Regulacja gaźników |
Autor |
Wiadomość |
Goldix
Rafał
Motocykl: Były VT 125, 750. Jest INNY
Wiek: 51 Dołączył: 12 Sie 2015 Posty: 775 Skąd: Marki (Warszawa)
|
|
|
|
|
thommush
Motocykl: VTX 1800 Neo '04
Wiek: 45 Dołączył: 20 Mar 2015 Posty: 311 Skąd: Wwa
|
Wysłany: 2015-08-17, 15:49
|
|
|
Duszeek napisał/a: | Pytanie czy gra warta świeczki.
125 v-max 110km
750 v-max 150km
To ile przyrostu da 170 ??
Po przeróbkach jak osiągnie 130km to powiedzmy opłaca się kombinować, ale dla przyrostu 10km to szkoda czasu i pieniędzy - bo tak naprawdę tego się nie odczuje. |
Myślę, że tu nie do końca o V-max chodzi, a o sposób w jaki do tej prędkości dochodzi. O ile do 80 km/h jakoś leci, powyżej tego jest już słabo.
[ Dodano: 2015-08-17, 15:50 ]
Goldixx, wykres na stronie to chyba z painta. Coś mi nie pasuje wykres momentu (jeśli dobrze czytam wykres), bo 125 ma ok 10 Nm. |
|
|
|
|
garnett
Majsterpopsuj
Motocykl: HD Electra Glide wcześniej VT500c i VT1100ace
Wiek: 43 Dołączył: 07 Gru 2013 Posty: 1617 Skąd: Warszawa-Wesoła
|
Wysłany: 2015-08-17, 16:11
|
|
|
Nie wiem czy zdajecie sobie sprawę z tego że zwiększając pojemność do 170ccm poruszacie się pojazdem na który nie posiadacie uprawnień i ubezpieczenia ( bo jest wykupione na pojazd o innej pojemności ). W razie jak zrobicie coś komuś i ktoś się dopatrzy ( policjant choć częściej rzeczoznawca od ubezpieczyciela) to macie strasznie przej......ane.
To jest dokładnie coś takiego jak kiedyś rejestrowało się 125 na motorowery, tylko tutaj zamiast zaniżać pojemność w dokumentach to zwiększacie ją w pojeździe.
Do tego 3000zł ??? Za ten pieniądz zrobicie prawko i jeszcze zostanie do dołożenia na nowe moto po sprzedaży 125. |
_________________ Jeżeli kobieta włącza wycieraczki kiedy nie pada, znaczy będzie skręcać. |
Ostatnio zmieniony przez garnett 2015-08-17, 16:17, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
Goldix
Rafał
Motocykl: Były VT 125, 750. Jest INNY
Wiek: 51 Dołączył: 12 Sie 2015 Posty: 775 Skąd: Marki (Warszawa)
|
Wysłany: 2015-08-17, 16:12
|
|
|
Thommush, z tego co widzę wykres dotyczy mocy a nie momentu. Co prawda jest podany dla Varadero i nie wiadomo czy w wersji gaźnikowej czy z wtryskiem. Sądzę, że jest to mocno orientacyjne, ale daje jakieś pojęcie o skuteczności takich modyfikacji. W pełnym tuningu 50% mocy więcej to już coś jest. Oczywiście nie mówię o kosztach, bo czy one są adekwatne do zysku musimy sami ocenić, moim zdaniem nie. |
_________________ To nie było moje marzenie, ale zaskoczyło.
https://www.facebook.com/shadowontheroad/
|
|
|
|
|
thommush
Motocykl: VTX 1800 Neo '04
Wiek: 45 Dołączył: 20 Mar 2015 Posty: 311 Skąd: Wwa
|
Wysłany: 2015-08-17, 17:20
|
|
|
Goldixx napisał/a: | z tego co widzę wykres dotyczy mocy a nie momentu | Linie ciągłe do mocy, przerywane raczej moment.
Aaaa, OK, spojrzałem raz jeszcze- brakuje drugiej części skali po prawej stronie wykresu. |
|
|
|
|
promo
Motocykl: Vt1100 Sabre
Dołączył: 17 Cze 2015 Posty: 274 Skąd: Serock
|
Wysłany: 2015-08-18, 00:27
|
|
|
Goldixx napisał/a: | Oczywiście nie mówię o kosztach, bo czy one są adekwatne do zysku musimy sami ocenić, moim zdaniem nie. |
To już musiałaby być prawdziwa miłość do małego cienia:D
to co ja podawałem kosztuje 330 eurasów więc trochę taniej, choć to nadal koszt
'prawka' więc osobiście bardziej opłaca mi się to drugie i śmiganie na wiosnę jakimś 1100cc :)
http://www.gw-racing-part...bis=2008&lan=en |
|
|
|
|
sq9nrf
Paweł
Motocykl: Honda Shadow VT 125 C29 2000
Wiek: 41 Dołączył: 27 Sty 2015 Posty: 226 Skąd: Sosnowiec
|
Wysłany: 2015-08-22, 19:11
|
|
|
Witam
chciałem sprawdzić synchronizację gaźników w VT 125 jednak zastanawiam się w które miejsce podłączyć wakłometry?
Poniżej zdjęcia miejsc które udało mi się zlokalizować.
Zdjęcie nr 1 cylinder 2
Zdjęcie nr 2 cylinder 1 na nim widoczna śruba zaślepiająca.
