/
Forum SHOC.PL


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat

Poprzedni temat «» Następny temat
Kupno Hondy Shadow 750
Autor Wiadomość
piechu78 

Motocykl: GSXF750
Wiek: 45
Dołączył: 01 Kwi 2013
Posty: 1
Skąd: Szwecja
Wysłany: 2013-04-01, 11:51   Kupno Hondy Shadow 750

Witam mam pytanie, mam zamiar kupic VT 750 z 99 roku z przebiegiem 50 tys km dodam ze regularnie serwisowana,udokumentowane i sprawdzone. Pytanie dotyczy tego przebiegu czy nie jest on zbyt wielki? czytam rozne posty ale wole zasiegnoc rady doswiadczonych uzytkownikow tej maszyny.
Pozdrawiam i czekam na odpowiedz
 
 
Dziki HTL 


Motocykl: VTX 1800F1 `07
Wiek: 48
Dołączył: 16 Cze 2011
Posty: 1600
Skąd: Lublin
Wysłany: 2013-04-01, 11:58   

jeśli o motocykl było dbane tak jak piszesz, to ja bym się tak nie przejmował przebiegiem. Technologia użyta przy konstruowaniu tych motocykli pozwala im na długowieczność w zdrowiu.
osobiście wolałbym motocykl zadbany i wychuchany z wiąkszym przebiegiem niż pałowany i katowany z mniejszym.
Jeśli ktoś jeździł dużo i dbał jak nalezy to według mnie wszystko jest git i nie patrzyłbym na przebieg aż tak bardzo ;-)

P.S. i proponuję przywitać się ładnie tu gdzie trzeba
_________________
Honda - The Power of Dreams
 
 
ciachu 


Motocykl: Shadow 90 99, GL 1800 17
Wiek: 51
Dołączył: 08 Sie 2007
Posty: 3675
Skąd: Łódź
Wysłany: 2013-04-01, 12:41   

Dziki dobrze napisał, ten przebieg, potwierdzony regularnym serwisowanym to żaden przebieg. Ja bym się nie przejmował tymi 50 000.
_________________
UWAGA post zawiera treści potencjalnie obraźliwe

 
 
Bartez_nd 
+ Milunia :)


Motocykl: vt 750 83r.
Wiek: 39
Dołączył: 16 Mar 2011
Posty: 483
Skąd: Nowa Dęba
Wysłany: 2013-04-01, 16:38   

Ja mam 30 letni motocykl z przebiegiem prawie 69tyś km :) i nie wiem czy on tyle ma na prawdę. Ale jak go obejrzał nasz nadworny mechanik stwierdził że drugie tyle powinien zrobić zanim np. mu pierścienie bedę chciał wymieniać. Także stan licznika nie jest do końca wyznacznikiem w jakim stanie jest sprzęt :-D
_________________
A na starość powiem tak: "Jestem stary, niedołężny, ale motór mam potężny" :D
 
 
 
tata67 
...jadymy durch....

Motocykl: vt750c 1997,jamacha tedeem 850.
Dołączył: 05 Sie 2012
Posty: 98
Skąd: siemianowice śląskie
Wysłany: 2013-04-01, 18:22   

Jak mówią mądre księgi:" cena i przebieg do uzgodnienia".... :thx:
 
 
marcin k 
KARDAN SHADOG

Motocykl: VTX1300R
Wiek: 49
Dołączył: 17 Lip 2009
Posty: 479
Skąd: Rokietnica k. P-nia
Wysłany: 2013-04-01, 19:21   

na stan licznika nie patrz. mój 82.000 fakt wymieniłem mu właśnie pierścienie i uszczelki na zaworach, ale oprócz tego że palił 0.5 litra oleju to jak muszka pykał. jeżeli jest faktyczny taki jak podajesz drugie tyle do przejechania. o ile taki jest.
 
 
Tomson 


Motocykl: Shadow 750C2 ACE-był, Road Star 1600
Wiek: 52
Dołączył: 11 Wrz 2009
Posty: 128
Skąd: Stalowa Wola
Wysłany: 2013-04-07, 07:49   

Jak sprzedawałem swojego miał 66.000 km. Chodził jak zegarek szwajcarski - tylko dużo głośniej :-D Kilka tys. km przed sprzedażą regulowałem luzy zaworowe więc miałem okazję przylukać w jakim stanie wszystko jest - na krzywkach zero zużycia, zresztą wszystko wygladało jak nowe. Napinacze łańcuszków rozrządu tak na oko w połowie drogi. 50.000 to tzw. 'letki luz" na ten silnik. Nie do zajeżdżenia jednostka.
_________________
Gdyby Harley-Davidson produkował samoloty - czy chciałbyś nimi latać?...
 
 
Kudłaty_1975 

Motocykl: Honda Shadow VT750 Spirit 2010
Wiek: 48
Dołączył: 14 Wrz 2019
Posty: 57
Skąd: mazowieckie
Wysłany: 2021-06-13, 10:58   

Witam Szanowne Grono. Chciałbym podnieść temat jeszcze raz, ale w szukaniu konkretnej informacji, a mianowicie. Jakie macie, lub słyszeliście o maksymalnych przebiegach VT 750, ale tych produkowanych od/po 2010 roku. Przebiegi bez remontu ma się rozumieć. Oczywiście proszę, aby wypowiedzi dotyczyły motocykli serwisowanych zgodnie ze sztuką, a chęć zdobycia informacji nie dotyczy kwestii ile jest w stanie ta maszyna znieść tzw. pałowania, a bardziej, czy silniki są równie tak trwałe jak w egzemplarzach z lat poprzednich.

Uprzedzając domysły, po co mi tego typu informacje… Mam na oku jeden egzemplarz, właśnie z 2010 roku, AERO, z pewną historią serwisową jak i przebiegiem blisko 60 tys., który rośnie. Głownie po trasach. Wiem, że to niewiele i drugie tyle pewnie nią dokręci, ale … Stąd rozważania, czy 2010 rok, czy młodszy, a może jednak starszy egzemplarz?????

Dziękuję za podzielenie się tak cennymi dla mnie informacjami :thx:
 
 
Kudłaty_1975 

Motocykl: Honda Shadow VT750 Spirit 2010
Wiek: 48
Dołączył: 14 Wrz 2019
Posty: 57
Skąd: mazowieckie
Wysłany: 2021-07-26, 11:37   

Ciekawość silniejsza od rozsądku ..., stąd podbicie tematu jeszcze raz i prośba o podzielenie się doświadczeniem/wiedzą, a tym samym udzielenie odpowiedzi na moje wcześniejsze pytanie :-)
Dziękuję.
 
 
Pio Trek 
...


Motocykl: VT 750 Spirit '10, NC 750X 21
Wiek: 60
Dołączył: 17 Kwi 2011
Posty: 1003
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2021-07-26, 20:40   

wg mnie po 2010 sa rownie niezawodne jak wczesniejsze, o ile byly prawidlowo serwisowane, jak sie boisz przebiegu to szukaj z mniejszym, co nie znaczy ze ma mniej.
moja niestety ma 25 tys. wiec nie wiem kiedy bedzie konieczny remont, ale chyba nigdy :mrgreen:
btw bede sprzedawal po sezonie
_________________
you're never too old to Rock'n Roll …
Jethro Tull
 
 
Kudłaty_1975 

Motocykl: Honda Shadow VT750 Spirit 2010
Wiek: 48
Dołączył: 14 Wrz 2019
Posty: 57
Skąd: mazowieckie
Wysłany: 2021-07-27, 09:00   

Pio Trek, ja po sąsiedzku. Odezwę się na priv.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Wersja forum PDA/GSM