Synchronizacja gaźników |
Autor |
Wiadomość |
pako 40
pako
Motocykl: vt 500C
Dołączył: 15 Kwi 2011 Posty: 17 Skąd: Ostrowy nad Okszą
|
Wysłany: 2014-03-08, 10:45
|
|
|
Witam,mam pytanie,czy po demontazu gaznikow i czyszczeniu trzeba robic synchro? |
|
|
|
|
pyton
Piotrek
Motocykl: vt 750c 1983-vt 1100C2 1995
Wiek: 47 Dołączył: 15 Paź 2012 Posty: 292 Skąd: kłomnice
|
|
|
|
|
pako 40
pako
Motocykl: vt 500C
Dołączył: 15 Kwi 2011 Posty: 17 Skąd: Ostrowy nad Okszą
|
Wysłany: 2014-03-08, 16:17
|
|
|
Wiesz nigdy jeszcze nie robilem z gaznikami,mam zamiar w przyszly weekend je zdemontowac,bo po postoju jakos go muli,czyli przy rozbieraniu nie ruszac tej srubki do ustawiania ?A srubki do skladu mieszanki sa po prawej stronie gaznika? |
|
|
|
|
pyton
Piotrek
Motocykl: vt 750c 1983-vt 1100C2 1995
Wiek: 47 Dołączył: 15 Paź 2012 Posty: 292 Skąd: kłomnice
|
|
|
|
|
Todek
Lone Rider
Motocykl: VTX 1800 C 03 XL 650 V 04
Wiek: 56 Dołączył: 12 Lut 2008 Posty: 9489 Skąd: Kostry/Parczew/LPA
|
Wysłany: 2014-03-08, 22:09
|
|
|
pako 40 napisał/a: | Witam,mam pytanie,czy po demontazu gaznikow i czyszczeniu trzeba robic synchro? |
Napewno nie zaszkodzi. Ustaw na wolnych obrotach i zobacz co się dzieje po dodaniu gazu. |
_________________ "Bardzo też pożytecznie bywa najsamprzód zdzielić świadka, ledwo wejdzie, mocno kijem po głowie, od czego ten bardzo zdumiony bywa, a przeto i do kłamstwa nieskory."
Car Wszechrosji Piotr I - Ukaz o Badaniu Świadków".
Moje moto:
WSK 125 M06 B3 85 |
|
|
|
|
stary
jozin
Motocykl: honda shadov vt 1100 spirit 0,4
Wiek: 59 Dołączył: 23 Mar 2012 Posty: 127 Skąd: Zywiec
|
Wysłany: 2014-03-17, 13:02
|
|
|
witam wczoraj próbowałem ustawić synhro za pomocą jak to nazywają
--wakuometr rurkowy --jak w filmiku ponizej
http://www.youtube.com/watch?v=OLZjv5DF9uQ
kręcąc śrubka do synhro( minimalnie bardzo delikatnie )miedzy gaźnikami --nie udało się mi ustawić identycznego ciągu obu gazników
tez zaobserwowałem ciekawą rzecz ,ze po kręceniu śrubką w lewo /prawo, obroty wzrastały lub spadały ,możecie sie wypowiedzieć, może coś źle robię dzięki |
|
|
|
|
Wojtek
elbląskie korzenie
Motocykl: VT 1100 C2 Sabre
Wiek: 45 Dołączył: 15 Mar 2012 Posty: 2136 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2014-03-17, 18:30
|
|
|
stary napisał/a: | po kręceniu śrubką w lewo /prawo, obroty wzrastały lub spadały |
Może kręciłeś śrubką od ustawiania obrotów? Pewnie nie, ale na wszelki wypadek pytam |
_________________ I will survive...
Jesienna Szabla
Moje ptaszory i inne stwory |
|
|
|
|
stary
jozin
Motocykl: honda shadov vt 1100 spirit 0,4
Wiek: 59 Dołączył: 23 Mar 2012 Posty: 127 Skąd: Zywiec
|
Wysłany: 2014-03-19, 12:31
|
|
|
możecie podpowiedzieć ile maja być wkręcone te małe śrubeczki do regulacji -mieszanka /powietrze- w moim moto vt1100 2004r,
mam książkę KLYMER i nie znalazłem nigdzie opisu -ile obrotów te śrubki maj być wkręcone ( by mięć na start te mieszankę pilotującą ) obecnie mam je odkręcone na 5,5 obrotu od końca
|
|
|
|
|
januszek
Motocykl: Yamaha 1900 Stratoliner
Wiek: 67 Dołączył: 27 Sie 2010 Posty: 1413 Skąd: Działdowo
|
Wysłany: 2014-03-19, 15:10
|
|
|
Wydaje mi się , że o trzy obroty za dużo . Zacznij regulację od 2,5 obrotu , ale obserwuj świece - czyli po każdej zmianie regulacji trzeba się przejechać i zobaczyć kolor świeczki - mówię tu o regulacji składu mieszanki nie o synchronizacji , bo to dwie różne sprawy.
