Tylne zawiasy |
Autor |
Wiadomość |
maly_tomi
dr inż. Klapek
Motocykl: VT 1100 C3 99
Wiek: 39 Dołączył: 28 Maj 2007 Posty: 1163 Skąd: Otwock
|
Wysłany: 2008-10-02, 00:11 Tylne zawiasy
|
|
|
Ostatnio mam problemy z tylnym zawieszeniem i przez zimę mam zamiar coś z tym zrobić.
Myślałem nad wymiana zawiasów i znalazłem firmę Progressive Suspension. Zna ktoś jej produkty ???
link do produktu
a może ktoś by był w stanie powiedzieć czym się różnią serie 412, 418, 430, 440???
Albo czy lepiej wziąć SD (standard duty) czy HD (heavy duty) ???
Link do strony firmy
Byl bym wdzięczny za pomoc bo sam się na tym nie znam. |
_________________ Honda Shadow VT1100 C3X Aero - Tarantella
BMW F800GS 2008 - Apache
MW750 - Kaśka
Dr650
Podróże. Te małe i te duże - Galactic Adventure |
|
|
|
|
KrisZbro
Motocykl: vt 1100c3
Wiek: 45 Dołączył: 29 Sty 2007 Posty: 231 Skąd: Tarnowskie Góry
|
Wysłany: 2008-10-02, 11:04
|
|
|
No to ja mam ten sam problem. Nawet jak ustawie na maxa tył to czasem dobija, szczególnie jak jade z plecakiem. Jak coś wymyślisz to też się chyba skuszę. |
|
|
|
|
Rocker
Motocykl: FLHR
Wiek: 43 Dołączył: 07 Sty 2008 Posty: 266 Skąd: Dobrodzień
|
Wysłany: 2008-10-02, 14:31
|
|
|
Ja rozwiązałem ten problem bardzo skutecznie. Zmieniłem plecaczek na lżejszy
A w zasadzie to problem całkiem się rozwiązał jak plecaczek kupił sobie swoją Shadowkę |
|
|
|
|
Lbzdz
zasadniczo - Kicia
Motocykl: CB600F4 Hornet
Wiek: 44 Dołączył: 24 Cze 2007 Posty: 813 Skąd: Bukowiec (Łódź)
|
Wysłany: 2008-10-02, 20:23
|
|
|
A co z twoimi? za miękkie czy za wysokie?
Cruisercustomizing - z ich stronki kupowałem graty dla siebie. Solidni można ich polecić.
Heavy Duty - wg amerykańskiej nomenklatury to powinny być po prostu wytrzymalsze, przystosowane do ciężkiej pracy, ale tylko zgaduję |
_________________ Live FREE or DIE !!!
www.horseteam.info |
|
|
|
|
maly_tomi
dr inż. Klapek
Motocykl: VT 1100 C3 99
Wiek: 39 Dołączył: 28 Maj 2007 Posty: 1163 Skąd: Otwock
|
Wysłany: 2008-10-02, 20:35
|
|
|
Lbzdz napisał/a: | A co z twoimi? za miękkie czy za wysokie?
Cruisercustomizing - z ich stronki kupowałem graty dla siebie. Solidni można ich polecić.
Heavy Duty - wg amerykańskiej nomenklatury to powinny być po prostu wytrzymalsze, przystosowane do ciężkiej pracy, ale tylko zgaduję |
Moje są za miekie, wozi mi tyłem na wszystkie strony i ucieka mi tył w zakręcie.
Właśnie nie sa za wysokie, i chciał bym żeby motocykl się nie obniżył i będę musiał pogadać z tymi ludźmi żeby mi dobrali odpowiednia długość amorków.
Będę napewno brał HD bo SD podobno są niewiele twardsze od oryginalnych Hondy.
