/
Forum SHOC.PL


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat

Poprzedni temat «» Następny temat
Synchronizacja gaźników
Autor Wiadomość
pako 40 
pako

Motocykl: vt 500C
Dołączył: 15 Kwi 2011
Posty: 17
Skąd: Ostrowy nad Okszą
Wysłany: 2014-03-08, 10:45   

Witam,mam pytanie,czy po demontazu gaznikow i czyszczeniu trzeba robic synchro?
 
 
pyton 
Piotrek


Motocykl: vt 750c 1983-vt 1100C2 1995
Wiek: 47
Dołączył: 15 Paź 2012
Posty: 292
Skąd: kłomnice
Wysłany: 2014-03-08, 15:19   

robisz to na sucho jak masz je na stole, ustawiasz przepustnice tak aby miały to samo położenie tam są takie otworki nimi się sugeruj.
_________________
Tak młody jak dzisiaj nie będziesz już nigdy!
https://plus.google.com/photos/114769053866466971600/albums/6038086538392746145?authkey=CPXQgc3Bktfg1wE
 
 
pako 40 
pako

Motocykl: vt 500C
Dołączył: 15 Kwi 2011
Posty: 17
Skąd: Ostrowy nad Okszą
Wysłany: 2014-03-08, 16:17   

Wiesz nigdy jeszcze nie robilem z gaznikami,mam zamiar w przyszly weekend je zdemontowac,bo po postoju jakos go muli,czyli przy rozbieraniu nie ruszac tej srubki do ustawiania ?A srubki do skladu mieszanki sa po prawej stronie gaznika?
 
 
pyton 
Piotrek


Motocykl: vt 750c 1983-vt 1100C2 1995
Wiek: 47
Dołączył: 15 Paź 2012
Posty: 292
Skąd: kłomnice
Wysłany: 2014-03-08, 18:14   

są po jednej na gaźnik daj mi swój numer to może się spotkamy jakoś to ci pomogę.
_________________
Tak młody jak dzisiaj nie będziesz już nigdy!
https://plus.google.com/photos/114769053866466971600/albums/6038086538392746145?authkey=CPXQgc3Bktfg1wE
 
 
Todek 
Lone Rider


Motocykl: VTX 1800 C 03 XL 650 V 04
Wiek: 56
Dołączył: 12 Lut 2008
Posty: 9489
Skąd: Kostry/Parczew/LPA
Wysłany: 2014-03-08, 22:09   

pako 40 napisał/a:
Witam,mam pytanie,czy po demontazu gaznikow i czyszczeniu trzeba robic synchro?

Napewno nie zaszkodzi. :mrgreen: Ustaw na wolnych obrotach i zobacz co się dzieje po dodaniu gazu.
_________________
"Bardzo też pożytecznie bywa najsamprzód zdzielić świadka, ledwo wejdzie, mocno kijem po głowie, od czego ten bardzo zdumiony bywa, a przeto i do kłamstwa nieskory."
Car Wszechrosji Piotr I - Ukaz o Badaniu Świadków".

Moje moto:
WSK 125 M06 B3 85
 
 
 
stary 
jozin

Motocykl: honda shadov vt 1100 spirit 0,4
Wiek: 59
Dołączył: 23 Mar 2012
Posty: 127
Skąd: Zywiec
Wysłany: 2014-03-17, 13:02   

witam wczoraj próbowałem ustawić synhro za pomocą jak to nazywają
--wakuometr rurkowy --jak w filmiku ponizej
http://www.youtube.com/watch?v=OLZjv5DF9uQ
kręcąc śrubka do synhro( minimalnie bardzo delikatnie )miedzy gaźnikami --nie udało się mi ustawić identycznego ciągu obu gazników
tez zaobserwowałem ciekawą rzecz ,ze po kręceniu śrubką w lewo /prawo, obroty wzrastały lub spadały ,możecie sie wypowiedzieć, może coś źle robię :shock: dzięki
 
 
 
Wojtek 
elbląskie korzenie


Motocykl: VT 1100 C2 Sabre
Wiek: 45
Dołączył: 15 Mar 2012
Posty: 2136
Skąd: Poznań
Wysłany: 2014-03-17, 18:30   

stary napisał/a:
po kręceniu śrubką w lewo /prawo, obroty wzrastały lub spadały


Może kręciłeś śrubką od ustawiania obrotów? Pewnie nie, ale na wszelki wypadek pytam :->
_________________
I will survive...

Jesienna Szabla
Moje ptaszory i inne stwory
 
 
stary 
jozin

Motocykl: honda shadov vt 1100 spirit 0,4
Wiek: 59
Dołączył: 23 Mar 2012
Posty: 127
Skąd: Zywiec
Wysłany: 2014-03-19, 12:31   

możecie podpowiedzieć ile maja być wkręcone te małe śrubeczki do regulacji -mieszanka /powietrze- w moim moto vt1100 2004r,
mam książkę KLYMER i nie znalazłem nigdzie opisu -ile obrotów te śrubki maj być wkręcone ( by mięć na start te mieszankę pilotującą ) obecnie mam je odkręcone na 5,5 obrotu od końca
:-|
 
 
 
januszek 


Motocykl: Yamaha 1900 Stratoliner
Wiek: 67
Dołączył: 27 Sie 2010
Posty: 1413
Skąd: Działdowo
Wysłany: 2014-03-19, 15:10   

