Operacja Custom - Bobber || 01.09.2014 UPDATE
Odpowiedz do tematu

:
Zrób jakąś autorską koncepcje dolotu, myślę ze powietrza mu nie braknie do spokojnego pyrkania, a jak to w końcu ma być Bob to będziesz już wyjątkowo niepowtarzalny:)

Zapodaj później parę fotek jak tam postępy idą:)

:
Jak ktoś potrzebuje jakieś wycinanki z blaszek (np. mocowanie pod tablicę) to polecam kolegę z forum u którego sam trochę zamawiałem: http://www.shadow.org.pl/...opic.php?t=8846 na pewno wyjdzie taniej, no i można hurtem zamówić wszystko co się potrzebuje ;-) ja akurat sam sobie rysowałem kształty w Cadzie, ale Maciey mówił, że w razie czego pomoże w projektowaniu.

Co do projektu to gorąco kibicuję, z moją Czarną bawiłem się rok temu przez 3 miesiące (a planowałem miesiąc :mrgreen: ). Ale to była moja pierwsza tego typu robota i zdecydowanie polecam robić jak najwięcej samemu. Przemyśl natomiast czy potrzebujesz klamki za 3 stówy (kiedy zwykle możesz kupić za 30zł) pamiętając, że w razie choćby parkingowej gleby to pierwszy element który oberwie :-P no chyba że lubisz takie chromowane klimaty ;-)

:
W końcu jest pogoda - projekt rusza ! :D

Dziś troszeczke posiedziałem przy moto.

Mam już nowe wydłużone podnóżki, za które wymieniłem się z użytkownikiem tego forum :) . Odbyłem pierwszą jazdę z nimi - rewelacja ! Komfort zwiększył się niesamowicie.

A tak teraz to wygląda:


Teraz przygotowywać się będą do cięcia ramy, zrobienia wymiarów na siedzisko i zamówienie go.

:
no właśnie takie spaceróweczki chciałbym u siebie, ale ciężko je znaleźć a jak się czasem gdzieś trafią to cena zwal z nóg i nie daje się podnieść :(

:
Swojego czasu rozmawiałem z jednym z użytkowników tego forum, który mógł wysunięte podnóżki wykonac i cena za to była dużo niższa niż gotowe fabryczne. O ile dobrze pamiętam to 500-800zł

:
Ari napisał/a:
Swojego czasu rozmawiałem z jednym z użytkowników tego forum, który mógł wysunięte podnóżki wykonac i cena za to była dużo niższa niż gotowe fabryczne. O ile dobrze pamiętam to 500-800zł


no i ta cena jest dla mnie za duża... miałem znajomego co dorabiał takie rzeczy i brał ok 300zł i to moim zdaniem dobra cena, tyle że zmienił pracę i nie ma już dostępu do sprzętu na którym to wykonywał. A jak mam wydać 500zł czy więcej to wole to wlać do baku a nogi wyłożę na tym co mam ;)

:
Destiny, no to już jak kto patrzy na sprawe, no i przede wszystkim $ :(

Ja sobie odłożyłem na swój moto teraz kilka swoich wypłat no i się za niego biorę aby doprowadzic go do perełki :)


Obecnie właśnie jestem w trakcie ugadywania wymiarów do zrobienia customowej kierownicy. Pewnie też już zamówię tylną zębatkę 41 zębów.

Dziś po pracy zasiadam przy moto aby zobaczyc jakich wymiarów powinienem sobie siedzisko zamówic, no i jakiej długości sprężyny do niego.
Niestety nadal nie wiem jak rozwiązac sprawę z zawiasem z przodu siedziska :(

:
A mam pytanko odnośnie dorobienia cięgien do hamulca i zmiany biegów. nie mam możliwości zobaczyć na swoim moto gdyż jestem po za domem, mam możliwość kupienia spacerówek ale bez cięgien, i obawiam się żebym później nie miał problemu z dorobieniem cięgien ??? Jak tu sprawa się prezentuje ? To jest jakiś prosty gwintowany pręcik czy jak ?? Powiedzcie mi coś w tym temacie ??

