Dylemat z napędem w VT 125
Odpowiedz do tematu

:
Wróce do tematu "kety" policzyłem i mam 114 ogniw a wszystkie z aukcji 112 i tak jak WaldiKaszuby pisał spokojnie wywale dwa. Zastanawia mnie dlaczego był dłuższy.

Tak przegladam forum i wszędzie cisza, tylko na 125-tkach coś się dzieje😉

LwG
:
Bo generujecie problemy :D:D
Taki żarcik :)
A w serwisówce nie ma info na ten temat?

:
Kuba05 napisał/a:
Bardziej silnik przerywa czy coś od zawieszenia się buja :?:


już dobrze nie pamiętam ;)

... ale silnik raczej nie przerywa, raczej bardziej z tyłu... może koło krzywe, może zcentrowane?
jak jadę to tylnego nie widzę - nie wychylam się aż tak ;)

może domowy podnośnik coś wykaże...
mam kilka euro palet czy pół-palet, to coś może skleję do podnoszenia moto.
wychodząc z założenia, że drewno bardziej miękkie niż cegła nawet owinięta szmatą ;)
choć pewnie na krócej wystarczy.

[ Dodano: 2014-12-02, 21:31 ]
Szymon napisał/a:
Bo generujecie problemy :D:D
Taki żarcik :)
A w serwisówce nie ma info na ten temat?


shop manual mówi:
drive chain link: 112.
drive chain size: REG 1350RNV2

kilka udostępnionych foto
https://goo.gl/photos/tGRvfjn7TsppQYWcA
:
Domowy Podnosnik mozna zrobic z samochodowego lewarka i dwa blaty metalowe.Poprostu zespawac to wsio do kupy i podosnik prawie ''funkiel nowka orginalny'' :-P :-P Sam uzywam takie cus i wmiare zdaje egzamin.

Motorynka
WSK 125
WSK 175
WSK 125
20 Lat NIC
Honda shadow
:
Wczoraj przyjrzałem się zębatkom - ich oznaczenia to odpowiednio:
przód: FE892014 [po wielokrotnym liczeniu - 14 zębów]
tył: 5453-41 FE [po jednokrotnym liczeniu - 41 zębów]
oczek łańcucha nie liczyłem, nie miałem tyle piwa ;)

wrzuciłem te oznaczenia w net, ale cisza... może wy to potraficie rozszyfrować?
laicki strzał: FE - żelazo ;) juppi chemia szkoła podstawowa ;)
końcówki (14) i (41) pasują do ilości zębów. i chyba tyle ze mnie...

czyli wynika z tego, że nie mam standardowego ustawienia zębatki z tyłu.
pojazd z niemiec - może ktoś niewielki/chudy sobie autostradą pocinał ;)

do tej pory myślałem, że mam 14/44 i zastanawiałem się czy nie wyciąć zęba z przodu - teraz chyba zacznę od doklejenia 3 z tyłu (na początek).
ciekawe do ilu i jak wartko się wtedy bujnie,
bo teraz co prawda 120km/h jest na zegarze, ale na 5 biegu przyspieszenie prawie lub całkiem zerowe.

czy 41 z tyłu może mieć wpływ na to moje szarpanie? może łańcuch się bardziej zagina ;)

kilka udostępnionych foto
https://goo.gl/photos/tGRvfjn7TsppQYWcA
:
im mniej zębów na tylnej zębatce i więcej na przedniej , większa prędkość , im więcej zębów na tylnej zębatce i mniej na przedniej większe przyspieszenia, zasada jak w przerzutkach w rowerze

:
przód: FE892014 [po wielokrotnym liczeniu - 14 zębów]
tył: 5453-41 FE [po jednokrotnym liczeniu - 41 zębów]
oczek łańcucha nie liczyłem, nie miałem tyle piwa ;)

:-D :-D :-D Też mam 14przód i 41tył i 114ogniw, moto z Niemiec jeden wł.rocznik 57 może jaki zagłodzony był. :-D

