/
Forum SHOC.PL


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat

Poprzedni temat «» Następny temat
Regulacja gaźników
Autor Wiadomość
promo 

Motocykl: Vt1100 Sabre
Dołączył: 17 Cze 2015
Posty: 274
Skąd: Serock
Wysłany: 2015-07-10, 23:34   

tzn?

leci lepiej czy gorzej?

Ja u siebie też będę musiał dokonać korekt tylko nie bardzo czas mam teraz...

EDIT:
dzięki uprzejmości jednego z użytkowników udało mi się 'zajrzeć' do serwisówki i jednak to co Ty znalazłeś "MadJiitensha" jest prawie prawdziwe...

dla 125C (wersja poza Szwajcarją)

ustawienie początkowe to 1 i 3/4 obrotu

a końcowe 1 obrót

tak więc w tym przedziale należy regulować

Dla wersji "Szwajcarskiej'

ustawienie początkowe to 1 i 1/2 obrotu

a końcowe 3/4 obrotu


Wstawiłbym cały screen z danymi oraz z opisem regulacji jednak nie chcę rozpowszechniać bez zgody właściciela - akurat te informacje wstawić musiałem gdyż nie chcę wprowadzać nikogo w błąd

a jeśli chodzi o więcej to najlepiej niech sam się wypowie:)
 
 
MadJiitensha 


Motocykl: vt 125 Rat.
Wiek: 32
Dołączył: 17 Wrz 2014
Posty: 136
Skąd: Kettering
Wysłany: 2015-07-11, 18:52   

Leci tak samo sam nie wiem.

Te urzytkownik, daj spojrzeć w te papierki :chytrusek:
_________________
Nie ważne jest to co kupisz, ważne jest co zbudujesz.
Monter kadłubów okrętowych!
Mój Bobber
 
 
MARQ 
f.k.a. Konar


Motocykl: VT125c 99'; VT1100A.C.E. 94-95'
Dołączył: 29 Sie 2014
Posty: 1608
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2015-07-11, 22:53   

To chyba o mnie... Daj mejla. Mam rozdział 4a w pdf. Może haynes do mnie nie zapuka. . No victim no crime.
_________________
kilka udostępnionych foto
https://goo.gl/photos/tGRvfjn7TsppQYWcA
 
 
promo 

Motocykl: Vt1100 Sabre
Dołączył: 17 Cze 2015
Posty: 274
Skąd: Serock
Wysłany: 2015-07-13, 19:35   

MadJiitensha napisał/a:
Leci tak samo sam nie wiem.

Te urzytkownik, daj spojrzeć w te papierki :chytrusek:


i jak, pokręciłeś coś śrubkami? daj znać bo ciekaw jestem a nie mam czasu sam u siebie pogrzebać;)
 
 
Zamek1200 


Motocykl: VT 125 00'
Wiek: 35
Dołączył: 15 Cze 2015
Posty: 514
Skąd: Mazowsze
Wysłany: 2015-07-13, 20:34   

a ja mam pytanie: co jeszcze ma wpływ na prace silnika? tzn ciągle skupiajmy sie na gaźniku. czy jeśli śrubki pokręce tak jak zaleca instrukcja to czy jest jeszcze coś co może zaburzyć prace silnika np zuzyta membrana albo cos podobnego?? syf w gaźniku pomińmy bo to oczywiste:)
_________________

 
 
MARi0 


Motocykl: VTX1800N'05 / był VT750Aero'04
Wiek: 55
Dołączył: 01 Paź 2011
Posty: 915
Skąd: Ostrowiec Św.
Wysłany: 2015-07-13, 22:35   

MadJiitensha napisał/a:
Leci tak samo sam nie wiem.

Te urzytkownik, daj spojrzeć w te papierki :chytrusek:


:shock:
...wzrok można stracić... :koso:
 
 
MARQ 
f.k.a. Konar


Motocykl: VT125c 99'; VT1100A.C.E. 94-95'
Dołączył: 29 Sie 2014
Posty: 1608
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2015-07-13, 23:27   

promo napisał/a:


dla 125C (wersja poza Szwajcarją)

ustawienie początkowe to 1 i 3/4 obrotu

a końcowe 1 obrót

tak więc w tym przedziale należy regulować
regulować


To nie jest górna i dolna granica przedziału podczas regulacji .
Czytać dobrze i tłumaczyć po kolei.
 
 
promo 

Motocykl: Vt1100 Sabre
Dołączył: 17 Cze 2015
Posty: 274
Skąd: Serock
Wysłany: 2015-07-14, 23:04   

to jakbyś to widział? ja rozumiem to dokładnie tak:)

initial setting - początkowe
final settings - koncowe
 
 
MARQ 
f.k.a. Konar


Motocykl: VT125c 99'; VT1100A.C.E. 94-95'
Dołączył: 29 Sie 2014
Posty: 1608
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2015-07-14, 23:36   

procedura "pilot screw adjustment", którą dostałeś :twisted: , brzmi tak:

