Odpowiedz do tematu
: chyba sobie rozregulowalem gazniki
kurcze wlasnie tak mi sie wydaje , przeczytalem na forum ze sruba powietrza powinna byc wykrecona na 2 i cwierc obrotu , sprawdzilem w swojej i byly wykrecone na 5 obrotow wiec je wkrecilem ,po odpaleniu wzrosly oroty ,ale je zmiejszylem i bylo ok ,teraz problem ,jak sie zagrzeje niepali a w czesniej bylo ok , na wykreconych srubach na 5 obrotow , wiem wykrecic znow na 5 nic z tego tez niepali , tzn niepali z pierwszego tylko musi chwilke odpoczac i przestygnac , myslicie ze jakas regulacja konkretna by sie przydala ? bo tylko to mi do glowy przychodzi
nie myli się ten, kto nic nie robi
:
U mnie też były wykręcone na jakieś 4-5 obrotów, po wkręceniu i wykręceniu na 2 i 1/4 obroty spadły. u Ciebie powinno być tak samo, bo zubożasz mieszankę. Pali dobrze, znaczy tak jak paliła, na zimnym na dotyk, jak się zagrzeje po kilku obrotach.
:
dokladnie tak , jak jest zimna to pali na dotyk ,ale jak sie zagrzeje to nawet po dluzszym kreceniu niechce zapalic
nie myli się ten, kto nic nie robi
:
moim zdaniem powinieneś zrzucić gaźniki, rozebrać wyczyścić, i ustawić odpowiedni poziom paliwa w komorze pływakowej, ustawić skład mieszanki śrubą regulacji na 2 i 1/4 obrotów, dobrze by było zrobić jeszcze test color tune'em albo chociażby skontrolować stan świec po kilku jazdach
Jadę jadę na motorze...
:
no wlasnie teraz bedzie na to czas zeby sie konkretnie zato wszystko wziac
nie myli się ten, kto nic nie robi
:
Panowie
2,25 obrotu owszem ustawia się ale tylko po to by mić jakiś początek, na tym ustawieniu robi się synchro a potem podłacza sie jakiś dokładniejszy obrotomirz i dopiero reguluje skład mieszanki i wolne obroty (dlatego u niektórych śruby powykręcane są na axa) - odsyłam do serwisówki.
Ja w swojej jak kupiłem miałem na tył 3,5 obrotu a na przód 4 i chodziłą jak ta lala, niestety teraz nie chce chodzić jak lala
pozdrawiam
2,25 obrotu owszem ustawia się ale tylko po to by mić jakiś początek, na tym ustawieniu robi się synchro a potem podłacza sie jakiś dokładniejszy obrotomirz i dopiero reguluje skład mieszanki i wolne obroty (dlatego u niektórych śruby powykręcane są na axa) - odsyłam do serwisówki.
Ja w swojej jak kupiłem miałem na tył 3,5 obrotu a na przód 4 i chodziłą jak ta lala, niestety teraz nie chce chodzić jak lala
pozdrawiam
Jak dasz koniom jeść, tak cię będą wieźć.
http://i16.photobucket.co...cbar/sobow2.jpg
http://i16.photobucket.co...marzec08016.jpg
http://i16.photobucket.co...cbar/sobow2.jpg
http://i16.photobucket.co...marzec08016.jpg
:
Oczywiście masz racje. A możesz powiedzieć jakiego obrotomierza do tego używałeś? Ja próbowałem dokupić od jakiegoś starego pks'a ale w końcu Tomi zrobił elektroniczny, tylko jeszcze nie mieliśmy czasu tego testować na mojej małej.
Z drugiej strony jeśli ustawiamy wstępnie na 2 i 1/4 obrotu to czy żeby obroty zmieniły się o 50rpm trzeba by kręcić kolejne 2 obroty? coś mi się nie wydaje.
jacabe napisał/a: |
Panowie
2,25 obrotu owszem ustawia się ale tylko po to by mić jakiś początek, na tym ustawieniu robi się synchro a potem podłacza sie jakiś dokładniejszy obrotomirz i dopiero reguluje skład mieszanki i wolne obroty (dlatego u niektórych śruby powykręcane są na axa) - odsyłam do serwisówki. Ja w swojej jak kupiłem miałem na tył 3,5 obrotu a na przód 4 i chodziłą jak ta lala, niestety teraz nie chce chodzić jak lala pozdrawiam |
Oczywiście masz racje. A możesz powiedzieć jakiego obrotomierza do tego używałeś? Ja próbowałem dokupić od jakiegoś starego pks'a ale w końcu Tomi zrobił elektroniczny, tylko jeszcze nie mieliśmy czasu tego testować na mojej małej.
Z drugiej strony jeśli ustawiamy wstępnie na 2 i 1/4 obrotu to czy żeby obroty zmieniły się o 50rpm trzeba by kręcić kolejne 2 obroty? coś mi się nie wydaje.