Ostatnio zmieniony przez lupo4801 2014-12-04, 16:09, w całości zmieniany 1 raz
LwG
:
Jak by ktoś miał mniejszą zębatkę tylną to pisać :-P
Ja jestem dość lekki, a Honda ma za duże obroty na trasie, a na mniejszej zębatce będzie lepiej :ride:

Ostatnio zmieniony przez Kuba05 2014-12-03, 18:09, w całości zmieniany 1 raz
:
Chciałeś powiedzieć na mniejszej a nie na większej?

kilka udostępnionych foto
https://goo.gl/photos/tGRvfjn7TsppQYWcA
:
MARQ napisał/a:
Chciałeś powiedzieć na mniejszej a nie na większej?

Poprawione, ale chodziło mi właśnie o mniejszą.

:
to ja jeszcze bym prosił szanownych o rzucenie okiem na kilka fotek:

tył


przód


i przód nieco szerzej


oraz o podpowiedzi:
1. Jak oceniacie stan zębów przód i tył?
2. Ten syf z ostatniego zdjęcia domyję benzyną ekstrakcyjną? czy czym... nie mam nic, więc tak czy inaczej będą zakupy... sąsiedzi mnie w garażu (na/pod)ziemnym wydziedziczą tej zimy ;)

kilka udostępnionych foto
https://goo.gl/photos/tGRvfjn7TsppQYWcA
:
Z tego co widac na zdieciach to ta przednia troszke przyostrzona juz jest,ale widzialem gorsze.Do mycia mozesz uzyc benzyny lub specjalnego plynu odtluszczajacego do czyszczenia tarcz hamulcowych i sprzegiel samochodowych.''break & clutch cleaner''Zwykly pedzel aby dojsc w zakamarki do tego koniecznie jakis plaski pojemnik(np.miska) pod moto i bedzie jak nowy.
Ps. ten ''break cleaner'' po umyciu mocno wysusza myta powierzchnie i daje matowy jakby przykurzony efekt wiec mozna to na koniec prysnac plakiem lub zwyklym WD40 aby sie ciut swiecilo.

:
Z tą benzyną bym uważał, umyj to wszystko w nafcie, benzyna może uszkodzić oringi w łancuchu. A zębatki jeszcze można chwilę poszanować ;)
Czyli kuwetka, szczoteczka do zębów i masz miły wieczór :-)8

Ideologia jest dla ludzi którzy nie mają własnego rozumu...
:
nie mam wyczucia w ręku do tego, ale chyba przednia ma też luzy...

dla świętego spokoju wymienię cały napęd.
nie znam tego, nie wiem ile przejechał... a niech tam, może się mała w nowym sezonie odwdzięczy ;)

kurcze, niby już prawie zima - straszą marznącymi opadami,
(wczoraj co prawda przejechałem kilkanaście kilometrów, żeby sprawdzić LIDLowe ciuchy - i dają radę)
czyli już jakiś czas raczej maszyna stoi... a tu co miesiąc kolejne wydatki..

chociaż w sumie lepiej może tak niż na wiosnę wypłatę zostawić jednorazowo. ehh

[ Dodano: 2014-12-05, 14:26 ]
nie wiem skąd się wzięło mi (czy nie mi) to, że standardowo/fabrycznie powinno być 14/44 zęby.
Skoro wszędzie teraz widzę 14/41. czyli ja mam standard założony jednak ;)

pomroczność jasna jakaś czy co..

widzę na alledrogo zestawy 14/41, 13/41, 12/41.
widzę chyba jedną zębatkę tylną 42 i tyle. 44 zębów nie widzę..

kilka udostępnionych foto
https://goo.gl/photos/tGRvfjn7TsppQYWcA
:
W moim moto łańcuch wyczyściłem naftą z rdzawego nalotu, a obudowę silnika benzyną ekstrakcyjną.

Odpowiedz do tematu
Skocz do:  

Pełna wersja forum
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group