Oni nie robili problemów z wysyłką do polski ? |
_________________ Honda Shadow VT1100 C3X Aero - Tarantella
BMW F800GS 2008 - Apache
MW750 - Kaśka
Dr650
Podróże. Te małe i te duże - Galactic Adventure |
|
|
|
|
renegade
Handlarz gumek :-)
Motocykl: BRAK :-( było VT 700 C 85
Wiek: 45 Dołączył: 12 Mar 2007 Posty: 2433 Skąd: Lipsko
|
|
|
|
|
michorg
Motocykl: STX1300, VT1100 (w planach)
Wiek: 42 Dołączył: 18 Mar 2008 Posty: 226 Skąd: Otwock
|
Wysłany: 2008-10-03, 14:10
|
|
|
Ja też miałem problem z dobijaniem - zamontowałem amorki od VTX1800 i z psażerką gitara - samemu ciut przysztywno na wybojach, jakby ktoś znalazł od VTX1300 to myślę, że byłyby lepsze. Rozmiarowo pasują do VT1100. |
|
|
|
|
Lbzdz
zasadniczo - Kicia
Motocykl: CB600F4 Hornet
Wiek: 44 Dołączył: 24 Cze 2007 Posty: 813 Skąd: Bukowiec (Łódź)
|
Wysłany: 2008-10-03, 16:18
|
|
|
maly_tomi napisał/a: | Lbzdz napisał/a: | A co z twoimi? za miękkie czy za wysokie?
Cruisercustomizing - z ich stronki kupowałem graty dla siebie. Solidni można ich polecić.
Heavy Duty - wg amerykańskiej nomenklatury to powinny być po prostu wytrzymalsze, przystosowane do ciężkiej pracy, ale tylko zgaduję |
Moje są za miekie, wozi mi tyłem na wszystkie strony i ucieka mi tył w zakręcie.
Właśnie nie sa za wysokie, i chciał bym żeby motocykl się nie obniżył i będę musiał pogadać z tymi ludźmi żeby mi dobrali odpowiednia długość amorków.
Będę napewno brał HD bo SD podobno są niewiele twardsze od oryginalnych Hondy.
Oni nie robili problemów z wysyłką do polski ? |
Wysyłka do polski bez problemu, bardzo pomocni ludzie. Ja byłem z obsługi zadowolony.
Koszt wysyłki do Polski ryczałtują 20% wartości zamówienia. Ponieważ amortyzatory to kupa żelastwa spodziewaj się 8 tygodni dostawy bo paczkę zatrzymają na lotnisku ze względów bezpieczeństwa.
Co do miękkości zawieszenia. Może być też tak że mimo twardych amortyzatorów będzie i tak motocylk nieco wężykował ze względu na wiotkośc ramy - tak jest u mnie - w szybkich wirażach wyczuwalne wężykowanie i to bez względu na ustawienia sztywności tylnych amortyzatorów. |
_________________ Live FREE or DIE !!!
www.horseteam.info |
|
|
|
|
Lbzdz
zasadniczo - Kicia
Motocykl: CB600F4 Hornet
Wiek: 44 Dołączył: 24 Cze 2007 Posty: 813 Skąd: Bukowiec (Łódź)
|
Wysłany: 2008-10-03, 18:04
|
|
|
Tomi : a tak przy okazji cruisercustomizing - może udałoby nam się zamówić coś razem zawsze mniej za przesyłkę. ponieważ ja wydam coś ok 300 dol. to 20% to sporo nawet.
co ty na to? |
_________________ Live FREE or DIE !!!
www.horseteam.info |
|
|
|
|
maly_tomi
dr inż. Klapek
Motocykl: VT 1100 C3 99
Wiek: 39 Dołączył: 28 Maj 2007 Posty: 1163 Skąd: Otwock
|
Wysłany: 2008-10-03, 20:54
|
|
|
Bardzo chcetnie, a z czystej ciekawosci zapytam.
Co kupujesz?
Bo ja przeglądam ta stronę już 2 raz i się zastanawiam czy jeszcze jakiś gratów do swojej nie wziąć. |
_________________ Honda Shadow VT1100 C3X Aero - Tarantella
BMW F800GS 2008 - Apache
MW750 - Kaśka
Dr650
Podróże. Te małe i te duże - Galactic Adventure |
|
|
|
|
Lbzdz
zasadniczo - Kicia
Motocykl: CB600F4 Hornet
Wiek: 44 Dołączył: 24 Cze 2007 Posty: 813 Skąd: Bukowiec (Łódź)
|
Wysłany: 2008-10-04, 11:31
|
|
|
wezmę dysze, cewki, świece irydowe, zestaw do czyszczenia K&N i parę drobiazgów typu: szkiełka migaczy, podnóżki ( Kuryakyn Switchblade - takie coś co ma wysuwaną podpórkę pod piętę - coś jakby składana ażurowa podłoga), manetki.
Resztę chromu jaki chciałem już u nich kupiłem wiosną.