A zmiana obrotów po regulacji powietrzem to jest normalna sprawa , bo zmieniasz skład mieszanki - jak będzie bogata to oroty będą większe i odwrotnie.To jest podobnie jak na ssaniu - włanczając ssanie zamykasz powietrze , a więc robisz bogatą mieszankę żeby silnik łatwiej odpalił i zauwarzyłeś pewnie , że wtedy ma większe obroty , a ssanie wyłączysz czyli ma normalny dopływ powietrza - silnik reaguje zmianą na mniejsze obroty. |
_________________ Życie jest piękne , ale oglądane zsiodła z V-ką między nogami |
|
|
|
|
Todek
Lone Rider
Motocykl: VTX 1800 C 03 XL 650 V 04
Wiek: 56 Dołączył: 12 Lut 2008 Posty: 9489 Skąd: Kostry/Parczew/LPA
|
Wysłany: 2014-03-19, 19:16
|
|
|
Normalnie mnie osłabiasz, czepiasz się rzeczy o których nie masz pojęcia. No ale cóż, mamy demokrację.
Początkowe wykręcenie śrub regulacji składu mieszanki, to 2 obroty. I na 100% jest o tym mowa w Clymerze. |
_________________ "Bardzo też pożytecznie bywa najsamprzód zdzielić świadka, ledwo wejdzie, mocno kijem po głowie, od czego ten bardzo zdumiony bywa, a przeto i do kłamstwa nieskory."
Car Wszechrosji Piotr I - Ukaz o Badaniu Świadków".
Moje moto:
WSK 125 M06 B3 85 |
|
|
|
|
stary
jozin
Motocykl: honda shadov vt 1100 spirit 0,4
Wiek: 59 Dołączył: 23 Mar 2012 Posty: 127 Skąd: Zywiec
|
Wysłany: 2014-03-19, 21:49
|
|
|
dzięki koledzy
Todku męczyłem sie dość długo zanim jakoś przetłumaczyłem 5/10 z angielskiego na nasze
te 2 obroty hyba dobrze znalazłem na stronie 272 KSIĄŻKI CLYMERAw tabelce 16 pozycja od dołu ( aż człeka trafia ze nic po polsku nie ma masakra )
bogatsza w paliwo mieszanka będzie jak będę Todku te śrubkę wkręcał czy --wykręcał ,bym nie miał mokrej/okopconej świecy ? |
|
|
|
|
JohnM
Motocykl: VT600 '93
Wiek: 33 Dołączył: 06 Lut 2012 Posty: 175 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: 2014-03-19, 21:53
|
|
|
Wykręcając wzbogacasz, wkręcając zubożasz |
_________________ Nothing is over! Nothing! |
|
|
|
|
pako 40
pako
Motocykl: vt 500C
Dołączył: 15 Kwi 2011 Posty: 17 Skąd: Ostrowy nad Okszą
|
Wysłany: 2014-03-30, 11:30
|
|
|
Witam ponownie,mam troszke wolnego moge cos pogrzebac bo cieplo sie robi i kusi by pojezdzic.
Jedzilem wczoraj i zauwazylem jedna rzecz po odpaleniu zimnego moto tego nie ma az do zgaszenia i odpalenia ponownie.Mianowicie wystepuje taka jakby turbodziura w okolicach 100-110km\h wystepuje takie przydlawienie.Chce rozebrac gazniki do czyszczenia,ale nie chce nic ruszac rzadnych regulacji ani robic synchro.wolne obroty sa dobre ,wiec nie chce tego ruszac,czy da sie wyczyscic gazniki bez ruszania tych rzeczy np.wyczyscic przedmuchac i złozyc tak samo?pozd.
Jeszcze jeden maly problem,nie moglem go wczoraj odpalic strzelal w tłumik,z popychu odpalil od razu,natomiast dzisiaj rano sprobowalem bez ssania i odpalil zaraz,czy teraz z racji tego ze cieplej to bez ssania odpala,moto stoi w ocieplanym garazu.pozd. |
|
|
|
|
marek80
Motocykl: honda vt 750 c 85r
Wiek: 43 Dołączył: 12 Mar 2013 Posty: 75 Skąd: okolice gdańska
|
Wysłany: 2014-03-31, 21:14
|
|
|
ja bym na pych nie odpalał a problemy z odpaleniem są spowodowane gaźnikami tak mi się wydaje a bez ssania to latem bo teraz to jeszcze troszkę chłodno |
_________________ http://images69.fotosik.p...e270111agen.jpg |
|
|
|
|
pako 40
pako
Motocykl: vt 500C
Dołączył: 15 Kwi 2011 Posty: 17 Skąd: Ostrowy nad Okszą
|
Wysłany: 2014-04-01, 08:58
|
|
|
To wiem ze latem bez ssania,tylko dlaczego na ssaniu nie pali a bez od strzala.Wyglada takjakby go zalewalo. |
|
|
|
|
|