Moja shadow i jej glos
Odpowiedz do tematu

: Moja shadow i jej glos
Od kilku dni jestem posiadaczem Hani z 2001r motorek ma orginalny tlumnik i wlasnie tutaj mam pytanie bo w niektorych modelach widzialem ze tlumnik jest skrecany ale ja sciaglem oslone i mam zaspawany co zrobic aby ten orginalny tlumnik lepieh chodzil bo jest troche cicho
Nastepne pytanie to co powiecie o tym aby byl zalozony filtr powietrza ale stozkowy jaki wlasnie posiadam honda troche inaczej ciagnie powietrze jak wiekszosc motocykli czy to cos jej nie oslabi
jak u was z predkosciom bo z tego co udalo mi sie przejechac to nie jest tak zle ale posiadalem daelima vc 125 to on od zera szedl lepiej natomias tutaj na obrotach jest juz ciekawie o co do predkosci do jak ona sie zachowuje pod gorke bo ja jadac rospedzalem sie i nie dawalem za duzo i 5 wcieplem przy 85 to predkosc zaraz spadla ponizej 80
jak cos to mam w niej zalozona prosta kierownice jest ona dosc duza
jak ktos cos jeszcze wie cos co warto sprawdzic do prosze o pomoc kazde slowo sie przyda
z gory wszystkim dziekuje za odpowiedz

I posprzątane. :mrgreen:

Ostatnio zmieniony przez Todek 2011-12-13, 16:54, w całości zmieniany 1 raz
:
Sorki że nie na temat.... ale jestem pod wrażeniem :mrgreen: Masz mistrzostwo w długości napisanych zdań ;-) Ty to musisz mieć gadane :-)8

motocykle to nie wszystko-liczy się pasja

CrusaderRider
:
markiz70 napisał/a:
Sorki że nie na temat.... ale jestem pod wrażeniem :mrgreen: Masz mistrzostwo w długości napisanych zdań ;-) Ty to musisz mieć gadane :-)8

Jestem tego samego zdania ;d

Co do tematu... Wydech możesz rozwiercić, miałem tak jakiś czas, około sezonu. Wszystko jest spoko dla kierowcy, jednak jesli jezdzisz w grupie dzwiek jest nieco drazniacy (na shadowiskach mowili ze wwiercam sie mozg;d) Potem założyłem silvertaile i juz było idealnie ;) Tu masz filmik jak to brzmiało (rozwiercone) - > KLIK
i silvertaile -> KLIK
Jakim cudem masz założony stozkowy filtr powietrza? Teoretycznie powinien poprawiac osiagi, jednak mysle ze to tylko teoria... Bawiłem sie w stożki w motorowerze, i oprocz głosniejszego zasysu powietrza nic sie nie zmienilo, a tylko w czasie deszczu ciagnal wode do gaznika i wiadomo co dalej ;(

Co do przyspieszen - shadowka trzeba sie nauczyc jezdzic zeby ja wykorzystac w 100 % ;) Ręcze, że zaden chopper w klasie 125 mojej nie dawal rady ;d

Co do górek - to tylko 15 kucy, musisz sie przyzwyczaic ze pod gorki zwalnia... Zreszta shadowka na 5 przy 85km/h ani mocy ani momentu nie ma... Jak masz 80-85 i gorke to oczywiste ze redukcja na 4-ke ;d Jak chcesz na 5-tce to musisz miec wieksza predkosc zdecydowanie ;d

Co do kierowniy raczej nic to nie wnosi ;d Chyba, że jakies opory powietrza ale bez przesady ;d

Co warto sprawdzic ?;d Nie bardzo rozumiem co moze byc warto sprawdzic ;d Poziom oleju ? Stan łancucha? Poziom ogolnie płynów? Stan klockow hamulcowych, szczek, tarczy ? Luzy w głowce ramy czy tez niewiem ;d Wiele rzeczy warto sprawdzic ;d

