Dodatek w wersji VLX |
Autor |
Wiadomość |
Michał_Iron
Michał
Motocykl: Intruder M1800R
Wiek: 43 Dołączył: 30 Sie 2013 Posty: 224 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: 2014-06-12, 23:44 Dodatek w wersji VLX
|
|
|
Witam
Posiadam Vt600 w wersji VLX. W motocyklu posiadam dodatkowy układ widoczny pod tym adresem
http://www.ronayers.com/CANISTER-AC-C203819.aspx
Zastanawiam się czy usunąć to ustrojstwo. Co należałoby zmienić w podpięciu przewodów gdybym chciał się tego ukadau pozbyć.
Z drugiej strony zastanawiam się czy dobrze to po remoncie pospinałem - gdzie idzie wąż nr 8, 26, 12 i 25.
Pozdrawiam |
_________________ "skoro nikt za mnie nie umrze, to dlaczego ma mi mówić jak mam żyć" ... |
|
|
|
|
Todek
Lone Rider
Motocykl: VTX 1800 C 03 XL 650 V 04
Wiek: 56 Dołączył: 12 Lut 2008 Posty: 9503 Skąd: Kostry/Parczew/LPA
|
Wysłany: 2014-06-12, 23:57
|
|
|
A w jakim celu chcesz to usuwać? Usunięcie nic nie zmieni, nie poprawi osiągów. Twoje moto jest w wersji na Kalifornię, i to coś, to taki filtr węglowy, który ma za zadanie nie wypuszczać do atmosfery oparów z paliwa, z gaźników i zbiornika paliwa. |
_________________ "Bardzo też pożytecznie bywa najsamprzód zdzielić świadka, ledwo wejdzie, mocno kijem po głowie, od czego ten bardzo zdumiony bywa, a przeto i do kłamstwa nieskory."
Car Wszechrosji Piotr I - Ukaz o Badaniu Świadków".
Moje moto:
WSK 125 M06 B3 85 |
|
|
|
|
Michał_Iron
Michał
Motocykl: Intruder M1800R
Wiek: 43 Dołączył: 30 Sie 2013 Posty: 224 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: 2014-06-13, 00:00
|
|
|
Zastanawiam się nad usunięciem bo ten układ zajmuje bardzo dużo miejsca i utrudnia mi dostęp do gaźników. Dzisiaj się tad tym bardzo nasiłowałem i na koniec nie wiem, czy odpowiednio pospinałem. |
_________________ "skoro nikt za mnie nie umrze, to dlaczego ma mi mówić jak mam żyć" ... |
|
|
|
|
Skorupek
Motocykl: VT 1100C 1996 SC23
Wiek: 37 Dołączył: 21 Wrz 2011 Posty: 1182 Skąd: Morszków/WSK, Marki
|
Wysłany: 2014-06-13, 07:54
|
|
|
jak już będziesz wiedział jak się tego ustrojstwa pozbyć i jak przwidłowo zaślepić trzy wyjścia z gaźnika które są z tym połączone to bardo bym prosił o podzielenie się tą wiedzą. mam podobny problem choć po części rozwiązany. ( brak ukłau - zdemontowany wcześniej) teraz została kwestia gaźników które trzeba jakoś zaślepić. jak coś wydumasz to pisz. ja w poniedziałek napewno też będę szukał optymalnego ustawienia i zaślepienia wyjść po tym układzie. |
|
|
|
|
Michał_Iron
Michał
Motocykl: Intruder M1800R
Wiek: 43 Dołączył: 30 Sie 2013 Posty: 224 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: 2014-06-13, 09:24
|
|
|
Skorupek skoro masz ten sam układ to prosiłbym Cie o pomoc w ustaleniu czy ma dobrze podpiecie zrobione.
Z drugiej strony zastanawiam się czy dobrze to po remoncie pospinałem - gdzie idzie wąż nr 8, 26, 12 i 25.
Rysunek
http://www.ronayers.com/CANISTER-AC-C203819.aspx |
_________________ "skoro nikt za mnie nie umrze, to dlaczego ma mi mówić jak mam żyć" ... |
|
|
|
|
Skorupek
Motocykl: VT 1100C 1996 SC23
Wiek: 37 Dołączył: 21 Wrz 2011 Posty: 1182 Skąd: Morszków/WSK, Marki
|
Wysłany: 2014-06-13, 11:01
|
|
|
http://www.mediafire.com/.../VLX+Manual.pdf pobierz manuala z tej strony. od razu na początku jest schemay jak działa i co gdzie połączyć najlepiej widać na stronie 39 |
Ostatnio zmieniony przez Skorupek 2014-06-13, 11:09, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
Michał_Iron
Michał
Motocykl: Intruder M1800R
Wiek: 43 Dołączył: 30 Sie 2013 Posty: 224 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: 2014-06-13, 11:08
|
|
|
Dzięki za manuala. Nadal liczę, że ktoś nam powie jak to ciulstwo usunąć. Układ zajmuje multum miejsca a osobiście uważam , że po 22 latach aktywny węgiel juz nie jest aktywny :) |
_________________ "skoro nikt za mnie nie umrze, to dlaczego ma mi mówić jak mam żyć" ... |
|
|
|
|
Skorupek
Motocykl: VT 1100C 1996 SC23
Wiek: 37 Dołączył: 21 Wrz 2011 Posty: 1182 Skąd: Morszków/WSK, Marki
|
Wysłany: 2014-06-13, 11:10
|
|
|
na 39 stronie jest kompletny schemat. pobieżnie patrząc wystarczy zamknąć go z pominięciem układu. w sobotę wieczorem zrobię zdjęcia silnika modelu z roku 88 bez tego ukladu wraz z całym podłączeniem. może w ten sposób znajdziesz rozwiązanie problemu. |
|
|
|
|
Todek
Lone Rider
Motocykl: VTX 1800 C 03 XL 650 V 04
Wiek: 56 Dołączył: 12 Lut 2008 Posty: 9503 Skąd: Kostry/Parczew/LPA
|
Wysłany: 2014-06-13, 12:59
|
|
|
Nie kombinujcie. Trzeba po prostu usunąć te zawory i puszkę z węglem, przewody odpowietrzające z gaźników i zbiornika paliwa wyprowadzić luźno na dół motocykla, a miejsca skąd wychodziły przewody podciśnieniowe do sterowania zaworami powietrza zaślepić. |
_________________ "Bardzo też pożytecznie bywa najsamprzód zdzielić świadka, ledwo wejdzie, mocno kijem po głowie, od czego ten bardzo zdumiony bywa, a przeto i do kłamstwa nieskory."
