Problem_alternator_regulator_rozrusznik_ELEKTRYKA |
Autor |
Wiadomość |
Bondi
Wojtek
Motocykl: Honda VT 1100 ACE C2 98
Wiek: 54 Dołączył: 29 Sie 2011 Posty: 370 Skąd: Lublin
|
|
|
|
|
GhoustDragon
Samotny Wilk
Motocykl: Była VT 1100 C3 '98 i VT 600C jest NT650V
Wiek: 41 Dołączył: 15 Mar 2009 Posty: 4188 Skąd: Zawiercie/SZA/
|
Wysłany: 2014-05-15, 16:52
|
|
|
Strong.str napisał/a: |
Ma ktoś jakiś pomysł jak sprawdzić czy rozrusznik nie zjada mi prądu oraz czy nie ma za dużych oporów? |
Wyjmij rozrusznik, rozbierz, wyczyść z pyłu ze szczotek, sprawdź w jakim stanie są szczotki, sprawdź czy łożyska/tulejki pracują płynnie/nie mają śladów przycierania itd. Poskładaj do kupy i podłącz bezpośrednio pod jakieś aku. Powinien kręcić jak wściekły(możesz też sprawdzić przed czyszczeniem - będziesz miał porównanie).
P.S. Bo nie znalazłem - a sprawdzałeś czy nie masz "lewego" poboru prądu? |
_________________ Ateistą jestem z powodów moralnych. Uważam, że twórcę rozpoznajemy poprzez jego dzieło - w moim odczuciu świat jest skonstruowany tak fatalnie, że wolę wierzyć, iż nikt go nie stworzył.
Na mechanice się nie znam, ale chociaż podoradzam. |
|
|
|
|
Strong.str
Motocykl: Honda Shadow VT 700c USA 1984r
Dołączył: 20 Sty 2014 Posty: 31 Skąd: Warszawa-Węgrów
|
Wysłany: 2014-05-15, 22:19
|
|
|
W końcu odpaliłem motocykl, niestety nie z rozrusznika bo nawet nie chciał przekręcić.
Szukam już akumulatora...
Odpaliłem i oto efekt http://youtu.be/r4qJbsJdsjc <-- przebicie na kablach wysokiego napięcie lub cewce?
Na regulatorze można jajecznice smażyć...
Po odłączeniu alternatora, silnik zgasł... |
_________________ Never Ride Faster Than Your Angel Can Fly |
|
|
|
|
Marlboro
Tomek
Motocykl: VT500C 86r, GPZ 1100
Wiek: 40 Dołączył: 31 Sie 2011 Posty: 951 Skąd: Suskowola /WRA
|
Wysłany: 2014-05-15, 22:23
|
|
|
Strong.str napisał/a: |
Na regulatorze można jajecznice smażyć...
Po odłączeniu alternatora, silnik zgasł... |
Można smażyć bo aku w dużym stopniu rozładowane albo ma zwarcie i przez regulator płynie duży prąd jak nie chcesz kupować w niedługim czasie regulatora to do wymiany aku odpuść zabawy z moto. |
_________________ Maruda od urodzenia |
|
|
|
|
Strong.str
Motocykl: Honda Shadow VT 700c USA 1984r
Dołączył: 20 Sty 2014 Posty: 31 Skąd: Warszawa-Węgrów
|
Wysłany: 2014-05-16, 11:19
|
|
|
http://youtu.be/r4qJbsJdsjc A widział ktoś filmik? Czemu skacze tak ta wskazówka od obrotów? moto również dziwnie chodzi przez to strzela, przygasa, szarpie... |
_________________ Never Ride Faster Than Your Angel Can Fly |
|
|
|
|
potfur
miś przekliniak
Motocykl: VT 1100 C 86, TDM 850 3VD '91
Dołączył: 20 Maj 2008 Posty: 2333 Skąd: Siemianowice Śląskie
|
Wysłany: 2014-05-17, 20:23
|
|
|
Co do obrotomierza, to może być kwestia kondensatorów do wymiany. Pulsowanie kontrolki może być związane z jakimś problemem z masą - sprawdź, czy masz dobre połączenie pomiędzy masą kontrolki a ujemną klemą aku (wypnij go najpierw ). Nie wiem, czy może to być również przyczyna problemów z obrotomierzem. |
_________________ Post zawiera lokowanie produktu oraz śladowe ilości orzechów. |
|
|
|
|
mordimer
Motocykl: Honda
Dołączył: 01 Maj 2014 Posty: 182 Skąd: tu_i_tam
|
Wysłany: 2014-05-17, 21:28
|
|
|
Oczywiście |
Ostatnio zmieniony przez mordimer 2015-01-07, 21:54, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
Strong.str
Motocykl: Honda Shadow VT 700c USA 1984r
Dołączył: 20 Sty 2014 Posty: 31 Skąd: Warszawa-Węgrów
|
|
|
|
|
|