/
Forum SHOC.PL


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat

Poprzedni temat «» Następny temat
Dodatek w wersji VLX
Autor Wiadomość
Michał_Iron 
Michał

Motocykl: Intruder M1800R
Wiek: 43
Dołączył: 30 Sie 2013
Posty: 224
Skąd: Śląsk
Wysłany: 2014-06-12, 23:44   Dodatek w wersji VLX

Witam

Posiadam Vt600 w wersji VLX. W motocyklu posiadam dodatkowy układ widoczny pod tym adresem

http://www.ronayers.com/CANISTER-AC-C203819.aspx

Zastanawiam się czy usunąć to ustrojstwo. Co należałoby zmienić w podpięciu przewodów gdybym chciał się tego ukadau pozbyć.

Z drugiej strony zastanawiam się czy dobrze to po remoncie pospinałem - gdzie idzie wąż nr 8, 26, 12 i 25.

Pozdrawiam
_________________
"skoro nikt za mnie nie umrze, to dlaczego ma mi mówić jak mam żyć" ...
 
 
Todek 
Lone Rider


Motocykl: VTX 1800 C 03 XL 650 V 04
Wiek: 56
Dołączył: 12 Lut 2008
Posty: 9503
Skąd: Kostry/Parczew/LPA
Wysłany: 2014-06-12, 23:57   

A w jakim celu chcesz to usuwać? Usunięcie nic nie zmieni, nie poprawi osiągów. Twoje moto jest w wersji na Kalifornię, i to coś, to taki filtr węglowy, który ma za zadanie nie wypuszczać do atmosfery oparów z paliwa, z gaźników i zbiornika paliwa.
_________________
"Bardzo też pożytecznie bywa najsamprzód zdzielić świadka, ledwo wejdzie, mocno kijem po głowie, od czego ten bardzo zdumiony bywa, a przeto i do kłamstwa nieskory."
Car Wszechrosji Piotr I - Ukaz o Badaniu Świadków".

Moje moto:
WSK 125 M06 B3 85
 
 
 
Michał_Iron 
Michał

Motocykl: Intruder M1800R
Wiek: 43
Dołączył: 30 Sie 2013
Posty: 224
Skąd: Śląsk
Wysłany: 2014-06-13, 00:00   

Zastanawiam się nad usunięciem bo ten układ zajmuje bardzo dużo miejsca i utrudnia mi dostęp do gaźników. Dzisiaj się tad tym bardzo nasiłowałem i na koniec nie wiem, czy odpowiednio pospinałem.
_________________
"skoro nikt za mnie nie umrze, to dlaczego ma mi mówić jak mam żyć" ...
 
 
Skorupek 


Motocykl: VT 1100C 1996 SC23
Wiek: 37
Dołączył: 21 Wrz 2011
Posty: 1182
Skąd: Morszków/WSK, Marki
Wysłany: 2014-06-13, 07:54   

jak już będziesz wiedział jak się tego ustrojstwa pozbyć i jak przwidłowo zaślepić trzy wyjścia z gaźnika które są z tym połączone to bardo bym prosił o podzielenie się tą wiedzą. mam podobny problem choć po części rozwiązany. ( brak ukłau - zdemontowany wcześniej) teraz została kwestia gaźników które trzeba jakoś zaślepić. jak coś wydumasz to pisz. ja w poniedziałek napewno też będę szukał optymalnego ustawienia i zaślepienia wyjść po tym układzie.
 
 
Michał_Iron 
Michał

Motocykl: Intruder M1800R
Wiek: 43
Dołączył: 30 Sie 2013
Posty: 224
Skąd: Śląsk
Wysłany: 2014-06-13, 09:24   

Skorupek skoro masz ten sam układ to prosiłbym Cie o pomoc w ustaleniu czy ma dobrze podpiecie zrobione.

Z drugiej strony zastanawiam się czy dobrze to po remoncie pospinałem - gdzie idzie wąż nr 8, 26, 12 i 25.

Rysunek

http://www.ronayers.com/CANISTER-AC-C203819.aspx
_________________
"skoro nikt za mnie nie umrze, to dlaczego ma mi mówić jak mam żyć" ...
 
 
Skorupek 


Motocykl: VT 1100C 1996 SC23
Wiek: 37
Dołączył: 21 Wrz 2011
Posty: 1182
Skąd: Morszków/WSK, Marki
Wysłany: 2014-06-13, 11:01   

http://www.mediafire.com/.../VLX+Manual.pdf pobierz manuala z tej strony. od razu na początku jest schemay jak działa i co gdzie połączyć najlepiej widać na stronie 39
Ostatnio zmieniony przez Skorupek 2014-06-13, 11:09, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Michał_Iron 
Michał

Motocykl: Intruder M1800R
Wiek: 43
Dołączył: 30 Sie 2013
Posty: 224
Skąd: Śląsk
Wysłany: 2014-06-13, 11:08   

Dzięki za manuala. Nadal liczę, że ktoś nam powie jak to ciulstwo usunąć. Układ zajmuje multum miejsca a osobiście uważam , że po 22 latach aktywny węgiel juz nie jest aktywny :)
_________________
"skoro nikt za mnie nie umrze, to dlaczego ma mi mówić jak mam żyć" ...
 
 
Skorupek 


Motocykl: VT 1100C 1996 SC23
Wiek: 37
Dołączył: 21 Wrz 2011
Posty: 1182
Skąd: Morszków/WSK, Marki
Wysłany: 2014-06-13, 11:10   

na 39 stronie jest kompletny schemat. pobieżnie patrząc wystarczy zamknąć go z pominięciem układu. w sobotę wieczorem zrobię zdjęcia silnika modelu z roku 88 bez tego ukladu wraz z całym podłączeniem. może w ten sposób znajdziesz rozwiązanie problemu.
 
