/
Forum SHOC.PL


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat

Poprzedni temat «» Następny temat
Regulacja gaźników
Autor Wiadomość
Goldix 
Rafał


Motocykl: Były VT 125, 750. Jest INNY
Wiek: 51
Dołączył: 12 Sie 2015
Posty: 775
Skąd: Marki (Warszawa)
Wysłany: 2015-08-17, 13:12   

Informacje od producenta.

http://moto125.redcart.pl...-125-honda.html
_________________
To nie było moje marzenie, ale zaskoczyło.

https://www.facebook.com/shadowontheroad/

 
 
thommush 

Motocykl: VTX 1800 Neo '04
Wiek: 45
Dołączył: 20 Mar 2015
Posty: 311
Skąd: Wwa
Wysłany: 2015-08-17, 15:49   

Duszeek napisał/a:
Pytanie czy gra warta świeczki.
125 v-max 110km

750 v-max 150km

To ile przyrostu da 170 ??

Po przeróbkach jak osiągnie 130km to powiedzmy opłaca się kombinować, ale dla przyrostu 10km to szkoda czasu i pieniędzy - bo tak naprawdę tego się nie odczuje.


Myślę, że tu nie do końca o V-max chodzi, a o sposób w jaki do tej prędkości dochodzi. O ile do 80 km/h jakoś leci, powyżej tego jest już słabo.

[ Dodano: 2015-08-17, 15:50 ]
Goldixx, wykres na stronie to chyba z painta. Coś mi nie pasuje wykres momentu (jeśli dobrze czytam wykres), bo 125 ma ok 10 Nm.
 
 
garnett 
Majsterpopsuj


Motocykl: HD Electra Glide wcześniej VT500c i VT1100ace
Wiek: 43
Dołączył: 07 Gru 2013
Posty: 1617
Skąd: Warszawa-Wesoła
Wysłany: 2015-08-17, 16:11   

Nie wiem czy zdajecie sobie sprawę z tego że zwiększając pojemność do 170ccm poruszacie się pojazdem na który nie posiadacie uprawnień i ubezpieczenia ( bo jest wykupione na pojazd o innej pojemności ). W razie jak zrobicie coś komuś i ktoś się dopatrzy ( policjant choć częściej rzeczoznawca od ubezpieczyciela) to macie strasznie przej......ane.
To jest dokładnie coś takiego jak kiedyś rejestrowało się 125 na motorowery, tylko tutaj zamiast zaniżać pojemność w dokumentach to zwiększacie ją w pojeździe.

Do tego 3000zł ??? Za ten pieniądz zrobicie prawko i jeszcze zostanie do dołożenia na nowe moto po sprzedaży 125.
_________________
Jeżeli kobieta włącza wycieraczki kiedy nie pada, znaczy będzie skręcać.
Ostatnio zmieniony przez garnett 2015-08-17, 16:17, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Goldix 
Rafał


Motocykl: Były VT 125, 750. Jest INNY
Wiek: 51
Dołączył: 12 Sie 2015
Posty: 775
Skąd: Marki (Warszawa)
Wysłany: 2015-08-17, 16:12   

Thommush, z tego co widzę wykres dotyczy mocy a nie momentu. Co prawda jest podany dla Varadero i nie wiadomo czy w wersji gaźnikowej czy z wtryskiem. Sądzę, że jest to mocno orientacyjne, ale daje jakieś pojęcie o skuteczności takich modyfikacji. W pełnym tuningu 50% mocy więcej to już coś jest. Oczywiście nie mówię o kosztach, bo czy one są adekwatne do zysku musimy sami ocenić, moim zdaniem nie.
_________________
To nie było moje marzenie, ale zaskoczyło.

https://www.facebook.com/shadowontheroad/

 
 
thommush 

Motocykl: VTX 1800 Neo '04
Wiek: 45
Dołączył: 20 Mar 2015
Posty: 311
Skąd: Wwa
Wysłany: 2015-08-17, 17:20   

Goldixx napisał/a:
z tego co widzę wykres dotyczy mocy a nie momentu
Linie ciągłe do mocy, przerywane raczej moment.

Aaaa, OK, spojrzałem raz jeszcze- brakuje drugiej części skali po prawej stronie wykresu.
 
 
promo 

Motocykl: Vt1100 Sabre
Dołączył: 17 Cze 2015
Posty: 274
Skąd: Serock
Wysłany: 2015-08-18, 00:27   

Goldixx napisał/a:
Oczywiście nie mówię o kosztach, bo czy one są adekwatne do zysku musimy sami ocenić, moim zdaniem nie.


To już musiałaby być prawdziwa miłość do małego cienia:D

to co ja podawałem kosztuje 330 eurasów więc trochę taniej, choć to nadal koszt
'prawka' więc osobiście bardziej opłaca mi się to drugie i śmiganie na wiosnę jakimś 1100cc :)

http://www.gw-racing-part...bis=2008&lan=en
 
 
sq9nrf 
Paweł


Motocykl: Honda Shadow VT 125 C29 2000
Wiek: 41
Dołączył: 27 Sty 2015
Posty: 226
Skąd: Sosnowiec
Wysłany: 2015-08-22, 19:11   

Witam

chciałem sprawdzić synchronizację gaźników w VT 125 jednak zastanawiam się w które miejsce podłączyć wakłometry?
Poniżej zdjęcia miejsc które udało mi się zlokalizować.
Zdjęcie nr 1 cylinder 2
Zdjęcie nr 2 cylinder 1 na nim widoczna śruba zaślepiająca.

