Wymiana tylnich kierunków
Odpowiedz do tematu

: Wymiana tylnich kierunków
Koledzy doradźcie!
Niebawem wrzucę na motocykl sakwy, i zmuszony jestem przesunąć kierunki bardziej na tył.
I tu zrodził się u mnie pomysł że może wymienił bym je na nieco ładniejsze, bo te standardowe to tak średnio mi się podobają a nie chce ich montować koło tablicy czy w innym miejscu.

Znalazłem takie coś:
http://allegro.pl/kierunk...3353283522.html

Planował bym je zamontować w błotniku po bokach. Co sądzicie o takim pomyśle ?? Wiadomo gusta są różne i o gustach nie będziemy dyskutować. Ale chętnie poznam Wasze opinie i spostrzeżenia. Technicznie rozwiązanie chyba dobre, powinny bez problemu tam dobrze pasować.

:
Nie kupuj tanich kierunków !

Sam kupiłem tańsze kierunki i po jednym sezonie chrom zaczyna odpadać płatami. Do tego po przejechaniu 10km w deszczu, woda normalnie dostawała się do środka mimo występujących uszczelek.

Do tego te kierunki jak i wiele innych tanich, nie mają homologacji.

:
Pamiętaj też że takie mega tanie kierunki ala diodowe mają inny opór i migotanie może być o wiele szybsze miałem tak w drugiej maszynie.

"Le­piej być o trzy godzi­ny za wcześnie niż o mi­nutę za późno" - William Shakespeare
:
no tu mnie zastrzeliliście O_o

Z drugiej strony jak widzę identyczne kierunki za 189zł to śmiać mi się chce bo niby czym się one różnią ?!?

:
Ja kuppiłem LEDowe z homologacja (komplet na tyl 160zł, na przod 150zł) to panie, takim światłem mrygają, że każdy pucylamp na skrzyżowaniu chciałby je wyczyścić ;)

:
Ari napisał/a:
Ja kuppiłem LEDowe z homologacja (komplet na tyl 160zł, na przod 150zł) to panie, takim światłem mrygają, że każdy pucylamp na skrzyżowaniu chciałby je wyczyścić ;)


:mrgreen: :thx: :mrgreen:

"Le­piej być o trzy godzi­ny za wcześnie niż o mi­nutę za późno" - William Shakespeare
:
a miejsce zamontowania w błotniku ??? dobry pomysł ?

kumpel miał takie zamontowane w poprzednim motocyklu, i nic złego mu się z nimi nie działo - a wygląd hmm no mnie się podoba :)

http://oi41.tinypic.com/rsahs4.jpg

:
Tak, nic złego się nie stanie jak będą na błotniku :)

:
Pod warunkiem, że odległość pomiędzy nimi będzie zgodna z rozporządzeniem w sprawie warunków technicznych pojazdów. O ile dobrze pamiętam, dla motocykla odległość ta wynosi 240 mm.

[ Dodano: 2013-06-29, 20:16 ]
Widziałem dzisiaj Intrudera z podobnymi kierunkami. Małe toto, że ledwo dało się zauważyć i świeciło podobnie. Fakt, że oryginalne kierunkowskazy w VT600 na kolana nie rzucają ale te, które widziałem, to porażka jakowaś. Ani wygląda, ani świeci.

Nigdy nie piję przed piątą po południu.
Na szczęście zawsze gdzieś na świecie jest piąta po południu.

Moje byłe Zochy: VT 600, VT 750, VT 1100 i Zocha obecna: VTX 1300
:
Jak na mój gust, to poza wyglądem dobrze było by aby spełniły swoje zasadnicze zadanie, mianowicie pokazały gdzie skręcasz, a przy średnicy poniżej 3cm może być nerwowo.

Bo-chodzi-o-to-Żeby-umrzec-młodo-lecz-jak-najpozniej...
:
Asgalt napisał/a:
Pod warunkiem, że odległość pomiędzy nimi będzie zgodna z rozporządzeniem w sprawie warunków technicznych pojazdów. O ile dobrze pamiętam, dla motocykla odległość ta wynosi 240 mm.
.


Ważny aspekt :)


A z którego roku masz sprzęt, tzn. przedlift czy polift?

:
1997r. :-)

:
No to przed lift ;)

Ja miałem podobny problem lecz w 2005 i poporstu domontowywuje takie przedłużki... przeplatam kable przez dziurki;) i mam kierunki 15 cm dalej... a jak jeżdże golasem to odkrecam i wracam do serii.

Może, ze stelaża wypuść jakieś ładne płaskowniki lub inne mocowania do tyłu... i tam na czas śmigania z osprzętem sakwowym będziesz przekręcał...

Kiedyś też widziałem kierunki zamontowane na sakwach z tyłu... lecz tutaj pytanie czy montujesz je na stałe... i czy takie sztywne będą, żeby to wszystko trzymało się kupy i jakoś wyglądało...;)

:
Powiem tak, pewnie sakwy będę wrzucał na dalsze wyprawy tylko, więc wolałbym mieć kierunki zmienienione tak abym za każdym razem nie musiał się bawić z montażem sakw i dodatkowo z kierunkami. Zastanowie się jeszcze, ale chyba kupie te kierunki które wstawiłem wam w aukcji wyżej. Kumpel w intruzie miał je 3 lata i działały ok no i wyglądały świetnie. Motocykl sprzedał i z tego co wiem dalej wszystko gra.

:
Odświeżam temat.
Któryś z poprzednich właścicieli, podczas montażu sakw, przesunął kierunki na tył, ale zrobił to dość nieudolnie, bo są poklejone taśmą izolacyjną. Zdjęcie poniżej.




Chciałbym je zamocować nieco bardziej profesjonalnie.
Znalazłem w internecie coś się nazywa Turn Signal Relocation Kit: http://www.jpcycles.com/product/362-912




Z tego co się orientuję, to montuje się to pod tablicą rejestracyjną i po bokach przykręca kierunki.
Czy ktoś z Was posiada może podobne rozwiązanie? Da się to gdzieś kupić nieco taniej? Niestety nie mam możliwości aby samemu sobie zmajstrować taką blaszkę

Odpowiedz do tematu
Skocz do:  

Pełna wersja forum
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group