- upewnij się, że masz zsynchronizowane gaźniki ;)
- używając specjalnego śrubokręta wkręć śruby do końca.
- potem cofnij dokładnie o wartość podaną jako "initial setting",
- Rozgrzej silnik i ustaw idle speed zgodnie z zaleceniem 1500rpm (chyba pokrętłem);
- na pracującym silniku, przekręć "front carburettor pilot screw" o niewielką wartość w obie strony aby znaleźć punkt, w którym otrzymujesz najwyższą stabilną "idle speed".
- zrób pkt 5. z "rear carburettor pilot screw";
- Delikatnie przegazuj kilka razy;
- ustaw ponownie 1500rpm,
- przekręć "front carburettor pilot screw" zgodnie z kierunkiem wskazówek zegara, aż obroty spadną o 50rpm, a następnie wykręć o wartość podaną jako "final setting";
- ustaw 1500rpm,
- przekręć "rear carburettor pilot screw" też clockwise, ażobroty spadną o 50rpm, a następnie :
then back it up to the final setting ...
- ustaw 1500rpm, koniec.

przedostatniego kroku nie jestem pewien. tłumaczę dobrze, nie wiem czy dobrze napisane ;)

[ Dodano: 2015-07-14, 23:37 ]
sorry za polisz inglisz, ale baterii mam 2 minuty ;)
_________________
kilka udostępnionych foto
https://goo.gl/photos/tGRvfjn7TsppQYWcA
 
 
promo 

Motocykl: Vt1100 Sabre
Dołączył: 17 Cze 2015
Posty: 274
Skąd: Serock
Wysłany: 2015-07-15, 00:00   

fakt mój błąd że nie wczytałem się aż tak dobrze w tą procedurę ale...

niech będzie ktoś teraz mądry i powie ile trzeba wkręcić śrubę by obroty spadły o 50rpm...
 
 
MARQ 
f.k.a. Konar


Motocykl: VT125c 99'; VT1100A.C.E. 94-95'
Dołączył: 29 Sie 2014
Posty: 1608
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2015-07-15, 11:13   

nieco ;), aż spadną, a spadek odczytasz na mierniku, który pokazuje taki spadek ;)
_________________
kilka udostępnionych foto
https://goo.gl/photos/tGRvfjn7TsppQYWcA
 
 
promo 

Motocykl: Vt1100 Sabre
Dołączył: 17 Cze 2015
Posty: 274
Skąd: Serock
Wysłany: 2015-07-15, 17:06   

no tak ja wiem że niektórzy mają mierniki obrotów... ale jednak nie wszyscy:)

chyba pozostaje ustawiać starą metodą na kolor świec... :)
 
 
Dennis B-B 


Motocykl: Honda VT 125 Shadow 2001r
Wiek: 43
Dołączył: 18 Lip 2015
Posty: 13
Skąd: Bielsko - Biała
Wysłany: 2015-07-18, 09:36   

Witam. Pytanko mam - zmieniał ktoś dysze główne? jeśli tak, to czy taka zmiana daje jakiekolwiek efekty? obecnie mam przód/tył 78
pzdr

ps. rzućta linka do powitalni zanim admin na mnie siądzie :mrgreen: :mrgreen:
 
 
MadJiitensha 


Motocykl: vt 125 Rat.
Wiek: 32
Dołączył: 17 Wrz 2014
Posty: 136
Skąd: Kettering
Wysłany: 2015-07-18, 15:04   

Przecież powitalnie łatwiej znaleźć niż ten temat leniu :lol: .
A zwiekszenie dyszy da efekt, pierwszy i najpewniejszy to zwiększenie zużycia paliwa :D.
Po zamuleniu go paliwem będziesz musiał dać mu większą dawkę powietrza, przez co będzie krztusił się przez to, że wydech nie bedzie wstanie odprowadzić wystarczającej ilości spalin.
Nie spokojnie nie bedzie to bardzo odczuwalne ale tak. Do niczego to nie prowadzi.
_________________
Nie ważne jest to co kupisz, ważne jest co zbudujesz.
Monter kadłubów okrętowych!
Mój Bobber
 
 
Dennis B-B 


Motocykl: Honda VT 125 Shadow 2001r
Wiek: 43
Dołączył: 18 Lip 2015
Posty: 13
Skąd: Bielsko - Biała
Wysłany: 2015-07-19, 10:23   

To sie wyjaśniło. dzięki ;)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Wersja forum PDA/GSM