Jadę jadę na motorze...
:
tak jak w serwisówce jak odkręcisz z jednej srony i obroty się zmieni ą to idziesz na drugą i kręcisz do zmiany V obrotowej i tak na zmianę zawsze musisz wyłapać moment w którym silnik reaguje na manipulacje tak to chyba jakoś z angielskiego na nasze, apropos obrotomierza - ja to na słuch robiłem i jakoś dałem sobie rade spalanie OK 4,5 a przy delikatnej do 100 km/h to poniżej 4 litrów schodzi osiągi bombowe świece odpowiedni kolor więc chyba mi się udało. tyle tylko że jak pisałem w iinnym poście mam problemy z jazdą na 6 biegu. ale to inna para kaloszy
Jak dasz koniom jeść, tak cię będą wieźć.
http://i16.photobucket.co...cbar/sobow2.jpg
http://i16.photobucket.co...marzec08016.jpg
http://i16.photobucket.co...cbar/sobow2.jpg
http://i16.photobucket.co...marzec08016.jpg
:
Dzisiaj wsadziłem do obrotomierza nowy procesor i wyświetlacz bo stare poszły z dymem :P
Uruchamiałem go dzisiaj na swoim moto i muszę jeszcze wprowadzić delikatne poprawki programu i będzie git :P
Cezar napisał/a: | ||
Oczywiście masz racje. A możesz powiedzieć jakiego obrotomierza do tego używałeś? Ja próbowałem dokupić od jakiegoś starego pks'a ale w końcu Tomi zrobił elektroniczny, tylko jeszcze nie mieliśmy czasu tego testować na mojej małej. Z drugiej strony jeśli ustawiamy wstępnie na 2 i 1/4 obrotu to czy żeby obroty zmieniły się o 50rpm trzeba by kręcić kolejne 2 obroty? coś mi się nie wydaje. |
Dzisiaj wsadziłem do obrotomierza nowy procesor i wyświetlacz bo stare poszły z dymem :P
Uruchamiałem go dzisiaj na swoim moto i muszę jeszcze wprowadzić delikatne poprawki programu i będzie git :P
Honda Shadow VT1100 C3X Aero - Tarantella
BMW F800GS 2008 - Apache
MW750 - Kaśka
Dr650
Podróże. Te małe i te duże - Galactic Adventure
BMW F800GS 2008 - Apache
MW750 - Kaśka
Dr650
Podróże. Te małe i te duże - Galactic Adventure
:
a co zrobiłeś że poszło z dymem? :D Jak już będzie ok to wytestujemy na ustawianiu składu mieszanki u mnie.
Jadę jadę na motorze...
:
Złośliwcy zamiast normalnych kondensatorów wsadzili mu w scalak dymistor.
Cezar napisał/a: |
a co zrobiłeś że poszło z dymem? :D Jak już będzie ok to wytestujemy na ustawianiu składu mieszanki u mnie. |
Złośliwcy zamiast normalnych kondensatorów wsadzili mu w scalak dymistor.
Post zawiera lokowanie produktu oraz śladowe ilości orzechów.
:
Ze tak powiem... hmm... kabelek z +12V dotknął tego w którym powinno być +5V :P i wtedy zrobiło się jasno :D a procesor zamienił się w generator dymu :)
Ale procek jest już nowy program poprawiony jutro testuje na swojej maszynie przy ustawianiu jałowych obrotów.
Cezar napisał/a: |
a co zrobiłeś że poszło z dymem? :D Jak już będzie ok to wytestujemy na ustawianiu składu mieszanki u mnie. |
Ze tak powiem... hmm... kabelek z +12V dotknął tego w którym powinno być +5V :P i wtedy zrobiło się jasno :D a procesor zamienił się w generator dymu :)
Ale procek jest już nowy program poprawiony jutro testuje na swojej maszynie przy ustawianiu jałowych obrotów.
Honda Shadow VT1100 C3X Aero - Tarantella
BMW F800GS 2008 - Apache
MW750 - Kaśka
Dr650
Podróże. Te małe i te duże - Galactic Adventure
BMW F800GS 2008 - Apache
MW750 - Kaśka
Dr650
Podróże. Te małe i te duże - Galactic Adventure
:
tomi to jak bedziesz jechal domnie w sobote, to moze przyjedz wczesniej i bys zabral ten cudowny sprzecik , bysmy u mnie ustawili co
maly_tomi napisał/a: | ||
Ze tak powiem... hmm... kabelek z +12V dotknął tego w którym powinno być +5V :P i wtedy zrobiło się jasno :D a procesor zamienił się w generator dymu :) Ale procek jest już nowy program poprawiony jutro testuje na swojej maszynie przy ustawianiu jałowych obrotów. |
nie myli się ten, kto nic nie robi
:
Odpowiedz do tematu
Ehhh, ja to mam pecha, że też muszę tak daleko mieszkać ;-(