/
Forum SHOC.PL


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat

Poprzedni temat «» Następny temat
Spalanie
Autor Wiadomość
AJK 
Klucznik-Andrzej


Motocykl: VT 750 C4 04; VF750S 86
Wiek: 68
Dołączył: 08 Lip 2008
Posty: 4666
Skąd: Wrocław-Rancho AJK
Wysłany: 2009-05-28, 12:21   

Ja zmieniam każdy bieg przy ok 2000-2500 obr/min. Silnik jest na tyle elastyczny że przy 50/h na 5-tym biegu pracuje bez wysiłku,stuków itp , ale najlagodniej idzie przy 60-70/h na 5-tym biegu.
 
 
 
Złoty 


Motocykl: VT 1100 C2 ACE '96
Wiek: 40
Dołączył: 12 Kwi 2009
Posty: 527
Skąd: Jelcz-Laskowice
Wysłany: 2009-05-28, 12:35   

U mnie nie ma zadnego obrotomierza, wiec ciezko bedzie okreslic jak to wyglaa w moim Cieniu.
_________________
...
 
 
 
AJK 
Klucznik-Andrzej


Motocykl: VT 750 C4 04; VF750S 86
Wiek: 68
Dołączył: 08 Lip 2008
Posty: 4666
Skąd: Wrocław-Rancho AJK
Wysłany: 2009-05-28, 12:44   

Złoty napisał/a:
U mnie nie ma zadnego obrotomierza, wiec ciezko bedzie okreslic jak to wyglaa w moim Cieniu.

Na słuch, na słuch ..Złoty.....jak sie rozjeżdzisz to wyczujesz i usłyszysz. :-D

Na jedynce rusz do 20/h i co ok. 10 km więcej na liczniku-zmieniaj wyżej...tylko łagodnie dodawaj gazu.Zobaczysz jak to słychać i jak to działa :-D
Ostatnio zmieniony przez Todek 2012-03-26, 23:26, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Złoty 


Motocykl: VT 1100 C2 ACE '96
Wiek: 40
Dołączył: 12 Kwi 2009
Posty: 527
Skąd: Jelcz-Laskowice
Wysłany: 2009-05-28, 13:05   

No w mym Cieniu na 5tce przy 70km/h wyczuwam, ze jest to za malo. Gdy chce przyspieszyc, to silnik dostaje wibracji... za wysoki bieg przy tej predkosci. Podobno 5ka, to nadbieg na trase, wiec dziwne jest dla mnie jazda na niej powiedzmy w miescie.

Inna rzecz, ze jezdze praktycznie zawsze z plecaczkiem... wiec jest to jakies dodatkowe obciazenie.
_________________
...
 
 
 
KrisZbro 


Motocykl: vt 1100c3
Wiek: 45
Dołączył: 29 Sty 2007
Posty: 231
Skąd: Tarnowskie Góry
Wysłany: 2009-05-28, 20:48   

hugenot napisał/a:
Na trasie przy braku skrupułów w odkręcaniu manetki - 5,4 do 5,8 L

Na trasie przy spokojnej jeździe w ogonku za rozważnymi kolegami - 4,4 do 4,6 L

Z jednej strony na drugą Katowic - w korkach, przeciskając się między autami, z niezliczoną ilością świateł po drodze - 6,4 do 7 L

A masz wersje USA czy EU, bo cosik mało pali? Moja w zeszły sezonie schodziła do 5l/100km a w tym zawsze powyżej 6l/100km ale jeżdżę krótsze trasy i mniej spokojnie.
Ostatnio zmieniony przez Todek 2012-03-26, 23:27, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
skipolo 


Motocykl: GL 1500 CF '00, VFR800X '12
Wiek: 36
Dołączył: 20 Mar 2009
Posty: 774
Skąd: Gdzieś w świecie :)
Wysłany: 2009-05-28, 21:16   

No moja mieści się pomiędzy 5-6,5 litra, przy umiarkowanej jeździe, ale u mnie jest trochę górek. Aczkolwiek uważam, że mam trochę zbyt bogatą mieszankę bo po odpaleniu na ścianie za wydechem zostają czarne plamy. Może ktoś miał też coś takiego u siebie? Ja podejrzewam tutaj nie wyregulowane gaźniki.
 
 
potfur 
miś przekliniak


Motocykl: VT 1100 C 86, TDM 850 3VD '91
Dołączył: 20 Maj 2008
Posty: 2333
Skąd: Siemianowice Śląskie
Wysłany: 2009-05-28, 21:41   

Moja przez 450km spalała ok. 5/100. Styl jazdy... przez pierwsze 30km bardzo delikatnie, potem cieszyłem się możliwościami ;-)
_________________
Post zawiera lokowanie produktu oraz śladowe ilości orzechów.
 
 
KrisZbro 


Motocykl: vt 1100c3
Wiek: 45
Dołączył: 29 Sty 2007
Posty: 231
Skąd: Tarnowskie Góry
Wysłany: 2009-05-28, 21:45   

skipolo napisał/a:
No moja mieści się pomiędzy 5-6,5 litra, przy umiarkowanej jeździe, ale u mnie jest trochę górek. Aczkolwiek uważam, że mam trochę zbyt bogatą mieszankę bo po odpaleniu na ścianie za wydechem zostają czarne plamy. Może ktoś miał też coś takiego u siebie? Ja podejrzewam tutaj nie wyregulowane gaźniki.