Proszę o pomoc w zlokalizowaniu króccy.


nie mogę dodać zdjęć :-( ..

[ Dodano: 2015-08-22, 19:45 ]
Udało mi się znaleźć film w sieci gdzie pokazano jak wykonać synchro w VT125

https://www.youtube.com/watch?v=Xpd9-5qaBPg

Czyli króćce te które chciałem pokazać jedynie na pierwszym cylindrze mam śrubę i potrzebował bym króciec wkręcany czy ktoś ma pomysł z czego zaadoptować lub gdzie można dostać czy to na M5?

[ Dodano: 2015-08-22, 20:22 ]
może coś takiego?

http://allegro.pl/dysze-d...5613395768.html
 
 
Trom 
Tomek


Motocykl: VT750 05r,ST1300
Wiek: 54
Dołączył: 09 Sie 2014
Posty: 2618
Skąd: Otwock
Wysłany: 2015-08-23, 00:59   

Poprawna nazwa wakuometry ;-)
_________________
Pozdrawiam wszystkie motocyklistki i motocyklistów !!!
 
 
sq9nrf 
Paweł


Motocykl: Honda Shadow VT 125 C29 2000
Wiek: 41
Dołączył: 27 Sty 2015
Posty: 226
Skąd: Sosnowiec
Wysłany: 2015-08-26, 08:09   

Orientuje się kros jaki gwint jest w gardzieli cylindra pod króciec? kupiłem w ciemno M5 jedni piszą ze M4 ale to rzadko.
 
 
promo 

Motocykl: Vt1100 Sabre
Dołączył: 17 Cze 2015
Posty: 274
Skąd: Serock
Wysłany: 2015-08-26, 10:27   

po opisie nie bardzo wiem o którą śrubę chodzi
 
 
Zamek1200 


Motocykl: VT 125 00'
Wiek: 35
Dołączył: 15 Cze 2015
Posty: 514
Skąd: Mazowsze
Wysłany: 2015-08-26, 11:59   

no właśnie króćce chyba nie mają gwintów?? króćce

nie masz przypadkiem na myśli dyszy w gaźniku? z tego co z mechaniorem rozmawiałem kilka dni temu to chyba M6 powinno być. btw odradził mi zakładać większe dysze twierdząc że nawet jeśli poprawi to osiągi silnika to będzie znikomy efekt a komora będzie zalewana paliwem. poza tym jeśli mam zwężke w króćcach (o czym się dziś przekonam) to większe dysze zupełnie nic nie zmienią
 
 
sq9nrf 
Paweł


Motocykl: Honda Shadow VT 125 C29 2000
Wiek: 41
Dołączył: 27 Sty 2015
Posty: 226
Skąd: Sosnowiec
Wysłany: 2015-08-26, 12:10   

nie chodzi o dysze w gaźniku. W kolektorze dolotowym w 1 cylindrze mam zaślepkę w postaci śruby. Nie miałem jak jej wykręcić żeby sprawdzić ale wg filmiku jak w moim 1 temacie widać że tam autor ma króciec pomiarowy
. Najprawdopodobniej go wkręcił i podłączył wężyk.
 
 
Goldix 
Rafał


Motocykl: Były VT 125, 750. Jest INNY
Wiek: 51
Dołączył: 12 Sie 2015
Posty: 775
Skąd: Marki (Warszawa)
Wysłany: 2015-08-26, 13:47   

sq9nrf napisał/a:
nie chodzi o dysze w gaźniku. W kolektorze dolotowym w 1 cylindrze mam zaślepkę w postaci śruby. Nie miałem jak jej wykręcić żeby sprawdzić ale wg filmiku jak w moim 1 temacie widać że tam autor ma króciec pomiarowy
. Najprawdopodobniej go wkręcił i podłączył wężyk.


Dokładnie tak wykręcasz śrubę a w jej miejsce wkręcasz ten króciec do którego podczepiasz wężyk od wakumetrów.
_________________
To nie było moje marzenie, ale zaskoczyło.

https://www.facebook.com/shadowontheroad/

 
 
sq9nrf 
Paweł


Motocykl: Honda Shadow VT 125 C29 2000
Wiek: 41
Dołączył: 27 Sty 2015
Posty: 226
Skąd: Sosnowiec
Wysłany: 2015-08-26, 22:59   

Goldixx napisał/a:
sq9nrf napisał/a:
nie chodzi o dysze w gaźniku. W kolektorze dolotowym w 1 cylindrze mam zaślepkę w postaci śruby. Nie miałem jak jej wykręcić żeby sprawdzić ale wg filmiku jak w moim 1 temacie widać że tam autor ma króciec pomiarowy
. Najprawdopodobniej go wkręcił i podłączył wężyk.


Dokładnie tak wykręcasz śrubę a w jej miejsce wkręcasz ten króciec do którego podczepiasz wężyk od wakumetrów.


dokładnie ale jaki tam jest gwint M5 ?
 
 
Goldix 
Rafał


Motocykl: Były VT 125, 750. Jest INNY
Wiek: 51
Dołączył: 12 Sie 2015
Posty: 775
Skąd: Marki (Warszawa)
Wysłany: 2015-08-27, 00:40   

Tego nie wiem.
_________________
To nie było moje marzenie, ale zaskoczyło.

https://www.facebook.com/shadowontheroad/

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Wersja forum PDA/GSM