Filtr paliwa
Odpowiedz do tematu

btomek
[Usunięty]
: Filtr paliwa
Otóż chciałem wymienić filtr paliwa, ale nie mogę go odnaleść. Z kranika prowadzą przewody do gażników i nic więcej. Czyżby go nie było?

:
owszem, jeżeli go nie znalazłeś na drodze kranik- gaźniki to go po prostu nie ma.... radzę Ci dobrze... jak najszybciej go sobie spraw :mrgreen: ;-) chyba, że lubisz czyścić gaziory :-D

bad_driver
[Usunięty]
:
W sensie można zamontować jakiś uniwersalny filtr paliwa?

:
owszem, ale musi być to filtr dedykowany dla motocykli (tzw. wolno spadowy), który po prostu będzie przepuszczał paliwko przez siebie dzięki sile grawitacji... a nie ze względu na podciśnienie w układzie, nie można zapomnieć o kanaliku dolotowym i wylotowym filtra... najlepiej jakby miał średnicę np. o 1-2 mm większą od węża paliwowego :-D i to tyle filozofii.... :-)

bad_driver
[Usunięty]
:
Dzięki za info. Sorry, że głupio pytam, ale zupełnie się na tym nie znam. Czy mógłbyś podesłać link do takiego filtra?



Pozdrawiam.

btomek
[Usunięty]
:
Divastion czy taki filtr: http://moto.allegro.pl/it...orzywo_8mm.html nadaje sie?

:
jasne, że się nadaje, a poza tym będzie pasował do moto :-) ;-) tutaj masz też taką opcję, że jest on rozkręcany, także można go bardzo dokładnie wyczyścić, jak się zapcha...

:
Mam pytanie. Ile litrów ma zbiornik paliwa w VT 125?

Sebek
[Usunięty]
:
Około 15 litrów ;-)

:
:thx:

bad_driver
[Usunięty]
:
Podepnę się od razu pod temat. Regulowaliście zawory w swoich shadowkach? Jakie są objawy niewyregulowanych zaworów i ile regulacja kosztowała?

:
objawy?

za duży luz - zawory klepią - słychać je coraz głośniej, zużywają się ich popychacze i generalnie robi się lipa, zaczynają też wyklepywać sie trzonki zaworów, poza tym lekko opóźnia się dostarczanie paliwa oraz opróżnianie komory spalania... Za mały luz??

podparte zawory - kłopoty z odpalaniem silnika i generalnie też lipa, robi się jakby automatyczny dekompresor jeśli masz mały luz na zaworze wydechowym..

Co do kosztu to zależy od mechanika oraz dostępności do regulacji zaworów oraz typu regulacji..

Ja robię sam więc nie mogę powiedzieć ile to kosztuje..

Jadę jadę na motorze...
:
Witam
Postanowiłem odświeżyć trochę temat.

W moim sprzęcie również nie ma filtru i zamierzam go zainstalować. W związku z tym mam kilka pytań:
1. Czy warto stosować filtry tgz. rozbieralne z możliwością czyszczenia?
2. Chciałem jw. zastosować filtr szklany w chromie aby pasował do reszty ;). Długość zabudowy takiego to około 85 mm to nie dużo jednak zastanawiam się czy jak wstawię go pomiędzy kranik a gaźnik w mojej mam kawałek wężyka w kształcie L- ki , to czy nie wpłynie na poprawne działanie moto. Z wstępnej analizy wynika że będzie trzeba dołożyć kawałek wężyka i oryginał skrócić. Czy taki zabieg nie wpłynie na działanie?
3. Jak powinien tzn. w jakiej pozycji filtr? przy samoistnym napływie?
4. Jaka średnica przepływowa przez fitr? wiem że najlepiej jak największa np 8mm ale to średnica przyłącza zew a wew. podają 4 mm czy to wystarczy i ten np z poniższego linku się nada?
http://allegro.pl/filtr-p...5037939010.html

:
Kiedyś próbowałem w w swojej VT125 zamontować uniwersalny filtr paliwa, jest to bardzo trudne z uwagi na niewielką odległość między krudźcami.Wężyki były zagięte i często nie przepuszczały wystarczającej ilości paliwa.Musisz znaleźć przewody paliwowe, które nie będą się zaginać lub pomyśl nad zamontowaniem siatki-filtra we wlewie paliwa na zbiorniku.

:
sq9nrf napisał/a:
Witam
Postanowiłem odświeżyć trochę temat.

W moim sprzęcie również nie ma filtru i zamierzam go zainstalować. W związku z tym mam kilka pytań:
1. Czy warto stosować filtry tgz. rozbieralne z możliwością czyszczenia?
2. Chciałem jw. zastosować filtr szklany w chromie aby pasował do reszty ;). Długość zabudowy takiego to około 85 mm to nie dużo jednak zastanawiam się czy jak wstawię go pomiędzy kranik a gaźnik w mojej mam kawałek wężyka w kształcie L- ki , to czy nie wpłynie na poprawne działanie moto. Z wstępnej analizy wynika że będzie trzeba dołożyć kawałek wężyka i oryginał skrócić. Czy taki zabieg nie wpłynie na działanie?
3. Jak powinien tzn. w jakiej pozycji filtr? przy samoistnym napływie?
4. Jaka średnica przepływowa przez fitr? wiem że najlepiej jak największa np 8mm ale to średnica przyłącza zew a wew. podają 4 mm czy to wystarczy i ten np z poniższego linku się nada?
http://allegro.pl/filtr-p...5037939010.html


Skąd wiesz że nie masz filtru na swoim miejscu?
Skoro nie masz, to Może po prostu kupić i zamontować tak jak być powinno? Po co kombinować...

[ Dodano: 2015-02-05, 20:43 ]
Chyba, że filtr paliwa to zupełnie coś innego niż to "sitko na brudy wypływające z baku" Zamontowane wewnątrz wylotu...

kilka udostępnionych foto
https://goo.gl/photos/tGRvfjn7TsppQYWcA
Odpowiedz do tematu
Skocz do:  

Pełna wersja forum
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group