Witam
Jako nowy użytkownik forum Cienia chciałbym najsampierw się przedstawić :)
Karol - jestem z Olsztyna i mam zamiar rozpocząć przygodę z VT 1100.
Właśnie jestem na etapie szukania odpowiedniego motocykla - Interesuje mnie VT 1100 Sabre od 2000 roku najlepiej w cenie do 15k.
Znalazłem coś takiego w Olsztynie, co prawda kolor mi nie odpowiada, ale... ta Sabre jest jakaś dziwna niby model ACE, ale wydaje mi się, że tył ma od innego modelu a przód od innego tzn. przód ma od ACE a tył od Sabre.
Proszę o ocenę czy wmawiam to sobie czy coś jest z nią nie tak.
W tytule ogłoszenia jest: Honda Shadow VT1100 Sabre C2 ACE 2001 r.
Koleś kupił ją ponoć rok temu gdzieś w komisie pod Toruniem.
Z góry dziękuję za pomoc.
Odpowiedz do tematu
: Dziwna VT 1100
:
Cześć Karol, witaj na warmińsko-mazurskiej ziemi
Tomek :)
www.moje-dzialdowo.pl
Interaktywne Muzeum Pogranicza - ZAPRASZAM
http://www.muzeum.dzialdowo.pl/
www.moje-dzialdowo.pl
Interaktywne Muzeum Pogranicza - ZAPRASZAM
http://www.muzeum.dzialdowo.pl/
:
Emblematy nie od Sabre, nieoryginalne lusterka i manetki. Tłumiki tez, ale dla niektórych to zaleta.
:
Dodatkowo przód - brak chromowanych rur osłonowych zawieszenia, lub zawieszenie nie od tego moto.
Wojtek napisał/a: |
Emblematy nie od Sabre, nieoryginalne lusterka i manetki. Tłumiki tez, ale dla niektórych to zaleta. |
Dodatkowo przód - brak chromowanych rur osłonowych zawieszenia, lub zawieszenie nie od tego moto.
Ateistą jestem z powodów moralnych. Uważam, że twórcę rozpoznajemy poprzez jego dzieło - w moim odczuciu świat jest skonstruowany tak fatalnie, że wolę wierzyć, iż nikt go nie stworzył.
Na mechanice się nie znam, ale chociaż podoradzam.
Na mechanice się nie znam, ale chociaż podoradzam.
:
Dziękuję za miłe przywitanie :)
Też mi nie pasuje przednie zawieszenie, ale szukałem zdjęć ACE w sieci i przednie zawieszenie właśnie tak wygląda bez rur osłonowych, ale tył jest całkiem inny niż w ACE, więc już nie wiem czy to jakiś delikatny custom czy jakiś składak z przystanku z części, które właśnie były pod ręką.
GhoustDragon napisał/a: | ||
Dodatkowo przód - brak chromowanych rur osłonowych zawieszenia, lub zawieszenie nie od tego moto. |
Dziękuję za miłe przywitanie :)
Też mi nie pasuje przednie zawieszenie, ale szukałem zdjęć ACE w sieci i przednie zawieszenie właśnie tak wygląda bez rur osłonowych, ale tył jest całkiem inny niż w ACE, więc już nie wiem czy to jakiś delikatny custom czy jakiś składak z przystanku z części, które właśnie były pod ręką.
:
Wygląda na to, że Sabre miała dzwon. Poza wymienionymi elementami reszta pasuje. Koła, wykończenie chromowane dekli i pokryw i takie tam.
:
Wydaje mi się, że tylna lampa jest od Sabre a nie od ACE.
Orientujecie się czy można je bezproblemowo wymieniać pomiędzy ACE i Sabre czy raczej ta z ogłoszenia ma nieoryginalny błotnik od innego motocykla ?
Orientujecie się czy można je bezproblemowo wymieniać pomiędzy ACE i Sabre czy raczej ta z ogłoszenia ma nieoryginalny błotnik od innego motocykla ?
:
Zacznijmy od tego, że Sabre to zupełnie inny model niż ACE.
http://www.google.com/sea...ved=0CAYQ_AUoAQ
http://www.google.com/sea...21.MsllJa6fTsc#
http://www.google.com/sea...ved=0CAYQ_AUoAQ
http://www.google.com/sea...21.MsllJa6fTsc#
Ateistą jestem z powodów moralnych. Uważam, że twórcę rozpoznajemy poprzez jego dzieło - w moim odczuciu świat jest skonstruowany tak fatalnie, że wolę wierzyć, iż nikt go nie stworzył.