Wydaje mi się , że o trzy obroty za dużo . Zacznij regulację od 2,5 obrotu , ale obserwuj świece - czyli po każdej zmianie regulacji trzeba się przejechać i zobaczyć kolor świeczki - mówię tu o regulacji składu mieszanki nie o synchronizacji , bo to dwie różne sprawy.
A zmiana obrotów po regulacji powietrzem to jest normalna sprawa , bo zmieniasz skład mieszanki - jak będzie bogata to oroty będą większe i odwrotnie.To jest podobnie jak na ssaniu - włanczając ssanie zamykasz powietrze , a więc robisz bogatą mieszankę żeby silnik łatwiej odpalił i zauwarzyłeś pewnie , że wtedy ma większe obroty , a ssanie wyłączysz czyli ma normalny dopływ powietrza - silnik reaguje zmianą na mniejsze obroty.
_________________
Życie jest piękne , ale oglądane zsiodła z V-ką między nogami
 
 
Todek 
Lone Rider


Motocykl: VTX 1800 C 03 XL 650 V 04
Wiek: 56
Dołączył: 12 Lut 2008
Posty: 9489
Skąd: Kostry/Parczew/LPA
Wysłany: 2014-03-19, 19:16   

Normalnie mnie osłabiasz, czepiasz się rzeczy o których nie masz pojęcia. :shock: No ale cóż, mamy demokrację. :mrgreen:
Początkowe wykręcenie śrub regulacji składu mieszanki, to 2 obroty. I na 100% jest o tym mowa w Clymerze. :mrgreen:
_________________
"Bardzo też pożytecznie bywa najsamprzód zdzielić świadka, ledwo wejdzie, mocno kijem po głowie, od czego ten bardzo zdumiony bywa, a przeto i do kłamstwa nieskory."
Car Wszechrosji Piotr I - Ukaz o Badaniu Świadków".

Moje moto:
WSK 125 M06 B3 85
 
 
 
stary 
jozin

Motocykl: honda shadov vt 1100 spirit 0,4
Wiek: 59
Dołączył: 23 Mar 2012
Posty: 127
Skąd: Zywiec
Wysłany: 2014-03-19, 21:49   

dzięki koledzy
Todku męczyłem sie dość długo zanim jakoś przetłumaczyłem 5/10 z angielskiego na nasze :roll:
te 2 obroty hyba dobrze znalazłem na stronie 272 KSIĄŻKI CLYMERAw tabelce 16 pozycja od dołu ( aż człeka trafia ze nic po polsku nie ma masakra :-( )
bogatsza w paliwo mieszanka będzie jak będę Todku te śrubkę wkręcał czy --wykręcał ,bym nie miał mokrej/okopconej świecy ?
 
 
 
JohnM 


Motocykl: VT600 '93
Wiek: 33
Dołączył: 06 Lut 2012
Posty: 175
Skąd: Gliwice
Wysłany: 2014-03-19, 21:53   

Wykręcając wzbogacasz, wkręcając zubożasz :->
_________________
Nothing is over! Nothing!
 
 
 
pako 40 
pako

Motocykl: vt 500C
Dołączył: 15 Kwi 2011
Posty: 17
Skąd: Ostrowy nad Okszą
Wysłany: 2014-03-30, 11:30   

Witam ponownie,mam troszke wolnego moge cos pogrzebac bo cieplo sie robi i kusi by pojezdzic.
Jedzilem wczoraj i zauwazylem jedna rzecz po odpaleniu zimnego moto tego nie ma az do zgaszenia i odpalenia ponownie.Mianowicie wystepuje taka jakby turbodziura w okolicach 100-110km\h wystepuje takie przydlawienie.Chce rozebrac gazniki do czyszczenia,ale nie chce nic ruszac rzadnych regulacji ani robic synchro.wolne obroty sa dobre ,wiec nie chce tego ruszac,czy da sie wyczyscic gazniki bez ruszania tych rzeczy np.wyczyscic przedmuchac i złozyc tak samo?pozd.
Jeszcze jeden maly problem,nie moglem go wczoraj odpalic strzelal w tłumik,z popychu odpalil od razu,natomiast dzisiaj rano sprobowalem bez ssania i odpalil zaraz,czy teraz z racji tego ze cieplej to bez ssania odpala,moto stoi w ocieplanym garazu.pozd.
 
 
marek80 

Motocykl: honda vt 750 c 85r
Wiek: 43
Dołączył: 12 Mar 2013
Posty: 75
Skąd: okolice gdańska
Wysłany: 2014-03-31, 21:14   

ja bym na pych nie odpalał a problemy z odpaleniem są spowodowane gaźnikami tak mi się wydaje a bez ssania to latem bo teraz to jeszcze troszkę chłodno
_________________
http://images69.fotosik.p...e270111agen.jpg
 
 
pako 40 
pako

Motocykl: vt 500C
Dołączył: 15 Kwi 2011
Posty: 17
Skąd: Ostrowy nad Okszą
Wysłany: 2014-04-01, 08:58   

To wiem ze latem bez ssania,tylko dlaczego na ssaniu nie pali a bez od strzala.Wyglada takjakby go zalewalo.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Wersja forum PDA/GSM