lusterka niżej.
Promo, mogę zapytać jaką masz wizje? Tylko kiera? Bobber? Bagger?
Coś takiego?
|
_________________ Nie ważne jest to co kupisz, ważne jest co zbudujesz.
Monter kadłubów okrętowych!
Mój Bobber |
|
|
|
|
Dodo
Dominik
Motocykl: Honda Shadow VT 600 C '88 Custom
Wiek: 34 Dołączył: 25 Paź 2012 Posty: 519 Skąd: W-Wa / Sanok
|
Wysłany: 2015-09-23, 14:43
|
|
|
a powiem ci że i 900 km nawet da rade zrobić ;) |
|
|
|
|
|