 
Todek 
Lone Rider


Motocykl: VTX 1800 C 03 XL 650 V 04
Wiek: 56
Dołączył: 12 Lut 2008
Posty: 9503
Skąd: Kostry/Parczew/LPA
Wysłany: 2014-06-13, 12:59   

Nie kombinujcie. Trzeba po prostu usunąć te zawory i puszkę z węglem, przewody odpowietrzające z gaźników i zbiornika paliwa wyprowadzić luźno na dół motocykla, a miejsca skąd wychodziły przewody podciśnieniowe do sterowania zaworami powietrza zaślepić.
_________________
"Bardzo też pożytecznie bywa najsamprzód zdzielić świadka, ledwo wejdzie, mocno kijem po głowie, od czego ten bardzo zdumiony bywa, a przeto i do kłamstwa nieskory."
Car Wszechrosji Piotr I - Ukaz o Badaniu Świadków".

Moje moto:
WSK 125 M06 B3 85
 
 
 
Michał_Iron 
Michał

Motocykl: Intruder M1800R
Wiek: 43
Dołączył: 30 Sie 2013
Posty: 224
Skąd: Śląsk
Wysłany: 2015-03-14, 23:22   

Wracam do tematu - głównie chyba Todek będie mi pomocny.

Pod adresem mam kilka zzdjęć:

https://plus.google.com/108419519945495117331/posts/Y9D6DV4LcGz

Ogólny chemat instalacji ECO pokazuje kilka przewodów. Zakładam, że 5 i 6 to odpowietrzenie gaźników. Z tego co już się dowiediałem , to nalezy je swobodnie puścić w dół obok gaźników. Jeśli się mylę to dajcie mi znać. Pytanie czy trzeba te przewody zostawić czy też można je usunąć i zostawić gołe krućce.

Zastanawiają mnie przewody 10 i 11 widoczne na zdjęciach. Czy są to przewody podciśnieniowe ? Co z nimi zrobić ? Trzeba je zaślepiać ? Jeśłi tak, to jak to zrobić najlepiej aby niczego nie uszkodzić ?
_________________
"skoro nikt za mnie nie umrze, to dlaczego ma mi mówić jak mam żyć" ...
 
 
Todek 
Lone Rider


Motocykl: VTX 1800 C 03 XL 650 V 04
Wiek: 56
Dołączył: 12 Lut 2008
Posty: 9503
Skąd: Kostry/Parczew/LPA
Wysłany: 2015-03-14, 23:31   

IRON napisał/a:
Wracam do tematu - głównie chyba Todek będie mi pomocny.

Nigdy nie usuwałem tego układu, a tym bardziej w VT600. mało miałem do czynienia z tym modelem. Jestem przeciwny takiemu usuwaniu. Nie rozumiem co to ma na celu?
Zapewne jest na Forum kto robił coś takiego i Ci pomoże w tej kwestii.
PS. Przeczytaj moje wcześniejsze posty w tym temacie.
_________________
"Bardzo też pożytecznie bywa najsamprzód zdzielić świadka, ledwo wejdzie, mocno kijem po głowie, od czego ten bardzo zdumiony bywa, a przeto i do kłamstwa nieskory."
Car Wszechrosji Piotr I - Ukaz o Badaniu Świadków".

Moje moto:
WSK 125 M06 B3 85
Ostatnio zmieniony przez Todek 2015-03-14, 23:34, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Michał_Iron 
Michał

Motocykl: Intruder M1800R
Wiek: 43
Dołączył: 30 Sie 2013
Posty: 224
Skąd: Śląsk
Wysłany: 2015-03-14, 23:34   

Układ zajmuje sporo miejsca pod bakiem. Zwłaszcza przy demontażu gaźników. Teraz mam w planach wymianę przewodów WN i przy cewce przedniego cylindra wszystko jest pozasłaniane.

Po prostu chciałbym aby było luźniej.

Pytanie odnośnie prEwodów podciśnienia - czy króćce w gaxnikach można zaślepić tego typu zaślepkami ?

http://allegro.pl/ir-kroc...5176261128.html
_________________
"skoro nikt za mnie nie umrze, to dlaczego ma mi mówić jak mam żyć" ...
 
 
derek99 


Motocykl: VT700 86r.
Wiek: 54
Dołączył: 27 Cze 2014
Posty: 301
Skąd: Bielsk Podlaski
Wysłany: 2015-03-15, 08:29   

Witam.
Jak najbardziej takimi zaślepkami. U mnie poprostu przewód ucięty i w środku przewodu wpuszczony jakiś czarny silikon.
 
 
 
element 

Motocykl: CBR 1000 RR sc57 + VT600 Bob
Dołączył: 26 Sty 2015
Posty: 39
Skąd: WLKP
Wysłany: 2015-03-15, 15:23   

https://www.youtube.com/watch?v=P_zx49kwJ6E
 
 
Michał_Iron 
Michał

Motocykl: Intruder M1800R
Wiek: 43
Dołączył: 30 Sie 2013
Posty: 224
Skąd: Śląsk
Wysłany: 2015-03-15, 19:33   

Mam kolejne pytanie .... Idąc tropem linku od Element'a znalazłem link z filmem, który przedstawia dokładnie moje gaźniki. Od czego sa króćce zatkane żółtymi i pomarańczowymi zaślepkami ? Czy tak mam je zaślepić u siebie ?

https://www.youtube.com/watch?v=S6o2wOMUbbo
_________________
"skoro nikt za mnie nie umrze, to dlaczego ma mi mówić jak mam żyć" ...
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Wersja forum PDA/GSM