Proszę o pomoc w zlokalizowaniu króccy.
nie mogę dodać zdjęć ..
[ Dodano: 2015-08-22, 19:45 ]
Udało mi się znaleźć film w sieci gdzie pokazano jak wykonać synchro w VT125
https://www.youtube.com/watch?v=Xpd9-5qaBPg
Czyli króćce te które chciałem pokazać jedynie na pierwszym cylindrze mam śrubę i potrzebował bym króciec wkręcany czy ktoś ma pomysł z czego zaadoptować lub gdzie można dostać czy to na M5?
[ Dodano: 2015-08-22, 20:22 ]
może coś takiego?
http://allegro.pl/dysze-d...5613395768.html |
|
|
|
|
Trom
Tomek
Motocykl: VT750 05r,ST1300
Wiek: 54 Dołączył: 09 Sie 2014 Posty: 2618 Skąd: Otwock
|
Wysłany: 2015-08-23, 00:59
|
|
|
Poprawna nazwa wakuometry |
_________________ Pozdrawiam wszystkie motocyklistki i motocyklistów !!! |
|
|
|
|
sq9nrf
Paweł
Motocykl: Honda Shadow VT 125 C29 2000
Wiek: 41 Dołączył: 27 Sty 2015 Posty: 226 Skąd: Sosnowiec
|
Wysłany: 2015-08-26, 08:09
|
|
|
Orientuje się kros jaki gwint jest w gardzieli cylindra pod króciec? kupiłem w ciemno M5 jedni piszą ze M4 ale to rzadko. |
|
|
|
|
promo
Motocykl: Vt1100 Sabre
Dołączył: 17 Cze 2015 Posty: 274 Skąd: Serock
|
Wysłany: 2015-08-26, 10:27
|
|
|
po opisie nie bardzo wiem o którą śrubę chodzi |
|
|
|
|
Zamek1200
Motocykl: VT 125 00'
Wiek: 35 Dołączył: 15 Cze 2015 Posty: 514 Skąd: Mazowsze
|
Wysłany: 2015-08-26, 11:59
|
|
|
no właśnie króćce chyba nie mają gwintów?? króćce
nie masz przypadkiem na myśli dyszy w gaźniku? z tego co z mechaniorem rozmawiałem kilka dni temu to chyba M6 powinno być. btw odradził mi zakładać większe dysze twierdząc że nawet jeśli poprawi to osiągi silnika to będzie znikomy efekt a komora będzie zalewana paliwem. poza tym jeśli mam zwężke w króćcach (o czym się dziś przekonam) to większe dysze zupełnie nic nie zmienią |
|
|
|
|
sq9nrf
Paweł
Motocykl: Honda Shadow VT 125 C29 2000
Wiek: 41 Dołączył: 27 Sty 2015 Posty: 226 Skąd: Sosnowiec
|
Wysłany: 2015-08-26, 12:10
|
|
|
nie chodzi o dysze w gaźniku. W kolektorze dolotowym w 1 cylindrze mam zaślepkę w postaci śruby. Nie miałem jak jej wykręcić żeby sprawdzić ale wg filmiku jak w moim 1 temacie widać że tam autor ma króciec pomiarowy
. Najprawdopodobniej go wkręcił i podłączył wężyk. |
|
|
|
|
Goldix
Rafał
Motocykl: Były VT 125, 750. Jest INNY
Wiek: 51 Dołączył: 12 Sie 2015 Posty: 775 Skąd: Marki (Warszawa)
|
Wysłany: 2015-08-26, 13:47
|
|
|
sq9nrf napisał/a: | nie chodzi o dysze w gaźniku. W kolektorze dolotowym w 1 cylindrze mam zaślepkę w postaci śruby. Nie miałem jak jej wykręcić żeby sprawdzić ale wg filmiku jak w moim 1 temacie widać że tam autor ma króciec pomiarowy
. Najprawdopodobniej go wkręcił i podłączył wężyk. |
Dokładnie tak wykręcasz śrubę a w jej miejsce wkręcasz ten króciec do którego podczepiasz wężyk od wakumetrów. |
_________________ To nie było moje marzenie, ale zaskoczyło.
https://www.facebook.com/shadowontheroad/
|
|
|
|
|
sq9nrf
Paweł
Motocykl: Honda Shadow VT 125 C29 2000
Wiek: 41 Dołączył: 27 Sty 2015 Posty: 226 Skąd: Sosnowiec
|
Wysłany: 2015-08-26, 22:59
|
|
|
Goldixx napisał/a: | sq9nrf napisał/a: | nie chodzi o dysze w gaźniku. W kolektorze dolotowym w 1 cylindrze mam zaślepkę w postaci śruby. Nie miałem jak jej wykręcić żeby sprawdzić ale wg filmiku jak w moim 1 temacie widać że tam autor ma króciec pomiarowy
. Najprawdopodobniej go wkręcił i podłączył wężyk. |
Dokładnie tak wykręcasz śrubę a w jej miejsce wkręcasz ten króciec do którego podczepiasz wężyk od wakumetrów. |
dokładnie ale jaki tam jest gwint M5 ? |
|
|
|
|
Goldix
Rafał
Motocykl: Były VT 125, 750. Jest INNY
Wiek: 51 Dołączył: 12 Sie 2015 Posty: 775 Skąd: Marki (Warszawa)
|
|
|
|
|
|