/
Forum SHOC.PL


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat

Poprzedni temat «» Następny temat
moze ktos cos podpowie
Autor Wiadomość
Wojtek 
elbląskie korzenie


Motocykl: VT 1100 C2 Sabre
Wiek: 45
Dołączył: 15 Mar 2012
Posty: 2136
Skąd: Poznań
Wysłany: 2014-06-24, 20:46   

Morfi 63 napisał/a:
Nie chce się wymądrzać ,ale jak kopci na czarno to przypadkiem nie bierze oleju?,


Tylko wtedy, gdy to diesel :mrgreen: ;-)

P.S. Przepraszam za OT
_________________
I will survive...

Jesienna Szabla
Moje ptaszory i inne stwory
 
 
renegade 
Handlarz gumek :-)


Motocykl: BRAK :-( było VT 700 C 85
Wiek: 45
Dołączył: 12 Mar 2007
Posty: 2433
Skąd: Lipsko
Wysłany: 2014-06-24, 21:02   

A nie występuje to tylko w wersjach na Californie?
Tam "zieloni" montują różne wynalazki
_________________
...a ósmego dnia Bóg stworzył Shadowa...
http://www.shadow.org.pl/...p=256254#256254
wydechy własnej konstrukcji
http://g.co/maps/t9uzt
 
 
 
Todek 
Lone Rider


Motocykl: VTX 1800 C 03 XL 650 V 04
Wiek: 56
Dołączył: 12 Lut 2008
Posty: 9496
Skąd: Kostry/Parczew/LPA
Wysłany: 2014-06-24, 21:33   

renegade napisał/a:
A nie występuje to tylko w wersjach na Californie?
Tam "zieloni" montują różne wynalazki

No akurat nie. Ten filterek występuje we wszystkich wersjach.
_________________
"Bardzo też pożytecznie bywa najsamprzód zdzielić świadka, ledwo wejdzie, mocno kijem po głowie, od czego ten bardzo zdumiony bywa, a przeto i do kłamstwa nieskory."
Car Wszechrosji Piotr I - Ukaz o Badaniu Świadków".

Moje moto:
WSK 125 M06 B3 85
 
 
 
GhoustDragon 
Samotny Wilk


Motocykl: Była VT 1100 C3 '98 i VT 600C jest NT650V
Wiek: 41
Dołączył: 15 Mar 2009
Posty: 4188
Skąd: Zawiercie/SZA/
Wysłany: 2014-06-24, 21:51   

Morfi 63 napisał/a:
Nie chce się wymądrzać ,ale jak kopci na czarno to przypadkiem nie bierze oleju?,

Jak bierze olej to dymi błękitnym, gryzącym dymem. Biały dym to para, albo znak że mamy papieża :mrgreen: . A jak dymi na czarno to za dużo paliwa dostaje.
_________________
Ateistą jestem z powodów moralnych. Uważam, że twórcę rozpoznajemy poprzez jego dzieło - w moim odczuciu świat jest skonstruowany tak fatalnie, że wolę wierzyć, iż nikt go nie stworzył.

Na mechanice się nie znam, ale chociaż podoradzam.
Ostatnio zmieniony przez GhoustDragon 2014-06-25, 06:20, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Stecyk 


Motocykl: Honda Shadow VT700C 1986r
Wiek: 30
Dołączył: 02 Mar 2014
Posty: 231
Skąd: Krościenko Wyżne
Wysłany: 2014-06-24, 22:19   

taki wynalazek to ja spotkałem ostatnio w moim modelu, tyle że nie wiem po co go ktoś montował?! :shock:
Jak moja Hania tego nie ma i jakoś sobie mruczy powabnie ;)
 
 
kapusniaczek 

Motocykl: honda shadow VT 750C2"98
Wiek: 50
Dołączył: 28 Lut 2012
Posty: 18
Skąd: Jaśliska krosno
Wysłany: 2014-06-26, 10:00   

dzieki wszystkim za wypowiedzi to jest to panowie dwa gumowe wezyki plastikowe pudeleczko z gabka w srodku mam tylko ta przykrywke z wezykami reszta nie wiem czy ktos wczesniej zdemontowal czy sie zgubilo motor dymi na czarno pali ponad 7 litrow na sto czekam na ten filterek mam nadzieje ze sie poprawi jak go zamontuje :-D jeszcze raz wszystkim dziekuje
 
 
GhoustDragon 
Samotny Wilk


Motocykl: Była VT 1100 C3 '98 i VT 600C jest NT650V
Wiek: 41
Dołączył: 15 Mar 2009
Posty: 4188
Skąd: Zawiercie/SZA/
Wysłany: 2014-06-26, 14:29   

kapusniaczek napisał/a:
motor dymi na czarno pali ponad 7 litrow na sto...

Koniecznie oddaj gdzieś moto na gaźniki...
_________________
Ateistą jestem z powodów moralnych. Uważam, że twórcę rozpoznajemy poprzez jego dzieło - w moim odczuciu świat jest skonstruowany tak fatalnie, że wolę wierzyć, iż nikt go nie stworzył.

Na mechanice się nie znam, ale chociaż podoradzam.
 