Jeszcze chcę zmienić luterka ale to już chyba w polsce. |
_________________ Live FREE or DIE !!!
www.horseteam.info |
|
|
|
|
maly_tomi
dr inż. Klapek
Motocykl: VT 1100 C3 99
Wiek: 39 Dołączył: 28 Maj 2007 Posty: 1163 Skąd: Otwock
|
Wysłany: 2008-10-04, 12:34
|
|
|
Opłaca się kupić K&N i dysze jeśli nie mam zamiaru zmieniać wydechu ? |
_________________ Honda Shadow VT1100 C3X Aero - Tarantella
BMW F800GS 2008 - Apache
MW750 - Kaśka
Dr650
Podróże. Te małe i te duże - Galactic Adventure |
|
|
|
|
Lbzdz
zasadniczo - Kicia
Motocykl: CB600F4 Hornet
Wiek: 44 Dołączył: 24 Cze 2007 Posty: 813 Skąd: Bukowiec (Łódź)
|
Wysłany: 2008-10-04, 12:44
|
|
|
Nie wiem. K&N na pewno - kosztuje 50 USD i starcza na całe życie maszyny, a co roku papierowy 60 zł. Po 3 latach się zwraca.
Dysze to nie wiem. Dynojet stage 1 opisany jest jako do stosowania ze standardowym dolotem i wydechem lub lekko przerobionym. (zalecają jednak K&N i wydech o mniejszej restrykcji gazów)
Do twojej maszyny możesz także kupić DYNA 3000 (ja też chciałem ale do mojej już nie robią i przyspieszenie zapłonu zronię sam) - moduł ten pozwala ci podnieść obroty max. i przyspieszyć zapłon - ma 8 stopni regulacji wyprzedzenia i ze 4 max obrotów. podobno powoduje to lepsze reakcję na gaz i lepszy moment w średnim zakresie. Do tego cewki Dynatek, dysze, K&N, wydech i silnik powinien mieć + 15-20% osiagów.
Ja jestm przygotowany na taki plan z tym że wydech i przyspiesznie zapłonu robię sam. |
_________________ Live FREE or DIE !!!
www.horseteam.info |
|
|
|
|
maly_tomi
dr inż. Klapek
Motocykl: VT 1100 C3 99
Wiek: 39 Dołączył: 28 Maj 2007 Posty: 1163 Skąd: Otwock
|
Wysłany: 2008-10-04, 16:29
|
|
|
Sprawa wygląda tak:
Oryginalny amortyzator w C3 12,5"(318mm) ściśnięty 225mm
Z powodu sakw chciał bym żeby jego minimalna długość wynosiła 255mm
Do Hondy Shadow 1100 ze zbliżonymi parametrami są:
Standardowe 12" 238mm
Twarde 11,5" 238mm
w tym twarde są polecana dla jeźdźców powyżej 90kg i przy 50% jazd z pasażerem.
ja ważę 65kg i 95% moich jazd jest solo.
Wiec raczej się chyba skłonie ku standardowi.
Znalazłem tez amorek o idealnych parametrach
Standard 12,5" 257mm
ale niestety do V-Roda...
I tu mała prośba do Endru.
Była by taka możliwość byś sprawdził czy da się amorek od V-Roda przyczepić do Hondy ?
Był bym bardzo wdzięczny. |
_________________ Honda Shadow VT1100 C3X Aero - Tarantella
BMW F800GS 2008 - Apache
MW750 - Kaśka
Dr650
Podróże. Te małe i te duże - Galactic Adventure |
|
|
|
|
Sowa
SOWA
Motocykl: GS 1150 ADV -dr 650 SE
Wiek: 50 Dołączył: 20 Sty 2007 Posty: 1286 Skąd: warszawa\suwałki
|
Wysłany: 2008-10-04, 22:19
|
|
|
I Cytat: | tu mała prośba do Endru.
Była by taka możliwość byś sprawdził czy da się amorek od V-Roda przyczepić do Hondy ?
Był bym bardzo wdzięczny.[/quote
|
Dzisiaj się pytasz - tydzień temu byś nawet na nich wrócił - a Endru by odjechał na twoich |
_________________ nie kasa , nie maszyna , ale ludzie wokół ciebie są twoją miarą
ważne by człowiek był człowiekiem a nie dupą z uszami |
|
|
|
|
|