Car Wszechrosji Piotr I - Ukaz o Badaniu Świadków".
Moje moto:
WSK 125 M06 B3 85 |
|
|
|
|
Michał_Iron
Michał
Motocykl: Intruder M1800R
Wiek: 43 Dołączył: 30 Sie 2013 Posty: 224 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: 2015-03-14, 23:22
|
|
|
Wracam do tematu - głównie chyba Todek będie mi pomocny.
Pod adresem mam kilka zzdjęć:
https://plus.google.com/108419519945495117331/posts/Y9D6DV4LcGz
Ogólny chemat instalacji ECO pokazuje kilka przewodów. Zakładam, że 5 i 6 to odpowietrzenie gaźników. Z tego co już się dowiediałem , to nalezy je swobodnie puścić w dół obok gaźników. Jeśli się mylę to dajcie mi znać. Pytanie czy trzeba te przewody zostawić czy też można je usunąć i zostawić gołe krućce.
Zastanawiają mnie przewody 10 i 11 widoczne na zdjęciach. Czy są to przewody podciśnieniowe ? Co z nimi zrobić ? Trzeba je zaślepiać ? Jeśłi tak, to jak to zrobić najlepiej aby niczego nie uszkodzić ? |
_________________ "skoro nikt za mnie nie umrze, to dlaczego ma mi mówić jak mam żyć" ... |
|
|
|
|
Todek
Lone Rider
Motocykl: VTX 1800 C 03 XL 650 V 04
Wiek: 56 Dołączył: 12 Lut 2008 Posty: 9503 Skąd: Kostry/Parczew/LPA
|
Wysłany: 2015-03-14, 23:31
|
|
|
IRON napisał/a: | Wracam do tematu - głównie chyba Todek będie mi pomocny. |
Nigdy nie usuwałem tego układu, a tym bardziej w VT600. mało miałem do czynienia z tym modelem. Jestem przeciwny takiemu usuwaniu. Nie rozumiem co to ma na celu?
Zapewne jest na Forum kto robił coś takiego i Ci pomoże w tej kwestii.
PS. Przeczytaj moje wcześniejsze posty w tym temacie. |
_________________ "Bardzo też pożytecznie bywa najsamprzód zdzielić świadka, ledwo wejdzie, mocno kijem po głowie, od czego ten bardzo zdumiony bywa, a przeto i do kłamstwa nieskory."
Car Wszechrosji Piotr I - Ukaz o Badaniu Świadków".
Moje moto:
WSK 125 M06 B3 85 |
Ostatnio zmieniony przez Todek 2015-03-14, 23:34, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
Michał_Iron
Michał
Motocykl: Intruder M1800R
Wiek: 43 Dołączył: 30 Sie 2013 Posty: 224 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: 2015-03-14, 23:34
|
|
|
Układ zajmuje sporo miejsca pod bakiem. Zwłaszcza przy demontażu gaźników. Teraz mam w planach wymianę przewodów WN i przy cewce przedniego cylindra wszystko jest pozasłaniane.
Po prostu chciałbym aby było luźniej.
Pytanie odnośnie prEwodów podciśnienia - czy króćce w gaxnikach można zaślepić tego typu zaślepkami ?
http://allegro.pl/ir-kroc...5176261128.html |
_________________ "skoro nikt za mnie nie umrze, to dlaczego ma mi mówić jak mam żyć" ... |
|
|
|
|
derek99
Motocykl: VT700 86r.
Wiek: 54 Dołączył: 27 Cze 2014 Posty: 301 Skąd: Bielsk Podlaski
|
Wysłany: 2015-03-15, 08:29
|
|
|
Witam.
Jak najbardziej takimi zaślepkami. U mnie poprostu przewód ucięty i w środku przewodu wpuszczony jakiś czarny silikon. |
|
|
|
|
element
Motocykl: CBR 1000 RR sc57 + VT600 Bob
Dołączył: 26 Sty 2015 Posty: 39 Skąd: WLKP
|
|
|
|
|
Michał_Iron
Michał
Motocykl: Intruder M1800R
Wiek: 43 Dołączył: 30 Sie 2013 Posty: 224 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: 2015-03-15, 19:33
|
|
|
Mam kolejne pytanie .... Idąc tropem linku od Element'a znalazłem link z filmem, który przedstawia dokładnie moje gaźniki. Od czego sa króćce zatkane żółtymi i pomarańczowymi zaślepkami ? Czy tak mam je zaślepić u siebie ?
https://www.youtube.com/watch?v=S6o2wOMUbbo |
_________________ "skoro nikt za mnie nie umrze, to dlaczego ma mi mówić jak mam żyć" ... |
|
|
|
|
|