Na mechanice się nie znam, ale chociaż podoradzam.
Na mechanice się nie znam, ale chociaż podoradzam.
:
Oczywiście zgadza się, ale ta maszynka ma trochę z ACE 1100, trochę z ACE 750 i trochę z Sabre :)
Właśnie wróciłem z oględzin.
- Zbiornik malowany (trochę nieudolnie - zacieki)
- Emblematy odklejają się od zbiornika
- Przód jakiś dziwny nie pasuje ani do Sabre ani do ACE (ale nie znam się aż tak, żeby stwierdzić to jednoznacznie)
- W przednim gaźniku ma większą dyszę w tylnym mniejszą
- Ciśnienia w cylindrach 9 i 10 bar - 9 tam gdzie większa dysza
- Dziwne spawy na ramie (ale na spawach nie znam się) coś tam odstaje, cośt am jest krzywo itp.
- Sam silnik pracuje w miarę OK nie niepokojącego nie słychać
- Wydechy mają tendencję do strzelania, ale gaźniki są po synchronizacji
- Tył to zagadka - wygląda identycznie jak w ACE 750 a nie jak w 1100
Aktualna cena do wzięcia to 11500 zł - nie wiem czy się zastanawiać jeszcze czy dać sobie na luz - to pierwszy egzemplarz, który oglądałem.
GhoustDragon napisał/a: |
Zacznijmy od tego, że Sabre to zupełnie inny model niż ACE.
http://www.google.com/sea...ved=0CAYQ_AUoAQ http://www.google.com/sea...21.MsllJa6fTsc# |
Oczywiście zgadza się, ale ta maszynka ma trochę z ACE 1100, trochę z ACE 750 i trochę z Sabre :)
Właśnie wróciłem z oględzin.
- Zbiornik malowany (trochę nieudolnie - zacieki)
- Emblematy odklejają się od zbiornika
- Przód jakiś dziwny nie pasuje ani do Sabre ani do ACE (ale nie znam się aż tak, żeby stwierdzić to jednoznacznie)
- W przednim gaźniku ma większą dyszę w tylnym mniejszą
- Ciśnienia w cylindrach 9 i 10 bar - 9 tam gdzie większa dysza
- Dziwne spawy na ramie (ale na spawach nie znam się) coś tam odstaje, cośt am jest krzywo itp.
- Sam silnik pracuje w miarę OK nie niepokojącego nie słychać
- Wydechy mają tendencję do strzelania, ale gaźniki są po synchronizacji
- Tył to zagadka - wygląda identycznie jak w ACE 750 a nie jak w 1100
Aktualna cena do wzięcia to 11500 zł - nie wiem czy się zastanawiać jeszcze czy dać sobie na luz - to pierwszy egzemplarz, który oglądałem.
:
Ostatnio zmieniony przez mordimer 2015-01-07, 22:06, w całości zmieniany 1 raz
karolevsky napisał/a: |
Dziwne spawy na ramie (ale na spawach nie znam się) coś tam odstaje, cośt am jest krzywo itp. |
Ostatnio zmieniony przez mordimer 2015-01-07, 22:06, w całości zmieniany 1 raz
:
Nie wiem jak w innych , ale w mojej Sabrze spawy też wyglądają kiepsko, na dodatek gdzieniegdzie lakier odłazi.
Czasami na drodze spotykam prawdziwych szaleńców, pędzą na złamanie karku i wbrew rozsądkowi... naprawdę... aż cięzko ich czasem wyprzedzić...
:
Spawy we wszystkich wyglądają tak jakbym to ja spawał...
:
Dla mnie sprawa jest prosta, mam wątpliwości - odpuszczam.
Wybór motocykli jest ogromny.
Kolego szukaj dalej.
Wybór motocykli jest ogromny.
Kolego szukaj dalej.
Suru
:
Sama prawda z klawiatury Waćpana spływa
Nigdy nie piję przed piątą po południu.
Na szczęście zawsze gdzieś na świecie jest piąta po południu.
Moje byłe Zochy: VT 600, VT 750, VT 1100 i Zocha obecna: VTX 1300
Na szczęście zawsze gdzieś na świecie jest piąta po południu.
Moje byłe Zochy: VT 600, VT 750, VT 1100 i Zocha obecna: VTX 1300
:
Odpowiedz do tematu
Twój budżet pozwala na przebieranie. Więc szukaj dalej