Ogólnie shadowka zrobiłem wiele tysiecy km (ponad 30tys), wiec myśle ze conieco o niej wiem i mozesz smialo pytac ;d Wiele filmikow mam na youtube, to tak jakbys chcial zobaczyc ze ma charakter ;d

Pozdro ;) Ogólnie to troche sie rozpisalem - wybacz ;d

Pal gumę, a nie duszę....

http://picasaweb.google.pl/jakub.szafranski/ - album motomaniaka ;d

http://www.youtube.com/user/Kubrakow - duuzo filmików z udziałem mojego shadowa ;)
:
Dzięki ci za odp. zgadzam się z tym że shadow trzeba się nauczyć jeździć bo czym częściej jadę to lepiej mi się jedzie. Co do tego tłumnika mógłbyś mi to tak bardziej opisć bo owszem rozwiercić ale czym i jak powiększyłeś dziurę w tej pierwszej przegrodzie i w jaki sposób rozwierciłes go dalej bo ja się nad tym zastanawiałem i nie za bardzo mi to wyszło. jeśli chodzi o ten filter to tez jestem tego zdania że one mocy nie dają wydaje mi się że komuś chodziło o koszty bo z orginalny na pewno trzeba dać więcej.

:
Chyba kiedys napisze poradnik, bo za kazdym razem to samo odpisuje heh ;d
To tak:
1. Rozwiercasz 3 nity z tylu wydechu - trzymaja one ta koncowke, z małym "dziubkiem" ;d
2. Wyjmujesz końcówke
3. Zapalasz motorek i sprawdzasz czy Ci wystarcza ;d
4. Jesli nie, trzeba wziac pilnik z ostrym szpicem i po prostu bic napotkane scianki, uwazajac przy tym, żeby Ci nie "zjechał" i zebys sie nie przebił na zewnatrz ;d Od razu dodam, że do tego manewru najlepiej zdjac wydech, i umiejscowic go w jakims imadle np, bo jak bedziesz bił pilnikiem na moto, mozesz uszkodzic szpilki, albo cokolwiek innego, a tego napewnobys nie chcial ;d
5. Gdy przebijesz jedna scianke, najlepiej załoz wydech i sprawdz efekt, bo rosnie glosnosc naprawde gwałtownie. Ja z tego co pamietam przebiłem chyba 2.
6. Ja jeszcze rozpilowalem ta pierwszy otwor, ale tak, zeby zostalo miejsce jeszcze pod nity, na wypadek checi powrotu do oryginalu ;) Tamte wewnatrze możesz troche "pogmerac", poodginac, tylko jak mowie - uwazaj zebys sie na zewnatrz nie wybił (szczególnie zwróc uwage w tym miejscu co jest przewęzenie przy ośce) ;d
7. Po przygodzie z rozwierconym wydechem - wszystko fajnie ale lepiej silvertail ;d

A noi na wszelki wypadek napisze, ze nie ponosze odpowiedzialnosci za ewentualne szkody! ;d Żeby nie było ;)

Edit -> zmien sobie "motocykl" w profilu ;d

Pal gumę, a nie duszę....

http://picasaweb.google.pl/jakub.szafranski/ - album motomaniaka ;d

http://www.youtube.com/user/Kubrakow - duuzo filmików z udziałem mojego shadowa ;)
:
Dzięki ci za podpowiedź zrobiłem to moto chodzi dużo lepiej. Teraz jest bardziej basowy głos.

:
Gratuluje ;)
Jak bys miał jeszcze jakies watpliwosci to pytaj ;)

Pal gumę, a nie duszę....

http://picasaweb.google.pl/jakub.szafranski/ - album motomaniaka ;d

http://www.youtube.com/user/Kubrakow - duuzo filmików z udziałem mojego shadowa ;)
Odpowiedz do tematu
Skocz do:  

Pełna wersja forum
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group