Będąc na ostatniej giełdzie w Katowicach obejrzałem sobie Twój moto. Ciekaw byłem jak chodzi ale nie było w pobliżu właściciela. Zastanawiał mnie tylko czemu masz jeszcze zasmarowane na niebiesko białe pasy na oponach a ty chyba dopiero co oponki nabyłeś.

Spalanie jest w normie to i regulacja gaźnika będzie chyba też ok. Motorek zapala się zazwyczaj na ssaniu więc musi być trochę za dużo paliwa. Na zimnym silniku to raczej normalne że trochę sadzy, pary i paliwa poleci na początku z wydechu. Gorzej jakby kopcił przy każdym dodaniu gazu.
Ostatnio zmieniony przez Todek 2012-03-26, 23:27, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
maly_tomi 
dr inż. Klapek


Motocykl: VT 1100 C3 99
Wiek: 39
Dołączył: 28 Maj 2007
Posty: 1162
Skąd: Otwock
Wysłany: 2009-05-28, 23:05   

Mój średnio w sezonie pali 5,3-5,5 l/100km czasami schodzi do 4,5l, a czasami nawet 6,5 spali. Ale ja mam bardzo ciężką rękę... moja prędkość w mieście to z reguły 50-60mph, a poza miastem 75-90mph. Wiec i spalanie jest duże :P
_________________
Honda Shadow VT1100 C3X Aero - Tarantella
BMW F800GS 2008 - Apache
MW750 - Kaśka
Dr650

Podróże. Te małe i te duże - Galactic Adventure
 
 
 
Wytrych 
ARTUR

Motocykl: XVZ 1300 , ST 1300
Wiek: 44
Dołączył: 05 Kwi 2009
Posty: 362
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2009-05-29, 11:38   

Skipolo przejedź się jakieś 10 km albo dobrze rozgrzej maszyne potem zgaś i wykręć świece, jak będą okopcone (czarne) to napewno za bogata mieszanka.
 
 
ANGEL 66 
Angel 66


Motocykl: Honda shadow 1100vt 1993
Wiek: 57
Dołączył: 27 Lis 2008
Posty: 151
Skąd: Koszalin
Wysłany: 2009-05-29, 14:00   

Witajcie! U mnie przy prędkości 130km/h na autostradzie spalił 5l/100km, miałem plecaczek i dwa duże worki. W mieście i na krótkich trasach ok 6l/100km. Zawsze sobie licze ok 5,5-6,0l/100km a odkręcam znacznie hahaha. Pozdr....
_________________
Shadow mój to jest to..Kocham Go...
 
 
skipolo 


Motocykl: GL 1500 CF '00, VFR800X '12
Wiek: 36
Dołączył: 20 Mar 2009
Posty: 774
Skąd: Gdzieś w świecie :)
Wysłany: 2009-05-31, 10:34   

No, właśnie wtedy zakupowałem te opony, a w między czasie pewnie na jakiś obiadek poszedłem. Co do świec to dobra sugestia, będę to sprawdzać w najbliższym czasie.

A co do ssania, czy w waszych też tak jest, że po odkręceniu ssania obroty nie wzrastają?

W garażu stoją jeszcze inne moto, u nich po odkręceniu ssania obroty delikatnie wzrastają(co wydaje mi się całkiem naturalne), u mnie zostają na tym samym poziomie.
 
 
maly_tomi 
dr inż. Klapek


Motocykl: VT 1100 C3 99
Wiek: 39
Dołączył: 28 Maj 2007
Posty: 1162
Skąd: Otwock
Wysłany: 2009-05-31, 12:19   

U mnie po dodaniu ssania obroty wzrastają.
_________________
Honda Shadow VT1100 C3X Aero - Tarantella
BMW F800GS 2008 - Apache
MW750 - Kaśka
Dr650

Podróże. Te małe i te duże - Galactic Adventure
 
 
 
skipolo 


Motocykl: GL 1500 CF '00, VFR800X '12
Wiek: 36
Dołączył: 20 Mar 2009
Posty: 774
Skąd: Gdzieś w świecie :)
Wysłany: 2009-05-31, 12:25   

No to może tutaj jest jakiś problem. Paliwa dostaje więcej, a obroty nie wzrastają i dlatego wyrzuca część niespalonego paliwa. Super by było to dokładnie zobaczyć na żywo i porównać. Może dokładnie wytłumaczę, u mnie też "rosną", ale tak dziwnie, zupełnie inaczej niż w innych moto. Nie ma takiego przyrostu obrotów, jak dla mnie to może z 50 obrotów i tyle. Dziwne. Co odpowiada za regulacje tego?
Ostatnio zmieniony przez skipolo 2009-05-31, 12:46, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Wytrych 
ARTUR

Motocykl: XVZ 1300 , ST 1300
Wiek: 44
Dołączył: 05 Kwi 2009
Posty: 362
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2009-05-31, 12:30   

u mnie po dodaniu ssania też rosną...zresztą w puszce mam tak samo...
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Wersja forum PDA/GSM