 
 
kapusniaczek 

Motocykl: honda shadow VT 750C2"98
Wiek: 50
Dołączył: 28 Lut 2012
Posty: 18
Skąd: Jaśliska krosno
Wysłany: 2014-07-08, 18:34   

:-( panowie filterek dotarl zalozony efektu nie ma srobki od skladu mieszanki musza byc wkrecone na maksa jesli je odkrecam na okolo 2.5 obrotu to moto jeszcze bardziej dymi i pozera wiecej paliwa efekt odwrotny od zamiezonego ma ktos jakis pomysl bo gosc ktory mi mial wyregulowac te gazniki powiedzial ze nie ma juz pomyslu co jest nie tak :-(
 
 
kjakub 

Motocykl: SzukamVT750('83-5)/1.1('85-6)/AT RD07(ew04)
Dołączył: 03 Gru 2012
Posty: 74
Skąd: G. Śląsk (Tychy)
Wysłany: 2014-07-08, 21:29   

Może coś jest nie tak z samymi gaźnikami, to znaczy wewnątrz? Nie wiem czy to dobry trop, ale może dysze są nie takie jak potrzeba, pękły membrany, złe ustawienie iglic, albo jeszcze coś innego...
 
 
GhoustDragon 
Samotny Wilk


Motocykl: Była VT 1100 C3 '98 i VT 600C jest NT650V
Wiek: 41
Dołączył: 15 Mar 2009
Posty: 4188
Skąd: Zawiercie/SZA/
Wysłany: 2014-07-09, 06:40   

Jak już wcześniej pisałem gaźniki są do roboty. Sam SUBFILTR nie ma wpływu na spalanie(przynajmniej nie w takim stopniu).
A skoro mechanik nie wie co może być to zmień go na takiego co to się zna na motocyklach, a nie rowerach.

Sprawdzić membrany.
_________________
Ateistą jestem z powodów moralnych. Uważam, że twórcę rozpoznajemy poprzez jego dzieło - w moim odczuciu świat jest skonstruowany tak fatalnie, że wolę wierzyć, iż nikt go nie stworzył.

Na mechanice się nie znam, ale chociaż podoradzam.
 
 
 
kapusniaczek 

Motocykl: honda shadow VT 750C2"98
Wiek: 50
Dołączył: 28 Lut 2012
Posty: 18
Skąd: Jaśliska krosno
Wysłany: 2014-07-17, 21:32   

panowie zmienilem mechanika rozebral gazniki i stwierdzil ze wszystko ok zlozyl wyregolowal i dalej to samo czarne dymy moze ktos mial podobny problem i pomoze bede wdzieczny
 
 
Górall 


Motocykl: CŹ-350,VT-500, VT-750, VN-900, xxx/?
Wiek: 59
Dołączył: 22 Sie 2012
Posty: 675
Skąd: Żywiec
Wysłany: 2014-07-18, 08:12   

Może to pierścienie są już zużyte. W takim razie pozostaje sprawdzić ciśnienie sprężania w silniku czyli kompresje.
Tylko pamiętaj, pomiar aby był prawidłowy powinien być przeprowadzony przy temperaturze roboczej motocykla (wówczas odkręć ostrożnie świece, natomiast WKRĘCAJ NA ZIMNYM, by nie uszkodzić gwintu).
_________________
Jesteśmy jedyni i niepowtarzalni, pamiętajmy tylko że niedoskonali…
 
 
GhoustDragon 
Samotny Wilk


Motocykl: Była VT 1100 C3 '98 i VT 600C jest NT650V
Wiek: 41
Dołączył: 15 Mar 2009
Posty: 4188
Skąd: Zawiercie/SZA/
Wysłany: 2014-07-18, 08:49   

Do jakiego mechanika prowadzasz moto? Typowo motocyklowego, czy samochodowego który tylko twierdzi, że " da radę"?
Membrany sprawdzone? Jakie masz założone dysze?
_________________
Ateistą jestem z powodów moralnych. Uważam, że twórcę rozpoznajemy poprzez jego dzieło - w moim odczuciu świat jest skonstruowany tak fatalnie, że wolę wierzyć, iż nikt go nie stworzył.

Na mechanice się nie znam, ale chociaż podoradzam.
 
 
 
kapusniaczek 

Motocykl: honda shadow VT 750C2"98
Wiek: 50
Dołączył: 28 Lut 2012
Posty: 18
Skąd: Jaśliska krosno
Wysłany: 2014-07-18, 21:53   

obaj naprawiaja tylko motocykle membrany dobre natomiast dysze ponoc nie orginalne ale nie duza roznica od orginalu tak przynajmniej stwierdzil mechanik
 
 
pyton 
Piotrek


Motocykl: vt 750c 1983-vt 1100C2 1995
Wiek: 47
Dołączył: 15 Paź 2012
Posty: 292
Skąd: kłomnice
Wysłany: 2014-07-19, 10:02   

jak wygląda poziom paliwa w komorach,może jest za wysoki i gniazda iglic, może są uszkodzone .bo to na pewno jest wina gaźników.puste wydech zwiększają zużycie paliwa- jeśli masz.
_________________
Tak młody jak dzisiaj nie będziesz już nigdy!
https://plus.google.com/photos/114769053866466971600/albums/6038086538392746145?authkey=CPXQgc3Bktfg1wE
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Wersja forum PDA/GSM