:
Obecnie jestem w fazie ugadywania jakiegoś dobrego spawacza, który się zajmie ucięciem ramy i zrobienia tego dobrze.
Zaraz po tym zacznie się wielkie rozbieranie motocykla :)

Mam tylko jeden dylemat.

Czy rozbierać cały silnik, aby móc go pomalować proszkowo, czy pomalować jakimś lakierem odpornym na wysokie temperatury bez rozbiórki.
Troche o tym czytałem, rozmawiałem i mam mętlik w głowie.

Jedni mówią, że jeśli w silniku nic nie cieknie, nie stuka, nie puka i pracuje dobrze - to lepiej go na razie nie ruszać, bo po jego otwarciu, wymiany wszystkich uszcelek może się okazać, że coś będzie już nie banglać (np. tłoki) i trzeba będzie to także wymieniać co znacznie wtedy zwiększy koszty.

Z kolei co do malowania bez rozbiórki silnika, to jedni mówią, że to strasznie słabe rozwiązanie i będzie odpadać. Domyślam się tego bo to mniej wytrzymała robota, ale nikt nie mówi ILE czasu to wytrzyma? Bo przyznam, że gdyby to miało wytrzymać rok/dwa to byłoby całkiem dobrze bo akurat mógłbym wtedy sobie pozwolić na dodatkowe wydatki aby już ten silnik rozbierać i mnie nic finansowo nie zaskoczy.

[ Dodano: 2013-05-03, 01:26 ]
Coś widzę, że jednak nie uzyskam odpowiedzi :P


Niedługo moto do rozbiórki :)
Na razie sukcesywnie docierają do mnie nowe elementy jak kierownica, lampy, manetki oraz reszta akcesorii

:
Ja malowałem silnik czarnym matem odpornym na wysokie temperatury, puszka spreju za jakieś 20zł. Efekt przeszedł moje oczekiwania, wyszło superowo. Po roku nie widać praktycznie różnicy, mimo że gdzie nie gdzie pokapała benzyna czy płyn chłodniczy. Jak wyszło można obejrzeć tutaj: LINK. Gdybyś chciał to Ci zrobię zdjęcie puszki tej farby, chyba jeszcze mam w garażu. No i oczywiście mówię o malowaniu aluminium, z chromu Ci wszystko zlezie.

:
Powiedz mi czy rozbierałeś do tego malowania silnik ? I jak robiłeś polerke krawędzi ?

:
Kolego, jak chcesz sporo przyciąć na kosztach to załatw sobie kartę do płatności internetowych i zamawiaj bezpośrednio u chińczyków na aliexpress.U nas jest najcześciej to samo tylko że cena x2.
Czasami naprawdę można znaleźć tam bajeranckie rzeczy do motocykla.

:
Kartę do płatności internetowych mam, bo mając w mBanku konto z kartą, wystarczy w opcjach zmienić 1 ustawienie :)

Gdybym znał jakieś takie konkretne sklepy to z chęcia bym zamawiał.
Jedno z moich hobby jest ASG i akurat do tego zamawiam bardzo dużo i jest tak jak mówisz - ceny niższe niż u nas i to z wysyłką :)

:
Aliexpress to tak jak alegro, trzeba szukac sprzedajacych z kilkuset komentarzami i z feedbackiem conamniej 98% i można śmiało zamawiać. Szkoda tylko ze przesyłka idzie około miesiąca a czasem dłużej.

:
Ari napisał/a:
Powiedz mi czy rozbierałeś do tego malowania silnik ? I jak robiłeś polerke krawędzi ?


Najpierw wypolerowałem kapy i pokrywy głowic, a potem zabezpieczyłem je taśmą malarską i psiknąłem sprejem. Oczywiście malowane powierzchnie wcześniej trzeba zmatowić i odtłuścić. Silnika nie rozkręcałem, jedynie do polerki odkręciłem kilka śrub które przeszkadzały.

A w ASG też się kiedyś bawiłem :-P

Odpowiedz do tematu
Skocz do:  

Pełna wersja forum
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group